ik bedoel trouwens dat het helpt om wel borstvoeding te geven om weer op je oude gewicht te komen...maar dat had ik dus niet.. @ winnie en bij jou bedoel ik dan lopen we gelijk op inderdaad! haha lekker handig te snel typen..
genoeg gegeten? hmz ben bang dat dat het is... zoonlief is vandaag echt zoonLIEF..... steek veel tijd in zn vreselijke humeur en vergeet dan gewoon te eten. laat ik maar is broodje pakken en aant avondeten beginnen
@ mamavan....zo jeetje dan ben je toen wel afgevallen dan... Hoe komt dat? of is daar geen specifieke reden voor? @ Roozjuh ja ik herken het! Mijn mannetje is vandaag heel lief, maar wel druk... Soms ben ik ineens hartstikke misselijk en dan bedenk ik ineens shit ik heb helemaal niet zoveel gegeten... Eigenlijk moet je dat voor zijn door om de zoveel tijd even iets te snacken..gezond of soms natuurlijk ook minder gezond Lekker even een broodje eten!!! En dan vanavond rustig aan doen als je zoontje hopelijk gewoon lekker slaapt!
ja overgeven tot 23 weken alles wat erin ging kwam der ook weer uit zelf water alles alles alles en daarna gewoon niets bijgekomen ja 450 gram
@ mamavanAmarylli jeetje wat klote zal dat zijn geweest zeg!! Heb er inderdaad weleens vaker van gehoord en dat het gelukkig niet zo vaak voorkomt..jeetje wat een pech.. Nou deze keer geen last ervan?
ojawel maar minder spuug wel 1 a2 keer per dag maar dat is het ben wel de hele dag door misselijk maar daar blijft het bij buiten s ochtends en s avonds dan spuug ik altijd
ben hier de hele dag aant eten maar heb wel zin in lekkere dingen net 4 van die caffee noir koekjes op hmmmm lust er nog wel meer maar moeten straks ook nog eten! lekker aardappels (voor mij en de kleine gebakken) met rodekool/appel met een hamburger of een kipburger
@ mamavan jeetje jammer zeg dat je er wel weer last van hebt.. wel fijn dat je er iets minder last van hebt. Maar spugen is nooit leuk..dus beterschap ermee!! Hopelijk gaat het nog minder worden.. @ Einneh haha snoepkont lekker he!! vlees ben ik inderdaad ook minder gek op...vaak de lucht alleen al.. karbonade ofzo ruikt nu ook echt naar varken voor mijn gevoel haha
ja ik denk wel dat het gaat minderen hoor tenzij ik van koud naar warm ga dan spuug ik zoiezo maar het voelt wel heel anders als bij men meid
ik ben normaal helemaal geen vleeseter maar vind het nu heerlijk hoop voor jullie dat de misselijkheid/spugel snel over is dames!
ooch ja ik denk altijd maar dat het voor ons mooie wondertje nodig is om mama te laten spugen want zonder die spuughormoontjes was ons kleine ukkie der niet
@Juffie: mijn gyn zei dat de meting met 9w2d (inwendig) een betrouwbare meting is...Hij noemde die dus de termijnecho. Voordeel van een gyn is dat je veel vaker voor echo's mag, heb er over 2,5 week weer 1. @Dagboek: ben niet geslaagd Had 5 weken geleden een leuke gezien bij de Expo, maar die was nu pleite..Ik kom er vast nog wel een tegen Verder had ik voor een andere bh willen kijken. Ik heb een meegroei en een voedingsbh, maar bij beide eigenlijk onvoldoende steun..Wat is er toch barweinig te krijgen. Vandaag alleen wat wol en een mooie lippenstift gekocht.. @Site: is het misschien leuk om foto's bij de voorstelstukjes te zetten?Tenzij iemand anoniem wil blijven natuurlijk
kylie leuk idee ! ik ben lekker men ideen de vrije loop aan het laten voor de geboortekaartjes haha voor een jongentje weet ik al wat ik ga doen ... en voor op men man zen voetbal ook !! hij speelt bij the sylvesters dus doe ik een baby sylvester ben nu al wat aan het tekenen geslagen aangezien ik alle kaartjes zelf teken enzo dit is een voorbeeldje van daarnet wat vinden jullie leuk idee of niet ?
ik zag de vraag hoeveel er bij was gekomen aan gewicht maar tot nu toe zal het een paar onsjes zijn, misschien een halve kilo. Ik zit altijd rond de 68.5 en nu rond de 68.7.
Dippertje positief blijven !!! alles zal wel goed zijn ! joeki dank je dit is maar een probeerseltje hoor