@ roozjuh: hahaha, vergeetachtig?? Ik ken het hoor, heb t ook echt niet normaal! Kan ook moeilijk multitasken en doe overal 3 x langer over.... Wat betreft mijn 20 weken echo, met onze kleine meid is alles goed en gezond! Woog 375 gram en ong 24 cm lang. Wel een heks van een echoscopiste, we stonden met 10 min al buiten. Ik heb net een afspraak gemaakt met Jan koning voor nog een echo op as zaterdagmiddag! Ff om t goed te ervaren! Ohja en ik word 90% zeker ingeleid met 38 weken... Verder maak ik weinig mee. Ik zit al 2 dagen thuis te wachten op onze nieuwe tv die geleverd zou worden (tussen 8:30-21:30) maar telkens wordt 's avonds duidelijk dat ie vertraagd is! Vandaag dus weer, zo irritant.
@leonie: lief dat je er naar vraagt.. Ze moest om 9 uur en kreeg om half 10 dit berichtje: Wil je ook voor ons genieten van jullie mannetje? Wij moeten helaas nog even wachten het het geluk. Heb vaginale tabletten meegekregen. Vruchtzakje was iets gegroeid maar geen vruchtje en ook geen hartje Zij zelf is er nuchter onder. Voor haar is het afscheid nemen van een zwangerschap, toekomstplannen bijstellen. Maar omdat het alleen een vruchtzakje was, voelde het voor haar niet echt als kindje. Vind het knap van haar..maar denk dat ze de klap later nog wel krijgt. Voor nu probeert ze zich op de toekomst de richten, kijken naar vakanties en zo.. Vandaag een ontzettend druk ventje in mijn buik, niet normaal! Heerlijk, dat wel..Maar wordt constant van mijn werk afgehouden Net door de vlk gebeld, ze waren blij om te horen dat ik eindelijk een gezonde zwangerschap had en wisten nog wie ik was.
anne,goed dat je andere afspraak hebt gemaakt voor echo! Echt te belachelijk zeg dat geo zo kort duurde. Hopelijk straks zwijmelen na nieuwe echo. Gewoon of 3d? cn, werk ze vanavond! Danielle, o oke afspraak vk duurt dus niet zo heel lang meer maar wel op blijven letten he
Kylie, oh nee niet het bericht wat we hadden gehoopt, verdrietig! Ergens kan ik wel snappen wat ze bedoelt dat het nu bijstellen is van droom omdat er alleen vruchtzakje te zien was maar nog steeds blijft het een klap. Bah! Wat leuk dat de vk je opbelde om dat even te zeggen, erg attent! zo ff onder douche springen en dan lekker makkelijk huispak aan. Die maillot begint nu wel beetje vervelend te zitten op mijn buik
kylie bah, dat is inderdaad niet leuk. snap je zus wel dat het 'maar' een vruchtzakje was. tja de ene gaat er makkelijker mee om dan de ander. Ego: ben flink chagrijnig. ben nog steeds goed ziek en t lijkt erger te worden. Door het hoesten moet ik weer steeds spugen en krijg flinke last van mn rug erdoor. Manlief kwam eerder thuis, super lief. en heb m net flink zitten afsnauwen, domme ik. weet niet eens precies waarom... hij is nu met D naar stadhuis om ID kaart op te halen. Sukkels belde vanmorge vroeg dat de kaart er tóch wel is.. Hopen dat ik er zelf niet bij hoef te zijn want had niet eens de energie om mn avondeten op te eten terwijl t zo lekker was. laat staan dat ik nog moet gaan fietsen
Ben nog een beetje aan t twijfelen. Neig naar een gewone echo, omdat zo n 3D echo zoveel verklapt eigenlijk hè? Ik vind t ook wel leuk om nog een paar dingen geheim te houden... Maar ik geloof dat Jan koning ook 3D doet, dus ik beslis maar ter plekke denk ik
3D echo is t mooiste ná 25-27weken. als je t eerder doet, wat wij 3jaar geleden dus hebben gedaan, dan zieje meer t skaletje zeg maar. je kindje is dan nog niet 'vol' genoeg om de details goed te kunnen zien. als je dus een 3D echo wil, doe het niet te vroeg, zonde van je geld. Wij gaan met 30weken (op mn verjaardag)
@ Geslacht: wij willen het pas weten bij de geboorte leuke verrassing! @ Vergeetachtig: hier nog iemand... echt niet leuk meer! @ Anne: bale dat de tv er nog niet is.... @ Kylie: he bah.... knap dat je szusje er zo nuchter onder is! Lekker genieten van je drukke ventje! @ Roozjuh: bale dat je je nog zo ziek voelt.... hopelijk gaat het snel weer over Zo alles is weer aan de kant en opgeruimd. Mn man was pas na 6 uur thuis. Mark had al gegeten want die wilde om 5 uur al wel naar bed. Dus eerst om half 7 samen Mark naar boven gebracht en toen hebben wij aardappelen witlof met een saucijsje gegeten. Hebben het eten nog maar pas op en ik had het gevoel dat ik teveel had gehad maar ik heb nu alweer zin in wat....
hey dames. kylie bha wat een naar verhaald! @channelle, ooh jij mag volgende week al! lekker hoor! net ff snel naar gemeente huisgegaan, eindelijk aangifte gedaan! er kwam iedere keer wat tussen,. maar het is ons gelukt. hhhah nu me huispakkie aangetrokken, en zoontje naar bed brengen, en dan chillen! morgen nog 1 daggie werken en dan lekker weekend. maandag naar de verlos....!!!!! jeeeeuuujj heb er zin in, bevetsiging van het hartje is ook altijd leuk
Geslacht willen wij ook niet weten hoor. Anne waarom word je ingeleid bij 38 wkn? Heb de laatste dagen weinig meegelezen hier. Hier lekker patat gegeten uit eigen frituur. Vriendlief heeft eerst 45 min. op de frituur staan boenen want het vet zat er al een jaar ongebruikt in. Maar de snacks waren lekker. M. had al een potje gegeten maar heeft ook nog patat met ons mee gegeten. Je moet echt uitkijken dan hij pikt ze zo van je bord.
boefje haha dat ken ik maar al te goed. D jat ook gewoon de patatjes van je bord. hij krijgt nu zn eigen bordje met patatjes en die laat ik even in raamkozijn afkoelen anders vreet ie ze zo op net uit frituur.
Idd M. zegt auww maar stopt hem toch in zijn mond. Hij weet dat het heet is (auw) maar niet dat hij het dan niet moet opeten. Net 1800 DE punten geruild tegen... iets voor de kleine in spe ben benieuwd wat we gaan krijgen. Had de De punten van mn smoeder gekregen maar doe er niks mee. Leuk om te ruilen dan maar.
Zijn jullie trouwens allemaal al uit de namen?? Wij weten voor beide nog niks. Hadden wat voor een meisje maar vind het toch geen leuke naam meer. Komen ook nergens wat leuks tegen qua namen. Vriendlief is er helemaal niet mee bezig heb ik het idee
Ga ondertussen wie is de mol kijken. Niet voor het spel want dat heb ik nog nooit eerder gezien. Maar ze zijn in IJsland en daar zijn wij in 2008 geweest. De waterval waar ze nu zijn hebben wij ook bij gestaan. Echt leuk om weer terug te zien.
@boefjesmama, wij hebben ook nog geen namen. dit doen we pas als we weten wwat het word. bij me zoontje waren we er vanaf dag 1 mee bezig. en kwamen er niet uit, vaak woorden, en toen we wisten wat het werd hadden we binnen 2 uur een naam! hahahha dus we besparen ons de stress nog maar ff hahahah
@Boefjesmama: wij zijn al uit de naam/namen.. Wil hem het liefst uitschreeuwen! Misschien dat iemand mij een pb wil sturen, dan kan ik het verklappen
terug van een dagje samen weg! Alles was goed, enkel wel wat last van mn buik. Ze duwde best hard met dat ding over mn buik. Alles zit er op en dr aan. Alles gaat volgens het boekje. Ik kreeg van haar ook compliment dat k een mooie buik heb. Heb een lange bovenlijf. Wat ze wel beetje raar vond was dat k weer een beetje afgevallen was. K maak me er neit druk om. ZOlang k me goed voel, gaat het prima en als k de kleine voel ook. Ben nu wel erg moe, veel gelopen ed. Dankje wel dames voor de suc6 wensingen!!