hallo allemaal !!! Zo ik heb weer gezellig gewerkt. Ik denk nu eigenlijk elke dag wel een paar keer de baby te voelen... Joepie ik word daar zo gelukkig van Mijn vriend en ik zitten nog even te lamballen, ik met laptop op schoot en vriend met de ps3. En lekker de houtkachel aan. lekker warm dus ahhaha. We gaan zo samen naar de hei toe en gaan we lekker wandelen. Gewoon even samen de deur uit en een betje actief doen hiihi. Fijne dag allemaal !!! Kus
oja hier foto van het eerste pakje. die van Damian heb ik ingelijst met zijn 3 mutsjes (1 ziekenhuis mutsje, 1 die we zelf hadden bij zijn geboorte pakje en 1 van mn broer waarop staat: Made in Holland. en mijn broer had shirt aan 'Ik ook!')
@ roozjuh ja ik herken wel wat je zegt inderdaad..ik ben wellicht te preuts..maar ik heb al vrij grote borsten en na de bevalling waren het meloenen haha die haalde ik niet zomaar bij iedereen eruit haha. En inderdaad ook erg fijn dat je man het kan overnemen.. denk toch ook dat het flesvoeding gaat worden en zo niet dan wellicht maar heel even bv..heb toen ook paar weken gedaan.. krijg je dan niet als je helemaal geen bv geeft ontzettend last van je borsten? Die hebben zich toch op bv voorbereid.. @ lijstje ja slim van je zo help je weer anderen. Ik heb helaas niet echt veel unisex kleding..vind dat ook nu weinig leuks te vinden is in winkel.. dus tja als het een meisje is ga ik gewoon lekker shoppen haha. En als jongen is ga ik ook sorteren en lijstje maken. Hihi je hebt goed gepland dus maar 3 wkn verschil..wel handig met kleertjes! Thijs was echt winterkindje en nu dus keer lekker ander seizoen..moet dus wel wat dingen met korte mouwen gaan halen. Maar dat vind ik helemaal niet erg. @ namen we komen nu dichterbij namen voor een jongen en meisje. Namen die we beiden leuk zijn.. Tycho en Bram, Sara, Lieke en Femke, Mijn vent vind Sven leuk, maar ik niet. Ik vind Anne en Lynn leuk, maar die wil hij niet... Beiden liggen we het meest op 1 lijn qua Sara en Bram. Sara vind ik leuk om Saar of Saartje van te maken.. maar helemaal overtuigd ben ik niet. Dat was ik bij Anne meer, maar goed die vent van me wil niet meewerken grrrrr haha. Bram vindt hij ook niet geweldig, maar goed daar kan hij zich nog overheen zetten... Namen zijn persoonlijke smaak natuurlijk, maar welke vinden jullie het leukst? Moet natuurlijk ook bij Thijs passen..
lynn is leuke naam! verder ben ik niet van de hollandse namen maar dan vind ik bram t leukste. o enuhh ja mn boobs deden verdomde pijn je moet dan een hele strakke bh aan (das niet zo lastig met mijn cupje F ) als het echt ondragelijk is dan wikkelt de vk je boobs in met band
@ roozjuh bedankt voor de tip zal het onthouden! Leuk zeg het pakje en de mutsjes! Oeiii krijg helemaal zin om te shoppen nu! Nou nog maar 2 nachtjes wachten... @ chanelle heerlijk lekker lamballen! En lekker even eruit naar de hei, wij gaan zo ook naar het bos en daarna uit eten met ons drietjes. Geniet ervan!
@ roozjuh ja haha dat wist ik al niet iedereen houdt van hollandse namen..ik vind zelf apartere namen ook mooi maar op de ene of andere manier niet passen bij ons..gek he is dus echt persoonlijk! Ja Lynn vind ik ook leuk, maar die wil hij dus echt niet grrrr tja dan moet ik die loslaten denk ik... En ja Bram vind ik ook het leukst denk dat dat wellicht de jongensnaam gaat worden. Past ook bij Thijs..maar goed vorige keer bleef ik twijfelen en pas na de bevalling besloten haha. @ boobs au dat klinkt niet fijn, maar goed bv was ook geen pretje bij mij. En inderdaad strakke bh is geen probleem. Ik had toen cup G na bevalling normaal cup E of F....pfff.. kijk er nu al naar uit haha niet dus..
juffie: dat had ik ook met namen. ik vond Megan heel leuk(nog steeds) en dat past in mijn ogen perfect bij Damian. Maar mn man vind het geen mooie naam helaas. Nu alsnog een mooie naam uitgekozen hoor hadden we beide in onze top3 staan
Roozjuh ja Megan past goed bij Damian..toch wel even vervelend als je dan een naam moet loslaten die je leuk vindt en dat is niet mijn sterkste kant haha dingen loslaten of niet mijn zin doordrijven haha. Maar goed fijn dat jullie eruit zijn gekomen!! En dat jullie beiden de naam in de top 3 hadden staan! Ben benieuwd Komt bij ons ook wel goed, we zijn al een heel eind
Roozjuh hoe is het trouwens met je terrorkat? Al een oplossing gevonden? Of heb je al stiekem een stukje vis gegeven met een beetje rattengif erin...? Geen idee..in ene keer was de kat ziek...zeg je dan whahaha!! Neej hoor zou ik nooit doen ben wel een dierenvriend
haha mijn terrorkat. ja weet niet die is heel erg veranderd opeens. snap er niks van! kzei tegen mn man dat ik het nue cht zat was en dat beest weg gaat. en wonderbaarlijk kan ze nu opeens wel normaal doen... like she knows! ze ligt nu gewoon lekker rustig in vensterbank of op rand van de bank. of buiten. nog steeds zoekt ze als een debiel naar eten en speurt mn hele tafel af waar ze niet op mag en pakt elke kans om de keuken in te sluipen waar geen dieren mogen komen. maar ze is stuk rustiger gelukkig. lief dat je t vraagt oe oe oe een wonder!! damian slaapt!!!!!! wat is er hier aan de hand vandaag man die helpt met babyspullen uitzoeken, kat die rustig doet en damian die middagdutje do.... o lama, hoor m alweer
haha Roozjuh zie niet te vroeg juichen...haha ach ja je moet altijd ervan genieten zolang als het duurt Dus je ventje is alweer wakker? En je kat haha die voelt het gewoon aan..die denkt ik ga me gedragen anders moet ik wieberen haha Nou hopen dat het zo blijft!! Zo ik ga mezelf uit de bank hijsen en even naar het bos met mijn mannen en daarna wat lekkers eten..tot vanavond!!
tot vanavond o en damian is alsnog in slaap gevallen denk ik. hoor hier en daar geluidje maar denk dat ie te moe is om wakker te blijven.
hoi dames ben er ook weer even ego< alles rustig hier alleen veel pijn aan men rechter nier en de 18weken wave !!!!!!
@ namen: wij waren al in week 8 uit de meisjesnaam, heel bijzonder! Jongensnamen lukte niet maar hoeft dus ook niet oh en juffie, Anne is een heel erg mooie naam haha... Ik Ben serieus wel heel blij met m'n naam. @ roozjuh, wat handig dat je alles op een rijtje hebt gezet wat betreft de kleertjes en zo. Dat wil ik dus ook!! Heb heel veel Kleren gekregen en heb nog maar klein deel daarvan uitgezocht. @ hier: onze kleine rommelt in m'n buik, erg leuk! Voel t nu een aantal keren per dag. Iemand al aan de buitenkant gevoeld? Ik wilde vandaag de hele boel gaan opruimen , maar had opeens nul energie meer in slaap gevallen op de bank en nu net wakker. Best raar want de laatste keer dat ik zo weinig energie had is al echt een aantal weken geleden..
Tarzan: Ik heb ook Tarzan gekeken zo leuk! @Dippertje. Zal wel een dubbele periode zijn nu dan. Heftig hoor, wel fijn te horen dat deze baby al groter is enzo. Hopelijk stelt dat wat gerust. @Roozjuh. Ik zie dat je mac verhaal duidelijk is geworden. Toch niet leuk @Les. Mijn buik lijkt de ene week ook sneller te groeien dan de andere is niet gek. @Anne. Jammer dat ze het er nog niet over eens zijn waar je nou aan toe bent maar als ze maar de juiste beslissing maken. Komt vast goed. En maak je niet teveel zorgen. Het is een spannende echo vind ik ook. @Juffie. Balen van je bekken! Was het lekker in het bos? Wij zijn vandaag ook geweest. O en Fenna? Klinkt in dezelfde trant als Sara Vind Fenne zelf een hele leuke naam maar die kan niet ivm een nichtje wat zo heet.Heb je ook nog Senna etc.. ik vind Sven ook een leuke naam stond ook op ons lijstje. Vind Bart ook leuk trouwens. Maar Bram moet ik aan een hondje denken. En Tycho zag ik ook staan is ook leuk. Lastig hoor. @Joekie. Wat lekker naar de zon! Waar gaan jullie heen? Wel sunblock op je gezicht doen he. Anders kan je een masker krijgen. Babyvoelen: Met 18 weken kan makkelijk hoor. Ik weet niet meer wie t vroeg.. Ik voel het nu echt goed en mn vriend kan dr nu ook voelen alleen voor hem is het nog heel lichtjes. Alyou need: Niet gezien maar wie breed zaait kan breed oogsten.. hihi grapje. Nee dan had ie niet alleen het gat vd deur kunnen zien maar denk ook iets anders nooit meer! Kleertjes: ik heb wel een stappetje maat 50 en ook maar 50/56 en wat 62. Maar wat ik nog niet echt heb is jurkjes rokjes in 50/56 en korte mouwen. Dus zal niks meer in 50 bij halen want dr halve kast ligt al vol! Bedankt voor de lijst Roozjuh. Ik moet alleen nog wat korte mouw hebben verder is het wel okay. En anders is het zo gehaald/bestelt. Beurs. Ik ga naar de 9 mnd beurs! Erg veel zin in! Naam: We zijn er uit. Nu hoorde ik wel 2 leuke jongens namen ook. Sen en Bjorne. Misschien hebben jullie er iets aan? Gisteren een buikfoto gemaakt. Sta ik in mn nieuwe jurkje op http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/308218-juni-2012-buikjes-heeel-erg-vroeg-70.html#post11835672 Hier alles goed, drukke week gehad. Dus weinig kunnen reageren. Vandaag wezen shoppen voor vriendlief en een muziekdoosje van Pip gekocht. Kan ze alvast wennen aan t geluidje en een boswandeling gemaakt. Was echt super weer en warme chocola gedronken. Nu toch wel serieus opzoek naar een grotere auto zitten voor een Astra te kijken het vorige model 2008 zn beetje. Iemand ervaring mee?1 Kind+wagen boodschappen enzo? Afspraken: 19 januari (donderdag!) 20 weken echo en 16/2 controle vk Groetjes!
lin: kleertjes voor meisjes zoals jurkje en rokje schijnen geen succes te zijn zolang ze nog niet kunnen zitten. want dan liggen ze alleen maar op het tevele stof dat onder hun ligt. kreeg het als tip van iemand, klonk best logisch toen ik erover na dacht foei foei foei roozjuh. kzit nu gewoon aan een bamischijf en pikanto terwijl de lazagne in de oven staat te garen hihi. had echt geen zin om nog een uur te moeten wachten dus hebben we frituur maar aangedaan en wat kleins erin. jumm smaakt me goed
Hey Lin! Daar was jij ook weer! Bedankt voor je reactie Ja Fenna vind ik ook leuk, had vroeger ook lief vriendinnetje die zo heette. Maar dat vind vriendlief ook al niks..ja hij is echt lastig grrr.. Ik zal Fenne eens voorstellen, maar vind zelf met een A leuker hihi. Bart vind ik ook leuk, maar zo heet een ex van mij mijn eerste liefde hihi denk niet dat dat zo'n goed idee is haha. Tycho was hij ook niet enthousiast over. Bij Bram tenminste enigszins..aaah nee nou moet ik ook aan een hondje denken..bedankt he! Nee geintje.. ach ja zal wel goed komen.. Het was leuk in het bos, superweertje he? Mmm lekker warme chocola..wij zijn daarna lekker uit eten geweest was heerlijk!! Ja is trouwens zeker balen van mijn bekken...het lijkt ook steeds erger te worden..helemaal als ik gewerkt heb..maar goed weinig aan te doen..moet deze week denk ik gesprek op mijn werk aangaan hierover.. Hoe is het bij jou nog aan de medicijnen of spugen?? Wij hebben trouwens een Opel Astra geen station, maar gewone welk jaar moet ik even vragen..ook niet heel oud.. Maar bij ons ging prima met kinderwagen..kofferbak is best groot..