Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    hoihoi!

wij moeten echt nog zo veel kopen hihi qua kleding en zo.
    Box en kinderwagen en zo al in huis maar moet nog wiegje, stoel, commode en kleding.,
    Verf voor op de muren en nog leuke asseccoires, dus nog druk genoeg. Maar komt vast goed!

Fijn he forum, zie lin het heel duidelijk uitleggen aan Evelien. Mooi al die kennis gebundeld hier :D

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hier ook lekker niks doen vanavond, heerlijk!

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kinderbijslag wij krijgen 195 euro voor 1 kindje.
    Hij is van 22 juli kregen dus pas in okt ofzo.
    Je hoeft idd vrij weinig zelf te doen.
    Waar je wel om moet denken is je kindje opgeven bij de zorgverzekeraar dat gaat niet vanzelf.

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wat is het weer rustig :)

Heb me toch een hoofdpijn..

5. Kylie1986

En geen paracetamol in huis..

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey meiden,

morgen ga ik alles terug lezen, hier een hele drukke dag gehad,
    dus duik nu EINDELIJK me bedje in,

wou jullie alleen nog ff truste toewensen

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    morgen, even snel voor mn werk:)

is kbs dan inkomens afhankelijk?

Fijne zondag!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee kinderbijslag niet, maar kgb wel (kindgebondenbudget) Wij krijgen beide. Zoals boefje al zei is kinderbijslag iets van 190 elk kwartaal en kgb krijg je elke maand en dat hangt wel van je inkomen af. Wij krijgen 84,- elke maand erbij. Ik moet ook nog even uitrekenen wat wij dan krijgen als we straks 2kids hebben.

Oja en dat van boefje vond ik een goeie, vergeet je kindje niet zsm bij je verzekering erbij te schrijven. verzekering voor je kleine kost niks maar wel heel belangrijk.

Wat is jullie planning vandaag dames? Wij gaan straks richting Zwijndrecht. Eerst verjaardag van schoonzusje en daarna door naar een sushi restaurant om met zn allen te eten. Gaan normaal altijd met kerst uiteten met 15man ongeveer maar niemand kon dus doen we t vandaag. Hoop dat ze ook wat anders dan sushi hebben want er zijn 2 zwangere :p

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Gaat het kgbbudget over 2011 of 2012.
    Mijn man heeft namelijk nu een uitkering en in 2012 hopen we dat hij een baan heeft.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat je inkomen op dat moment is dat je kindje word geboren (dacht ik, correct me if im wrong girls)

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    goede morgen!

Hier goede nacht gehad maar werd paar keer wakker met knallende hoofdpijn en heel veel oorsuizen.
    Dat had ik vorige zwangerschap ook toen bloeddruk veel te hoog was dus voor zekerheid net even vk gebeld. Ze vertrouwt het niet helemaal dus komt rond 10en even langs om bloeddruk op te meten.
    Duimen jullie mee dat hij goed (genoeg) is?

Roozjuh, hopelijk idd ook iets lekkers voor de niet zwangere erbij maar meestal is dat toch wel?

Lin, werk ze!

12. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    goedemorgen dames......

@leonie, ik duim voor je hoor meis!

hier ook een goede nacht gehad, me zoontje heeft uitgeslapen tot 10 over 9, en nu zitten we lekker tv te kijken,
    vanmiddag verjaardags feestje van me neefje, en verder lekker niks doen.

@kgb, die krijgen we helaas niet. zou dat kunnen veranderen als je een 2de kindje erbij krijgt? volgens mij niet toch?
    ach ja we zien het wel....

@ (iemand die moest werken vandaag) werkse, ben ff vergeten wie

13. Kylie1986

Zo ik ben net pas wakker..

@Leonie: succes straks.
    @hoofdpijn: was echt niet leuk gisteren, werd er gewoon misselijk van,..mezelf gedwongen om wat te eten en toen eigenlijk prima geslapen..Pffieuw
    @planning: beetje opruimen/keutelen in huis..

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Leonie, duim voor je ;)
    Hier 2 verjaardagen om 1500 en daarna om 1700 uit eten voor m'n moeders vjaardag
    En zondagochtend is koffie bij schoonma 0_o volle dag
    Tussendoor de was& de jongens helpen met hun kamer ruimen en huiswerk maken pffft, gelukkig is t echt weer om binnen bezig te zijn ;)
    Fijne zondag

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heeft hier iemand verstand van hypotheken? liefst willen we kopen maar gok dat ons inkomen te laag is daarvoor :(

16. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh, je kan bij verschillende banken een berekening maken via internet, kost niks en je hebt gelijk een globale berekening, hoeveel hypotheek je zou kunnen krijgen!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    les: ja had al een berekening gemaakt maar er schijnen nog wat regels hier en daar te zijn voor starters enzo. berekening op internet laat idd zien dat we niet echt veel hypotheek krijgen, tja ik werk ook niet en mn man heeft niet een salaris die bij balkenende-norm in de buurt komt :p We hadden 3jaar geleden ookal gekeken of mn vader garand kon staan voor een bepaald bedrag. liever hebben we dat natuurlijk niet maar ja, hypotheek is veel te laag. hoopte eigenlijk dat iemand hier veel verstand had van hypotheken en er toch ergens regels en truucjes zijn dat je een hogere hypotheek kon krijgen dan die algemene berekeningen laten zien

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ga eens vrijblijvend langs een hypotheekverstrekker.

19. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen!
    Hier heerlijk aan het genieten van de klaarkomende babykamer en uiteraard ook van onze zoon in mn buik!Verder voel k me prima.
    ALleen lijkt het soms wel of mn buik strak word. Doet geen pijn, maar is meer een raar gevoel. Heeft dat te maken met de groei??

Vandaag 20 weken!!!
    Straks naar mn oma toe. Is jarig.

20. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

sorry dames,

Ik had een heel verhaal getypt mara toen ik op vezenden rukte stond er ineens dat ik niet ingelogd was. Terwijl ik me al wel ingelogd hd... g*dverdomme....

Sorry dat ik niet nog een keer ga reageren dames.

Fijne dag allemaal,
    Kuss

Deel Deze Pagina