hoi dames, ik heb vandaag tot 11:00 gewerkt en toen heb ik bij mijomdat het dan ingepakt word door clienten. Ik heb een mooi kaartje geschreven voor bij de rozen en daarna heb ik mijn opa en oma opgehaald. Toen zijn we samen naar het grafje gegaan en daarna zijn we naar het bankje van mijn broertje gereden (op de plek waar het ongeluk is gebeurd heeft de gemeente een bankje voor de nabestaande geplaatst). Op beide plekken heb ik rozen neergelegd wat me al erg goed deed... Verder ga ik niet veel meer doen vandaag, beetje treuren en de foto van mijn broertje vaak bekijken Dames, bedankt voor jullie lieve reacties !!! Jullie zijn nu al erg lieve mama's dat heb ik al wel gezien @Bijntje, dank je wel voor het kaarsje dat brand. Erg lief van je !!! En mij doet hetook goed om te zien dat mensen aan mij denken omdat ik dan weet dat niemand mijn broertje zal vergeten. Die cakepops zagen er ook erg leuk uit ja... Heb je daar toenvallig een recept van? En anders zoek ik wel op internet hoor. Dank je wel, leuke tip... @ Lin, ja dat vind ik ook leuk maar ik vind het het leukst als mensen het van buitenaf niet kunnen zien Dan mogen ze allemaal tegelijk een hap nemen om erachter te komen wat er nu toch in mijn buik groeid ihih. @ Roozjuh, en nog lekker geslapen? lief van je man dat hij vrij ws zodat jij even bij kan rusten... Erg grapige foto van D. @ Lionne, dank je wel dat je wil bidden, ook erg lief van je !!! Bij mijn zus wist ook iedereen zeker dat ze een jongen kreeg en toen kregen ze ineens te horen dat het een meisje was. Dat had eigenlijk echt niemand verwacht maar idereen vind het super gaaf... Ik hoop dat je collega weer beter is... @Einneh, dank je wel !! Gaaf he dat je man de kleine kan voelen. mijn vriend heeft het 2 dagen geleden ook gevoeld en hij keek me een beetje geschrokken en blij aan. Hij vond het super gaaf maar ook appart want naar dit moment hebben we lang uitgekeken. @ MarjanDS, Dank je wel !! Ow dat is gaaf ongveer een eco van een uur Ik hoop dat ik dat ook krijg. @danielle, dank je wel !!! @ Kylie,dank je wel !!! Een geluk bij een ongeluk dan dat je zusje zich verslapen heeft ahahh. Kan ze lekker met jou mee gaan. Zij zal het ook wel erg leuk en speciaal vinden @ Ies, dank je wel !! @helma, Dank je wel!! ja het blijft inderdaad erg moeilijk zeg, want ppff... wat kan het leven hard zijn... hhaha dat was een lekkere deoderant dan hihihi @Cecilia, dank je wel !! Ow leuk om ze de blije doos op te gaan halen. Ik kan deze dagen nog niet, ik denk dat ik volgende week pas in de stad kom... us ik moet nog even wachten. @Boefjesmama, dank je wel !! Ow balen zeg dat je ziek bent geweest. ik hoop voor je dat je weer helemaal opgeknapt bent !!! Kuss
Waar is trouwens het uitjes lijstje gebleven?? Wij zijn toen bij de ommekeer in utrecht geweest. Restaurant de Ommekeer • Wist u dat? Erg lekker en gezellig. tentje was iets minder gezellig maar de high tea deed veel goed
Wie gaat er mee een keertje meeten in Utrecht?? * Boefjesmama: met Einneh in de auto * Kylie1986 met de auto: vanaf Lelystad (heb nog 3 zitplaatsen over ) * Roozjuh: rijd met Kylie mee. * Lionne: komt met de bus :d mits het geen werkweekend is. * Mirri; Haarlem-Utrecht * Juffie: trein Arnhem- Utrecht * Einneh: met de auto (OV is niet te doen) vanuit midden Fryslan Welke data kun je? Dacht doe maart ivm 9mnd beurs eind feb. en treinkaartjes blokker geldig tot 9 april. 3 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 10 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri 17 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri 24 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri 31 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri (Quoten en up to date houden hier)
Ego.. Phoe de jongste heeft waterpokken en echt heel hevig hij huilt eigenlijk aan een stuk.. We mogen er eigenlijk niet op smeren ivm zijn allergieën heb hem net in een havermout bad gedaan en bij de apotheek tarwekiemolie besteld hopelijk verlicht dat een beetje want ben ik zelf ook wel aan toe. Phoe er is hier ook echt een bom ontploft gelukkig is de oudste echt een engeltje vandaag.. Nou dames hopelijk slaapt hij vanavond goed en kan ik ook nog even op jullie reageren Sorry voor m'n ego berichten laatste tijd
@ Bellamano: beterschap voor de kleine! hoop dat hij snel opknapt! HIer loopt een boefje rond, beide kisten duplo liggen over de vloer, 1 ligt voor de box de andere voor de kamerdeur alle ballen liggen door de kamer.... chaos
Wie gaat er mee een keertje meeten in Utrecht?? * Boefjesmama: met Einneh in de auto * Kylie1986 met de auto: vanaf Lelystad (heb nog 3 zitplaatsen over ) * Roozjuh: rijd met Kylie mee. * Lionne: komt met de bus :d mits het geen werkweekend is. * Mirri; Haarlem-Utrecht * Juffie: trein Arnhem- Utrecht * Einneh: met de auto (OV is niet te doen) vanuit midden Fryslan Welke data kun je? Dacht doe maart ivm 9mnd beurs eind feb. en treinkaartjes blokker geldig tot 9 april. 3 maart: - Roozjuh, Boefjesmama, Einneh 10 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri, Einneh 17 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri, Einneh 24 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri, Einneh 31 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri (Quoten en up to date houden hier)
dank je wel bellemano enLeonie @bellemano, Jij ook veel succes toegewenst want dat is wel vervelend ja als de kleintje zo hevig de waterpokken heeft... @Einneh, jij ook veel succes met je boef hihi. Nou ik ben er uit ik ga inderdaad cakepops maken. dat is erg leuk !! ik ben nu alles aan het opzoeken. ik heb het recept al gevonden dus even kijken waar ik alle ingredienten kan kopen... Kuss
Je kunt ook havermout in een washandje doen, en deze dichtbinden met een elastiekje. Dan in bad rustig het papje wat uit de washand komt uitwringen over het lijfje. Afdeppen daarna, niet helemaal afdrogen. Hielp hier het allerbeste van alles... Ik vond het echt idd best heftig! Komt omdat ze er allemaal zo mild over doen, maar vond dat het jochie er erg veel last van had toen...
Ik krijg weer hoofdpijn... bijna dagelijks. Drink wel genoeg. Ben bang dat ik weer richting een hoge bloeddruk ga. Had ik bij Tim ook, en moest toen ook naar het ziekenhuis voor een week opname. Hij moest uiteindelijk gehaald worden dmv inleiding. Maar goed, miss gaat het wel goed... Een eerdere hogebloeddruk tijdens zwangerschap hoeft niet te betekenen dat je het een volgende nog een keer krijgt.
@ Danielle: vervelend dat je steeds zo'n hoofdpijn hebt.... hoge bloeddruk is ook weinig aan te doen, als we nu een beetje delen: ik zit om 100/50 en ben duizelig hierdoor
ik bedenk me net dat ik 1 datum niet kan. ben 2dagen later jarig dus gok dat we t gaan vieren waar ik geen zin in heb Wie gaat er mee een keertje meeten in Utrecht?? * Boefjesmama: met Einneh in de auto * Kylie1986 met de auto: vanaf Lelystad (heb nog 3 zitplaatsen over ) * Roozjuh: rijd met Kylie mee. * Lionne: komt met de bus :d mits het geen werkweekend is. * Mirri; Haarlem-Utrecht * Juffie: trein Arnhem- Utrecht * Einneh: met de auto (OV is niet te doen) vanuit midden Fryslan Welke data kun je? Dacht doe maart ivm 9mnd beurs eind feb. en treinkaartjes blokker geldig tot 9 april. 3 maart: - Roozjuh, Boefjesmama, Einneh 10 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri, Einneh 17 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri, Einneh 24 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri, Einneh 31 maart: - Boefjesmama,Mirri (Quoten en up to date houden hier)
@ Chanelle: heel veel sterkte! Dat lijkt me echt erg moeilijk om je broertje zo jong te verliezen. @taarten/soesjes met de kleur roze of blauw in de vulling. Dat vind ik echt een heel goed idee!! Echt jammer dat ik gelijk zo ongeveer vanaf de daken heb geschreeuwd dat het een meisje is @Roozjuh: beterschap! Hopelijk voel je je al wat beter. @Kyllie, echt vervelend voor je dat je je zo moet beperken en op je grenzen moet blijven letten.. En begrijp ik nu goed dat je zusje meegaat naar de echo? Dat is fijn @uiteten: oohhh, das ook mijn favoriete bezigheid en dan lekker carpaccio eten!! Maar ja, dat mag dus niet .. M'n vriend heeft me gezegd dat zodra ik ben bevallen hij een carpaccio voor me haalt, haha .. @lekkers: gister heb ik blijkbaar een aantal mensen 'jaloers' :d gemaakt met mijn mc donalds eten en milkshake, haha .. Nu ben ik lekker m&m's aan het eten, heerlijk! @ hier: Gisteren was ik echt heel erg verdrietig vanwege de manier waarop de echo was verlopen. Alles kwam er ff uit, ook dat ik misschien moet worden ingeleid enzo .. Ik heb Jan Koning gemaild en ga met hem een afspraak maken om nog een keer een echo te laten maken, om het wel positief te ervaren. Mn moeder en beste vriendin gaan dan mee, dus dat is wel leuk! en verder heb ik net een nieuwe buikfoto van 19 weken +6 dagen op het buikenforum gezet! Voor mij nu de 20 weken wave, joehoee
Einneh doet de 20 weken wave voor Anne Bale van je echo gisteren... is niet zo leuk idd.... Wel fijn dat je nog een keer gaat! Voel de kleine hier steeds beter en meer, vooral als ik in een voorover gebogen houding zit heerlijk
Hier weer terug van de echo! Bekijk bijlage 215992 Meneer was weer 2 dagen groter dan we dachten, vandaag dus 17w en 4 dagen.. 23-06 uitgerekend.. Baarmoeder komt nu ruim 2/3 vingers boven mijn navel, dat verklaart waarom is de baby zo hoog voel. Nog meer goed nieuws, placenta is de laatste weken mooi omhoog gegaan en omdat ik nu 5 weken geen bloedverlies gehad heb, ben ik weer overgedragen aan de verloskundige. Nog even een rondje centrum gedaan (ging goed ) Een lekker broekje, babykledinghangertjes en een nijntje trekpop gekocht
Dank jullie,.. Een nadeel/minpuntje.. Ik moest daar op de weegschaal! En dat heb ik bewust al die tijd niet gedaan... 7kg aangekomen!