@Helma: 20 weken wave!!Op de helft!! Zijn het geen harde buiken? Kan komen doordat je te druk bent geweest, maar volgens mij kan het ook komen door de groeispurt van je zoontje.. Hier ook een paar keer gehad. Ik merk wel dat m'n navel strakker staat, huid is ook helemaal glimmend en dun daar.. Hebben jullie trouwens al wat melkproductie? Hier wel..Merkte het van de week al, maar nu zag ik dat er gele vlekken in mijn witte shirt zaten
Hoi kylie, nee ik heb nog geen last van melkproductie. Al dacht ik het laatst wel te hebben want na het dochen zag ik dat er wt op mijn tepel zat maar het bleken gewoon een beetje vellentjes te zijn. Ik heb voor de zekerheid wel al pads liggen ahahah voor het geval ik ze ineens nodig heb haha
pads hier ook in huis maar hoef ze nog niet te gebruiken gelukkig Bij vorige zwangerschap moest ik bij 16weken al met die dingen aan de gang
Hallo dames! Zo alles bijgelezen maar ben een zeef sorry: @ Babyuitzet: hier is alles aanwezig, moet alleen nog wat nieuwe spullen voor Mark zijn kamer halen. Maar dat komt wel Heb zelf nog maar 1 uni pakje gekocht meer niet en voor de kleine moeten nieuwe flessen komen (voor de zekerheid). @ Huis kopen (Roozjuh geloof ik): als je wilt weten wat je kunt lenen kun je het beste even gaan shoppen bij de verschillende banken/hypotheekverstrekkers. Die berekeningen op internet houden er geen rekening mee dat je starter bent namelijk @ hier: ik heb sinds een paar dagen last van de rechter buitenkant van mijn heup/bekken. Weet niet op het de spier of een zenuw is maar is erg vervelend. Van de week maar ff een afspraak bij de fysio maken wat het nu is
Terug aan het rijden van ziekenhuis. Bloeddruk was te hoog: 130/ 99. In ziekenhuis iets lager, kindje bewoog goed. Mocht naar huis als ik echt bedrust nam. Dus zo in bed kruipen als we weer thuis zijn
@leonie sterkte meis en idd rustig aan doen he! @roozjuh idd ff langs een hypotheek verstrekker..... die kunnen je vast meer op weg helpen.
Leonie, rustig aan, wanneer word je bd weer gemeten ? Mag je ook niet werken ? Kylie, nu al melk, het kan wel, ik heb t niet. Wel gevoelige (.)(.) nog steeds. Had jij op t bevalling forum op topic; positieve verhalen over thuisbevallingen gereageerd ? Ik had je daar antwoord op gegeven
@Melkverhaal heeft bij mij wel een staartje,..Na de 2e mk is het niet meer weg gegaan, uit 1 boob.. Op een gegeven moment naar de huisarts gegaan, daar bloed geprikt. Hormonen waren niet goed.. Weer terug naar de gyn, die had een echo gemaakt een paar dagen voor NOD. Op de echo was een giga eitje te zien en ik hoefte me geen zorgen te maken over de hormoonwaardes volgens de gyn.. Vond het raar dat er een ei op springen stond een paar dagen voor NOD.. Maar dat supereitje is nu deze baby
Ow ik heb ff een hekel aan die hormonen,..net mot staan te maken over chips..ging nergens over, maar als ik er aan terug denk, denk ik: waarom zijn die mannen zo stom?
net terug van de Caravana, erg mooie voouwwagens gezien. Beetje te ver boven ons budget. Mooie Holdcamper van maar....10.000 euro!!!! Ach koopje toch Maar ook mooie Jamets gezien dus vanavond maar ff neuzen op mp. Willen volgend jaar toch wel eentje aanschaffen. Twee kids en een tent en bagage gaat echt niet passen dus moeten we toch een karretje aanschaffen. Dan maar meteen een vouwwagen. Is er hier trouwens ook ieman die voetbal plaatjes van de C1000 spaart misschien kunnen we ruilen?? Heb bij ruilen een heel topic geopend
Goede avond dames, Balen van die hoge bloeddruk zeg, en mag je nu wel werken ja of moet je nu echt bedrust gaan houden? melkproductie, balen zeg dat je dat je daar na die mk last van hebt gehouden. Wij zitten nu bij schoonmoeders en gaan zo eten. Wel gezellig hahah. Vanmiddag bij zus, haar vriend en hun kindje op bezoek geweest. Was ook gezellig maar ik merk dat ik de laaste week toch wel veel snoep en dat moet ik echt proberen te minderen. hahah Ik ben tot nu toe niet veel aangekomen hoor (want vanmorgen gewogen en ik ben weer iets afgevallen, ik woog vorige week 59.2 en nu weer 59). Joepie morgen controle bij de vk en donderdag 20 weken echo, yes, yes, yes. Ik zei net dat wij donderdag de 20 weken echo hadden en toen zei ze en wij moeten wachten tot zondag toen vertelde ik dat ik de dage erna moest werken en dat we niet willen bellen en dat we iets gaan maken waardoor hun zien wat het geslacht is. Ze reageerde zo van ' ow dat had ik liever niet geweten (over dat wij het donderdag al wisten)' toen zei vriend van ja dan komen we donderdagavond wel langs maar daar heb ik een stokje voor gestoken hoor. Ik wil het zondag pas vertellen tegen iedereen want dan hebben we eventjes ons geheimpje en ik moet vrijdag en zaterdag werken. Toe reageerde ik een beetje geergerd naar schoonmoeder dat ze gewoon geduld moest hebben. Mag ik best zeggen toch want ze moeten maar geduld hebben toch. hahah Kuss
@ Boefjesmama: wij zijn gisteren geweest, hebben nog geopperd of de punten en komma's misschien ook verkeerd stonden @ Melkproductie: ik heb vanaf mijn ei ook al melk, is nu wel wat minder maar het komt er nog steeds af en toe spontaan uit.... @ Chanelle: ik vind ook dat je dat best mag zeggen (had het zelf denk ik ook gedaan) ze hebben maar geduld hoor!
Hoe voelen harde buiken aan? Want dat drukkende gevoel in mn buik is weg. Het deed geen pijn, maar was wel irritant een beetje. Is dat schadelijk harde buiken? Sorry voor mn hoeveelheid vragen
ik ben al 8 kilo aangekomen ik vind het wel lastig want ik moest van de vk meer en vaker eten. (geen snoep en koek en vettigheid, I know) Maar wat moet ik dan tussendoor eten?
@Hardebuiken: zijn volgens mij niet schadelijk, maar horen doorgaans geen pijn te doen. Hier al de hele dag wat buikpijn en rugpijn, kijk het even aan denk dat ik misschien toch een blaasonsteking heb.. En ik ga weer proberen te stoppen met roken, serieuze poging nu!
goede avond... Zo filmpje is weer voorbij. We hadden een leuke film over dinausaurissen gekeken. Ja ik vind ook dat iedereen maar geduld moeten hebben hoor hiihhi Ons geheimpje is het voor een paar dagen @ helma, Ik weet niet ofje hetzelfde hebt als waar ik last van hebt. Als ik (vooral als ik te lang zit) dan krijg ik last van een raar drukkend gevoel in mijn buik. Ja ik zit denk ik ergens rechts bovenin mijn buik. Als ik dan ga liggen dan is het goed. @lionne, balen dat je al 8 kilo bent aangekomen maar laatst (gisteren dacht ik) had iemand hier geplaatst hoeveel vrouwen gemiddeld aangekomen zijn in deze aantal weken zwangerschap en volgens mij was dat 4,5 tot 8 kilo. Dat dacht ik hoor maar dat weet ik niet meer zeker dus dan valt het wel mee wat je bent aangekomen. @kylie, succes met stoppen met roken, Wij aanstaande moeders probern je zo veel mogelijk te steunen !!!! Slaap lekker allemaal, Kuss
Ja, chanelle noah, dat is wat k ook voel. K denk zelf dat de kleine aan het groeien is en dat dat de banden oid zijn. Suc6 Kylie