Sterkte morgen meid! Heftig hoor! Fijn dat je vriend zo lief voor je is! Hopelijk kun je vannacht lekker slapen!
goede morgen, Nou de helse dag in aangebroken Ik ben blij dat ik zo even mag werken tot 11:00 want dan denk ik er tenminste niet de hele dag aan. Dank je wel dames !!! @Roozjuh, ja de verse jus was heerlijk !!! Nou ik ben straks benieuwd hoe je man hetheeft opgelost dat jij lekker in bed kan blijven liggen. Lief van hem hoor @Ies, oh vrijdag lekker uiteten samen. Wat gezellig !!! samen even er tussenuit is herlijk en dan ook nog lekker eten erbij is gewoon super. @Kylie, ik weet op het moment echt niet meer hoe lang het nog gaat duren dus ik zie het somber in... Maar ja mijn vriend heeft me weer helemaal opgepept dus ik kan er weer even tegenaan. Geniet van je vrije dag... @Joekie, ik heb gelukkig lekker geslapen ja. Gelukkig lukt dat me nog erg goed altijd. Dank je wel ! Zo, ik ga mijn tanden maar poetsen en dan werken. Fijne dag allemaal, Kuss
@ Chanelle noah, Allereerst een dikke knuffel voor jou <3 Ik begrijp een beetje hoe je je voelt, mijn moeder overleed 4 jaar geleden en rond die dagen voel ik me ook altijd erg depri.. En dan je zwangerschapshormonen erbij,. zal ook niet helpen! Ik brand een kaarsje voor je broertje, weet niet of het helpt ofzo, maar het doet mij altijd wel goed te weten dat er mensen aan je denken. En volgens mij zijn we met zijn alle nu aan jou en je broertje aan het denken.. Nog een knuffel, Doe lekker waar je zin in hebt vanmiddag. Ook al is het niks doen en janken. Dat mag vandaag. Voor Gender Reveal zijn cakepops misschien ook wel een leuk idee? Ik zal even een fotootje zoeken voor je. http://anneshobbies.files.wordpress.com/2011/11/img_7508.jpg?w=529&h=352 Zijn ook niet heel moeilijk om te maken! Denk aan je, liefs xx
@lekkers. Uh ik ben vd makkelijk maar ze hebben bij de snoepwinkel of chocolade winkel geboortechocola. Dat zijn muisjes op chocolade Kan je kiezen uit roze en blauw. Is wel erg makkelijk en niet erg crea
Even ego sry. Ik hoest mn longen eruit en mn neus zit dicht. Vannacht lag ik eindelijk goed diep in slaap maar Damian kwam zn bed uit dat zn billen au doen. Tja en dan is mama de lul want die moet dan komen. Daarna nog in slaap gevallen gelukkig maar t was al te snel ochtend enuhh de oplossing voor dat ik kon uitslapen is dat manlief hele dag vrij is jeeej! Ik ga dus weer ff mn ogen sluiten. Kan tot 10uur liggen, voor 12uur moeten we Damian zn ID ophalen. Trusten dus!
Chanelle: sterkte vandaag. Ik zal voor je bidden. Geslacht: we zijn nog steeds een beetje flabbergasted dat het een meisje is. In onze omgeving is iedereen ervan overtuigd dat het een kereltje was. Zo raar. Maar... Ik mag nu wel roze kleertjes shoppen Straks weer aan het werk. Ik zag dat de collega waar ik vandaag mee werk zich gisteren ziekgemeld heeft. Ik hoop dat ze er vandaag weer is, anders sta ik alleen :s
Goedemorgen dames! Ik heb niet terug gelezen alleen de laatste pagina (was een beetje erg veel.... kletskousen ) @ Chanelle: veel sterkte vandaag! en een dikke knuf! @ Roozjuh: beterschap! @ Lionne: leuk dat jullie een meid krijgen! en veel plezier met shoppen Hoop ook dat je collega er weer is! werkse vandaag! Voor de rest een dikke knuf! @ hier: afgelopen zondag heen mijn man de kleine beeb ook gevoeld! geweldig moment! Verder gaat het hier zijn gangetje, krijg wel meer last van mijn rug en bekken..... Ik zal vandaag ff voor Mark een boekje van Bumba halen die roept nu tegen alle boekje buba
@juffie: Gaaf hoor, mooie duidelijke echo @Anne: wat jammer dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad Misschien inderdaad toch een pretecho overwegen. Ik heb het echobureau vorige week gebeld om een afspraak te maken voor de 20 weken echo en die vrouw was super behulpzaam en vriendelijk over de telefoon, echt helemaal top. Heb nu een afspraak voor 9 februari (duurt +- een uur), dan ben ik 20w +2d. Ben benieuwd, wij willen ook graag weten wat het wordt, maar ben bang dat manlief z'n mond niet kan houden. Hij roept nu al tegen de hele wereld dat als het een jongen wordt de naam **** wordt. 't Begint me alleen daardoor steeds meer tegen te staan om 't kind ook echt zo te noemen (en dan nog wordt het niet de roepnaam haha) @Roozjuh: Wat is het verschil tussen bibi en difrax? Wij hebben het etos pakket ook gehad. Enne.... Wat kan Damian boos kijken zeg! hahaha @kylie: netjes verslag, daar kun je wat mee. @chanelle: sterkte vandaag, dit soort dingen zijn altijd rot ongeacht hoe lang het geleden is. @geslacht bekend maken: leuke ideeen, ben benieuwd naar de creaties
Marjan: de vorm van de spenen. Bibi is wat soepeler en difrax vind ik erg hard aanvoelen. Maar tis maar net wat je kindje fijn vind. Kans zit erin dat de kleine straks een difrax wil en daar zit ik dan met 2 knal roze bibi spenen
Chanelle Noah: veel sterkte vandaag Roozjuh: Balen van je verkoudheid.. Heb trouwens nog maar 3 hangertjes,..maar die komen vanzelf hoor Hier: Baal er een beetje van dat ik alleen naar de echo moet, maar het is niet anders. Heb gisteren nog even naar de kleine dondersteen geluisterd. Heb hem niet goed gevoeld gisteren, maar dat kwam denk ik door de harde buiken.. Ik hoop zo dat hij nog steeds een piemeltje heeft
@channelle, sterkte en een knuf voor jou... @uiteten, ja deden wij ook heel vaak voor ons zoontje er was, nu idd een stuk minder, @ de rest sorry alles vergeten fijne dag, ik ga shoppen
Chanelle: Sterkte vandaag. Ik weet hoe het voelt om een dierbaar iemand verloren te hebben. Ik ben mijn moeder op 10 maart 9 jaar terug verloren aan die rotziekte. Blonde actie: ik was gisteren aan het werk en was wat aan het transpireren. Op het kantoor zag k een bus deo staan. Ik spoot die op en vond het behoorlijk naar bloemen ruiken. K vertelde dat aan mn collega en die zij heb je met een smalle korte bus gespoten? Ik zei ja, was het zo'n wc lucht verfrisser!!!
@Roozjuh: Zusje zit op school, moeder werken.. Schoonzusje (is ook vriendin) moet ook werken, maar die val ik er liever even niet mee lastig..Heeft morgen haar eigen echo.
@ Kylie: bale dat je alleen naar de echo moet..... dat zou ik ook niet leuk vinden. Alleen naar de VK vind ik al niets aan..... @ Ies: shopse @ Helma: wat zul je lekker geroken hebben @ Hier: net even bij mn schoonouders op de koffie geweest. Heb Mark daar even gelaten en ben snel maar smoeders auto naar het centrum geweest. Kon ik meteen ff pampers meenemen...
Chanelle Noah: Veel sterkte vandaag meis! @ Blije doos: Ik kreeg gister ook de mail, ga zo naar de stad om het op te halen, ben benieuwd!