Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Helma veel plezier en succes bij de 20 wkn echo!!!

@ Chanelle leuk!! Veel plezier met de cakepops maken!!

@ namen we zijn er geloof ik eindelijk uit! :D Vooral de meisjesnaam kwamen we niet uit, maar dat hoeft nu ook niet :D

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    roozjuh 20 weken echo ging helemaal goed, erg beweegelijk waardoor het langer lang duurde ;)
    helma had toch ook 20 weken echo?
    Cadeautjes: hier ook nog niets gehad. Bij de oudste kreeg ik erg veel, nu en ook bij de 2e kreeg ik NIETS.. vind ik wel een beetje oneerlijk:) niet omdat ik zon hebberd ben hoor maar van mn oudste heb ik het babypakje dat ik van mn ouders heb gekregen en van mn schoonouders bewaard voor hem voor later en bij de 2e heb ik dat niet en ook nu zal dat er niet komen.. of kom ik nu heel veerwend over;)

Bij de oudste heb ik ook de kinderwagen en kinderkamer beide deels gekregen en daar geniet de jongste en de baby straks ook van..

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat fijn te lezen dat de 20 weken echo's allemaal zo goed verlopen!
    Wij hebben em vanavond dus spannend!
    Belangrijkste is de gezondheid en ik hoop dat we het geslacht horen!

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Super van goede 20-weken echo's, zo fijnnnn!
    En leuk weer een aantal dames erbij die het geslacht weten.

Pffff, ik heb zo'n last van mijn hormonsters! Ben echt zo emotioneel, bah!

Nou, vanaf maandag officieel volledig in de ziektewet. Vind het moeilijk, heb het gevoel dat ik faal maar kan helaas niet anders.
    Ik ga dan nog wel 1 of 2 ochtenden naar het werk maar moeilijk om stap definitief te zetten.

Channel noah, oh leuk dat je zo met de cakepops aan de slag bent! Wordt vast echt super leuk!!

Lin, fijn van goede 20 weken echo en fijn dat alles goed is met je meisje. En idd placenta is van latere zorg, maar knap dat je nu zo kan denken.

Cecillia, wat een leuke manier van vertellen! En idd reactie's van kleuters zijn goud waard!

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bellamano, fijn van goede echo!
    Ik herken dat wel van jammer voor andere kid(s) dat je nu weinig tot niks krijgt.
    Bij mijn dochter heb ik echt volgens mij wel 2 mappen volgeplakt met felicitatiekaartjes en nu heb ik er max 10 gekregen.
    Dacht ook al, dat is ook niet leuk voor de 2e.
    Maar ja niks aan te doen.
    Mensen zijn niet minder blij voor je maar is meer in verwachtingspatroon of zo, ik weet niet wat het is.

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    joekie en helma, succes nog met 20wekenecho!

Juffie, grappig he dat je zelf zo ernaast kan zitten met "weten" van geslacht. 2 broers is denk ook wel erg leuk voor hen tweetjes.
    Mijn broers in ieder geval wel dikke vrienden, leuk hoor!
    En al uit naam?
    Die dikke gaap echo vind ik trouwens echt geweldig van je!

Straks zelf eens bellen voor datum 3d echo, leuk om te plannen en weer naar kleintje te kijken!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    o trouwens over aankomen, vorige zwangerschap was ik 30+ kilo aangekomen! *in shock!!*
    Echt als ik ergens naar keek, kwam ik al aan.
    Was heel veel vocht van, echt teken van HELLP wat ik aan eind had maar kon echt niks meer aan. Voeten/enkels waren echt gewoon klompen.
    Nu denk 8 kilo aangekomen, hoop dat ik straks niet weer dezelfde kant op ga.

Danielle, als je twijfels hebt over bloeddruk dan moet je even bij vk of ha oplaten meten hoor! Is kleine moeite voor hen en geeft jou weer duidelijkheid

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    had eigenlijk even willen slapen maar lukt helaas niet, dan maar rustig op de bank

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Leonie; verstandig meissie... Het is moeilijk, dat snap ik heel goed.. Dikke knuf!

@Bellamano; fijn! goede echo!!

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Cadeautjes hier ook niet... Bij Tim wel.
    Ik denk dat het is hoe Leonie het ook zegt, iedereen "verwacht" het wel bij een 2e denk ik.. Zoiets.
    Ook ik vind het niet leuk. Vind het zielig voor het kleintje... Gek dat je dat nu al zo kan voelen.

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Lin; fijn meid dat echo goed was.. Wat een goede insteek!! Die zorgen zijn voor later idd....

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Leonie; ik mag 24-1 weer naar VK, dus dan hoor ik wel of bloeddruk nog ok is...

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Goede middag,

Ik lig nu weer lekker op de bank met de laptop op schoot. Heerlijk ahhahah.

Ik zie dat bij iedereen (tot nu toe) het geslacht bij de 20weken echo te zien was toch? Ik ben zo bang dat ons kleintje zijn beentjes bij elkaar houdt en dat we het volgende week nog niet weten ahahha. Mijn zus is zaterdag 30 weken en daarbij hebben ze het nog niet kunnen zien met de echo's. Ze weten wel dat het een meisje word maar dat weten ze door de vruchtwaterpunctie. Ik hoop echt dat ik volgende week het geslacht weet hihihi. Ik denk echt een jongen, gek he dat je zo een gevoel kan hebben. En het misschien fopt mijn gevoel me wel hihiih

@leonie, ja als ik niet kan slapen dan ga ik inderdaad ook gewoon rusten op de bank ahhah. Dan heb je toch je rust gehad he ;)

Kuss

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kylie, hoe gaat het eigenlijk met jouw schoonzusje? Heeft zij nog 2e echo al gehad? Hoop dat vruchtje/kindje toch gegroeid is!

CN, tjee dat is ook wat dat die kleine meid steeds haar beentjes bij elkaar houdt. Kan me voorstellen dat je het toch wel een keer graag zou willen zien :D
    Wij hadden het, als we hadden gewild, ook kunnen zien. Kleine begon met beentjes open, maar toen is echoscopiste maar even vanaf de zijkant gaan kijken omdat wij het niet wilden weten haha

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    potverdorie, net alles gelezen en letterlijk niks onthouden.. iets met kleding kopen? jeetje sry weet het echt niet meer. kga nu maar eens mn oppas kids ophalen voordat ik dat ook vergeet haha

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hihi Roozjuh, dat zou inderdaad niet handig zijn als je dat zou vergeten.

Ik ga mijn kleine meisje uit bed halen, anders slaapt ze vanavond weer niet ;)

17. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ roozjuh.... oke heb dus precies het zelfde.....
    kan echt niets onthouden.

iets over geslacht. dacht leonie. wat knap dat je het niet wilt weten! volgens mij ben je de enige hier. ik kan niet wachten tot ik het weet. mijn eerste gevoel was meisje,
    nu niets tot nauwelijks klachten dus neig toch weer naar een jongetje....! denk het eerlijk gezegt wel.... we zullen het 13 febr. wel horen, pfffff duurd nog zo lang :(

18. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@ leonie, echt knap ja dat jullie het niet willen weten. Sinds dat ik de test in mijn handen had kon ik al niet meer wachten tot ik wist wat er in mijn buik groeide. ahahh en hoe dichter ik bij de 20weken echo ben hioe spannender ik het vond worden ahahah. Voor jullie is het als de bevalling gaat beginnen dubbel zo spannend dan ;)

@Roozjuh, ga ze dan maar snel ophalen ja want dat zou best lullig zijn hihii staan de kids daar te wachten en te wachten hahahah.

@Ies, Ow zeggen ze dat als je niet ziek bent dat je dan veel kans op een jongen hebt? Hhahah ik vind al die fabeltjes leuk ;) Maar dan zou het bij mij wel kloppen want ik denk zelf aan een jongentje en ziek ben ik ook helemaal niet.
    Ja ies, wachten duurd heel lang !!! Ik ben ook zo blij als het volgende week iswant we zijn zo benieuwd :D En nieuwsgierig ook wel hoor ahahha.

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Nou dames, Het is hier rustig zeg ;) Ik ben nu even een maaltijd uit de vriezer aan het eten want ik moet om 18:00 beginnen met werken. Ik hoef gelukkig maar tot 22:00 dus is zo voorbij. Smakelijk eten allemaal en een fijne avond.

Groetjes

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ahhhhhh ik zie wat leuks :D:D nieuwe baby collectie bij Prenatal is in de winkel woehoeee. Ff kijke of ik manlief kan overhalen om er zaterdag heen te gaan. Wel balen dat het in de webshop pas in maart te koop is grrr

Deel Deze Pagina