Geboortekaartjes: Ga ik een avond proberen creatief zelf te maken met papier en lijm . Wil het na die avond echt niet lukken en ben ik het zat ga ik ze toch maar laten maken en naar voorbeelden kijken
Hoi Meiden, Ik ben hele weekend niet online geweest, haha moest echt 20 pagina;s terug lezen. Maar ben echt heel veel vergeten.. -All you need, gister herhaling gekeken, begreep ook niks van die vrouw. ik zou dat echt neit kunnen.. kon zaterdag echt niet wakker blijven. wel stukje tarzan gezien! vind dat zown mooie film, ben ook naar musical geweest,ook echt fantastisch. - Las iets over een moeder en de Mc? wel lullig idd, maar ondertussen wel weer helder, en ook goed bedoelt met de lasagne toch? - Babykleding/uitzet, moet binnenkort ook maar eens een lijstje maken. Zaterdag een kinderwagen gekocht Wouters collega had er nog eentje staan. een Mutsy Urban rider, voor 60 euro overgenomen. Dus dat scheelt weer een hoop geld. Ben er erg blij mee -Las ook iets over commode. (ben echt even vergeten over wie het ging..) zonde dat het allemaal niet lukte. Nu van ikea? Wij gaan voor de Hemnes ladekast als commode. Is voor ons wel een hoop geld, maar we hebben ook geen ruimte voor een kledingkast.. en mijn broer werkt bij Ikea, dus we krijgen 15% korting - Zwangerschapskwaaltjes, Ik heb vooral last van mijn rug ook. en sinds paar dagen flinke hoofdpijn.. weetniet ofdat ook bij zwanger zijn hoort haha, maar echt handig is het niet. - Namen, meisjesnaam staat hier zo goed als vast. Jongensnaam moeten we echt even over nadenken nog. Wij verschillen zoo erg in smaak haha. Wil eigenlijk wel nog een mooie tweede naam voor een meisje, daar wil ik mijn moeder vernoemen. Die is een paar jaar geleden overleden, en vind het wel mooi haar naam door te geven. - Geboortekaartjes, Daar ga ik me wel op focussen als ik weet wat het word, dan scheelt toch al weer de helft van de keuze! Iemand nog goede tips voor een leuke site daarvoor? was al beetje aan het zoeken naar een topic over geboortekaartjes, maar kon hem niet vinden. - Bezoek Ik denk dat wij ook op het kaartje iets zullen vermelden over bellen of afspraak maken, want ik kom zelf ook uit een groot gezin, dus zal nog wel druk kunnen worden hier. Haha! Verder kan ik me echt niet veel meer herinneren, zal deze week maar iets actiever worden als de hoofdpijn iets zakt. Liefs!
Zeefje is er weer. Zit net alles te lezen en weet t gewoon nu al niet meer... Geboortje kaartje ideeen: mijn broer heeft foto gemaakt vlak na geboorte van de baby en mn man. Die heeft ie wat bewerkt en dat is het geboorte kaartje geworden. Uitgeprint bij mn pa, die heeft fotoprinter. Dus heeft me niks gekost heb de bewerkte foto flink uitvergroot en ingelijst. Wil dat deze keer weer maar mn broer is heel druk met bruiloften (hijs fotograaf) dus hoop dat ie tijd heeft Ehm de rest ben ik vergeten. Heb verrot geslapen. Lijk verkouden te worden want krijg geen lucht zodra ik lig. Veel wakker geweest dus. Net nog ff naar hartje van de beeb geluisterd. Blijft prachtig! Ze ligt alleen geen sec stil haha
20 weken wave! Op de helft Hier slechte nacht, dochtertje 3x wakker en als ze in bed lag gingen de poezen, elkaar afwisselend steeds miauwen. *zucht*!! @ Geboortekaartje, ik ben al lekker rond aan het snuffelen op internet en al wel paar leuke gezien maar of het echt HET kaartje is dat weet ik nog niet @Namen, daar waren we eigenlijk al over uit voordat ik zwanger werd haha! We hebben gelukkig dezelfde smaak dus dat maakte het makkelijker en tja ineens waren de namen er. Leuk! @ geboortebezoek, wij laten iedereen gewoon op kraambezoek komen, heb je toch net wat meer tijd om iedereen te spreken maar zie ook wel voordelen van kraamfeest hoor. Ben je er mooi in 1 x klaar mee
hallo allemaal !!! Ik heb net alweer gepoetst bij mijn oma en daar ben ik gelukkig weer vanaf Ik ga nog even computeren en dan ga ik maar even langs mijn andere oma. Ik probeer bij beide elke week langs te gaan want voor je het weet zijn ze er niet meer he Nou ik moet vandaag nog kleine boodschapjes doen en vanavond ga ik naar vriendinnen. Gaan we een filmpje kijken Is altijd gezellig hahaha. Ik voelde net ineens een beetje een felle steek in mijn buik. Herkend iemand dit? het was maar 1 keer en daarna niet meer... Ppfff... ondertussen over 7 dagen hebben we controle bij de vk en over 10 dagen hebben we de 20 weken echo, joepie... We zijn zo benieuwd !!! Fijne dag allemaal !!! Kuss
Veel Wave's op maandag, van harte Hier 21 weken wave, weer n nieuw plaatje in m'n banner. Voel Baby echt wel zitten en friemelen en bewegen Heerlijk, ik geniet er volop van. Ook man en kids voelen het aan de buitenkant al. Fijn zonnetje buiten hier, kan niet spreken van n blue monday. Voor mij is ie hardstikke pink ;P Kaartje; heb de eerste 2 zelf getekend, voor deze is de schets al jaren klaar. Zelfde thema; gezinnetje op t strand voor de ondergaande zon, je herkent onze silhouetten Bezoek; op afspraak, zal bij ons rustig zijn. Namen; meisjesnaam vinden we moeilijk, onze smaken verschillen nogal. Hebben een kort lijstje en nog niet DE naam denk ik. Meer weet k niet, had t druk vanmorgen nu Ff uitbuiken. 12.30 weer werken o_0
ow trouwens ik doe nog de 18 weken wave van gisteren !!! Joe hoew. 18 WEKEN WAVE... hihih @ Mirri, 21 weken alweer dat gaat snel zeg. je bent gewoon al overde helft... Gaaf zeg dat je man en kinderen de baby ookal kunnen voelen !!! @ bezoek, ik weet nog niet hoe we het allemaal willen gaan doen maar in ieder geval zetten we wel op het kaartje dat mensen moeten bellen. Alleen onze naaste fam (ouders, broers, zussen) die mogen gewoon langs komen Kuss
Mirri: 21 weken, gefeliciteerd! Je bent het verst van ons allemaal toch? Hier: last van mn bekken, het staan en start met lopen is pijnlijk!!! Hopelijk zet dat niet door. Mn handen zijn gelukkig niet erger geworden. Voelen: voel k nu echt dagelijks! Ik vraag regelmatig aan mn man of hij het ook wilt voelen, legt hij zijn hand op mn onderbuik, en dan is de kleine stil. Best sneuw voor m, maar die tijd komt nog wel. 20 weken echo: de tijd breekt aan voor iedereen voor die echo! Wij zijn donderdag aan de beurt!!! Onwijs veel zin in hebben
Kraambezoek: Ben heel erg aan het dubben maar denk dat we toch een 1 of 2 dagen inzetten voor de mensen die wat verder weg staan en dan een kraamochtendje doen. Dan creeeren we kleine clubjes mensen. Eerst maar even zien hoe de bevalling gaat en de baby is. ik maak gewoon 2 opties voor op het geboorte kaartje dan kunnen we dan wel beslissen Kaartje: Over het kaartje gesproken.. ik ga zo denk eens wat voorbeeld boeken lenen bij de winkel hier id buurt. Kreeg de tip van een collega. Schijnt nogal veel te hebben dus maak je een foto van wat je allemaal leuk vind en zo kom je er wel uit. kleding opgeruimd: Zo eerst 4! zaken kleding wegbrengen. Gister de kledingkast van mn vriend uitgemest.. Man wat een zooi zat kleding bij van 10 jr oud. En net ook mn eigen kleding uitgezocht maar niks weggedaan, wat past veel niet meer zeg! Dus mn kleding waarvan ik verwacht dat ik een paar wk na de bevalling weer aan kan apart gehouden. Hoef ik straks niet me een ongeluk te zoeken. Met de kleding die ik nu heb red ik het denk wel deze zwangerschap. Vind het zo zonde van mn geld maar heb nu wel aardig wat kleding wat ik nu maar ook ook met mooier weer aan kan. Gaat nu hard nu de 20 weken voor de meeste er zijn of bijna zijn! Mirri: Leuk he dat ze het ook kunnen voelen. Mn vriend heeft t ook eindelijk gevoelt vd week. O ja stekende pijn las ik. Dat kan groei of bandenpijn zijn. De rest! Sorry vergeten! Hopelijk gaat alles goed. Groetjes
nou dames, Ik maakte me toch wat zorgen dus ik heb de vk toch maar gebeld en ze zei dat ze dat wat ik gevoeld heb niks hoeft te zijn maar ze had toenvallig vanavond een plekje vrij in hun agende dus ik mocht vanavond wel even langs komen om zo mijn zorgen we te nemen. Dat wilde ik wel... Ik maak me niet super zorgen maar als ze aanbieden om langs te komen zeg ik geen nee hoor Dus vanavond om 18:30 mag ik naar de vk en warschijnlijk krijg ik dan even het hartje te horen. maar dat is voor mij genoeg Kuss
@chanelle. Ja, mooi dat je langs mag komen! Wie wil dr even naar mn kleding lijst kijken heb net even Brouwers mode onveilig gemaakt (veel kleding voor 2,50 uitverkoop!) Heb ik nog iets te kort in de kleine maten dan? ik begreep dat baby's broekjes langer aan kunnen dat shirtjes in dezelfde maat..? thanks al vast Maat 50: (shirts 3xlangemouw) (Vest1x) (jasje 1x) (Boxpak2x)(Broek 4x) Maat 50/56: (rompers 5xlangemouw+5x kortemouw)(shirts 1x korte mouw +2x lange mouw)(Boxpak 2x)( broek 1x) Maat:56 (Romper kortemouw 1x) (Shirts 2xlangemouw) (Broek 3x) Maat 56/62 (Rompers- 1x kortemouw) (1x Boxpak kortemouw) Maat 62( Shirts 5x lange mouw)(legging 2x)(broek 5x)(rok 2x) Maat:62/68(Rompers2x langemouw+5x kortemouw) Maat 68 (broek 1x) (jurk 1x)(rok 1x) Maat 74 (rok 1x) De grotere maatjes is uitverkoop geweest kon ik niet laten hangen
Hoi, Ik heb ook weer een buikfoto in het buikfoto topic geplaatst. Ik ben nu wel echt trots op mijn buikje hoor hihihi. Ik probeer er zoveel mogelijk mee te pronken, jullie ook? @Lin, ik heb gekeken naar de lijstje maar ik zou het eigenlijk ook niet echt weten want ik ben ook nog echt een groentje in wat ik allemaal moet kopen hihii. Ik heb al een checklist van alle babyspullen liggen en ik heb een lijst op de pc gezet die roozjuh hier laast had geplaats van kleding hahaha. Uitverkoop is altijd leuk ahahhah Kuss
Ik denk dat ik wel goed zit met de kleding nu en anders online is alles zo bestelt of mag papa naar de winkel
haha is mijn lijstje toch nog goed geweest voor jullie meer dan dat gaan we ook echt niet kopen. kylie heeft net kleding van mij overgenomen en sommige dingen daarvan heeft hij nooit aangehad. zou zonde zijn als ik dat straks weer heb