Aankomen: ja dat was ik die dat hier had neer gezet. 4.5 tot 7kilo is normaal met 20weken zwangerschap. Ik heb me vanmorge gewogen en zit weer op mn oude gewicht dat ik had voordat ik zwanger was. Harde buiken: nee kunnen geen kwaad. Let er wel op dat je t niet hele dag door heb want dan moet je wel even je vk bellen. Wat was er nog meer.... Oja iets over reageren op smoeder over geslacht onthulling. Ik geef je groot gelijk hoor! (CN was dat toch?) Gewoon doen wat jij wil. Dit is jouw feestje en jullie geheimpie, ze wacht maar gewoon lekker. Ego: wij zijn bij schoonfamilie geweest vandaag. Eerst glashard tegen smoeder gelogen dat we t geslacht niet willen weten (hihi van binnen hard lachen) daarna met svader uiteten geweest bij sushibar. Erg lekker allemaal, zitten prop vol nu! Kreeg meerdere blikken naar me toe van gasten daar zovan: o kijk ze is zwanger. Leuk!!!!!!!!! Dit had ik bij damian totaal niet. Genoot er wel ff van hoor had ook een buikband om. Ja super Nu bijna thuis, rijden net de A6 af dus lig met 10min in mn bed. Damian ligt in zware coma en leggen we zo lekker in zn bedje. Trusten meiden!
pffft staat de kat zielig te janken ik denk t is koud mag ze vannacht binnen........blijkt ze een muis mee te hebben (nog) levend 0_o heb ff boos moeten worden, madam was eerst niet van plan om weer naar buiten te gaan Kkat >_< Maar ze is buiten spelen met dr vriendje ;P Nu ben k moe Trustuh mammas
ik heb er een heleboel nog in verpakking liggen doe er niks mee geef me je adres stuur ik ze naar je op
Mogguh Mamma's Pffft spooknacht gehad, eerst die Kkat daarna man ziek na het etentje. eten was goed ws allergische reactie op schaaldieren, dat wordt steeds erger nu ff rustig op de bank, voorbereiden op n drukke werkdag 0_o Kylie zet m opmeid, t zit tussen je oren he eerste 2 dagen zijn moeilijk, compenseer ff lekker met waar je zin in hebt als je 2 weken door bent ben je rookvrij Succes Les, zie nu pas dat we dezelfde vlindertjes hebben ws, onze was ook in mei gestopt, was december '11 uitgerekend en jullie ?
Kylie, veel succes met het niet roken. Denk aan de beeb, dat scheelt vast Oh ja: 18 weken wave Ik maak me nog best wel druk om mijn gewicht. Straks weer werken tot 20.00. Ik hoef niet meer schoon te maken en dat scheelt qua rugpijn
@harde buiken. ik heb er eentje gehad, en dat was ochtends vroeg. Voelde echt alsof er een soort steen in mijn buik zat. Kon wel mooi voelen hoe mijn baarmoeder ligt @CN jaa hier ook donderdag de 20wk echo.Heb al zoo veel visite aanvraag gehad voor donderdagavond.. pff daar heb ik ook geen zin in hoor! gewoon doen wat je zelf wilt! @kylie, succes met stoppen! @geboortekaartjes, ik heb hele leuke gezien bij kaartje2go. Nu even afwachten wat het word, en dan proefdrukken aanvragen. @ego, drukke week voor de boeg, Vrijdag avond geef ik een mini feestje voor wat vrienden, die willen allemaal graag weten wat het word, heb het maar omgedoopt tot "gender reveal party" haha. Chanelle, heb jij je cakepops al geprobeerd? ik ga voor de gevulde cupcakes maken. Zoooo zenuwachtig voor 20wk echo donderdag!! Ben zoo benieuwd om ons kindje weer te zien =)
goedemorgen meiden. ik ga zo naar de verloskundige....! en ze gaan gelijk prikken op me schildklier. dus!!!! @mirre, klopt ja ik was ook december 2011 uitgerekend...! fijne dag allemaal
Afspraken vandaag: veel plezier! Gewicht (lionne?) Waarom maak je je zo'n druk dan? Geslacht: wat kunnen vrienden en familie toch ongeduldig zijn he hier wil niemand t weten dus dat scheelt Geboortekaartje: ik ga weer voor een zelfgemaakte denk ik. Ligt beetje aan mn broer. Hij heeft t mega druk met zn werk. Die heeft toen prachtige foto van mn man en damian gemaakt en hoop dat ie van deze beeb ook het kaartje wil maken.
grrr, gister mooie geboortekaartjes gezien online, moet je er minimaal 25 afnemen en nu ken ik heus wel 25 mensen we meer ook, alleen ik kom niet aan 25 mensen die ik ook een kaartje WIL sturen :') Lastig lastig...
Haha dippertje, dat hadden wij dus ook en daarom maar zelf 1 gemaakt toen. Je kan ze mailen/bellen of ze uitzondering willen maken voor je?
zo goede morgen allemaal heb eindelijk een dagje vrij na een druk weekend werken. harde buik. uh dat heb een paar keer gehad en ook 1 na het klaarkomen. klinkt gek schrok er ook een beetje van maar trok daarna weer weg. vind trouwens gemeenschap niet zo boeiend meer. herkenbaar? Vandaag weer gestopt met mn spuug pillen en t ontbijt is binnen. ben benieuwd. Zo even de tandarts bellen voor een controle afspraak! zou mij benieuwen met al dat gespuug. Verder boodschappen en strijk op het programma. Mn vriend kan trouwens nu niet alleen schopjes voelen maar ook de draai bewegingen van de kleine. Sinds gister echt zo leuk hij komt ook steeds vaker op mn buik voelen. Leuk om die reactie dan te zien. Gister beetje last van mn emo bui. pff ging janken om niks. Bizar gebeuren dat zwanger zijn hoor. Iedereen met de 20wk echo in het vooruitzicht, have fun! O las nog iets van CN over smoeder en geslacht. Uh tis jullie kind en wat je niet of nog niet wilt zeggen daar heeft ze helaas geen bal mee te maken. groetjes!
@Les en Mirri: hier ook een vlindertje van Mei, was 22 november uitgerekend.. Zo'n ongelovelijke trek in een peuk, maar het scheel dat ik vandaag vrij ben..
Knap hoor kylie dat je er nu helemaal voor gaat met het stoppen! u can do it! Jullie dames nog plannen vandaag? Ik heb echt niks op de planning staan... Vraag me af wat ik ga doen...
Wij wilden het geslacht voor ons zelf houden maar het lukt niet Iedereen vraagt erom wij verlullen ons steeds met hij en hem. De naam willen we wel echt geheim houden..
Helma ik kan je foto niet zien op mijn telefoon maar zal zo op de computer eens kijken! Ik heb nodig een zwangerschapspiercing nodig want ze passen haast niet meer! Mijn navel begint naar buiten te komen. Geboortjekaartjes wil ik zelf proberen te gaan maken dus dat wordt creatief knippen en plakken..
Wij hebben vanavond ook de 20 weken echo stond alleen nog niet op de agenda zag ik. Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Score 66kg (6kg extra) soepele baarmoeder 1 vinger onder m'n navel en de baby ligt laag in mijn buik, bloeddruk ook prima, dus over 4 weken weer terug.