Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Mooie buik hoor!

Hier vandaag visite in de planning.
    Paar van mijn oude plopsa collegas komen over de vloer :)
    verder niet veel boeiends xD

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Les: je hebt pb. Thanx

Geboortekaartjes: wij hadden er 75 verstuurd. Weet niet of we nu weer zoveel gaan doen. Gaan voor een kaartje wat past bij het kaartje van M. Dus gewoon hier naar de drukker.

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @ roozjuh ja moet maar ff kijken, duurd gewlukkig nog wel ff :p

Vanavond 20 weken echo, ik ben benieuwd.

4. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @boefjesmama, okidoki, doe ze morgen voor je op de bus...!

zo vanochtend bij de verlosk, geweest, alles was goed. groeite goed en hartje klopte mooi!
    nu alleen de bloeduitslag van de schildklier/antiD stoffen afwachten, als die niet goed zijn moet ik naar een gynocoloog.

net ff dutje gedaan, en straks weer met de kleine man naar judo...!

fijne dag dames

5. helma85

helma85 Niet meer actief

Les: fijn dat alles goed was! Hopelijk hoef je niet naar de gyn toe!
    Dippertje: suc6 vanavond!!

Bewegingen: het lijkt wel of k de afgelopen dagen de kleine minder voel. Ik voel m wel, maar niet meer zo veel als eerst. Kan dat nog komen omdat hij nog veel ruimte heeft?

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    helma komt vanzelf ;) ene keer voel je de beeb wat vaker dan de andere keer. ligt ook aan je doen en laten op die dag. als je druk bezig bent dan voel je de beeb stukke minder dan dat je dagje lekker thuis op de bank geploft zit

7. helma85

helma85 Niet meer actief

Oke, dank je wel Roozjuh. Eigelijk wel makkelijk dat er hier dames zijn die meerdere kinderen hebben:p

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede middag dames,

Hier alles goed alleen veel gesjouwd vandaag... Maar ja nu hoef ik niet veel meer doen, alleen nog de vaatwasser uitruimen, de was doen en koken en vanavon controle vk !! :D Daar hebben we weer zo een zin in want dan kunnen we weer luisteren naar ons kleine schatje ;)

Ik ben vanacht een paar keer wakker geworden en dacht elke keer ons beebje te voelen. Dat was zo een heerlijk gevoel dat ik zo weer in slaap viel:p

@ Helma, ja ik heb deze vraag hier laats op het forum gesteld en toen dacht iemand dat het misschien kwam omdat mijn baarmoeder alles opzij drukt en dat je daardoor dit gevoel hebt. Maar ik ga het vandaag ook even aan de vk vragen want ik krijg hier steeds meer last van.Helma, mooi buikje zeg !!!

@ geboortekaartjes, als we weten wat het geslacht is dan gaan we op zoek naar kaartjes. Ik heb laatst al wel zitten snuffelen maar kon niks naar mijn zin vinden hahah. Ik denk dat wij er toch wel 50-75 moeten gaan versturen als ik onze adressenlijst goed heb gemaakt... :( gaat veel geld kosten...

@ Roozjuh, hahah leuk he dat je hebt zitten liegen tegen hen terwijl je weet wat voor een lief meisje in je buik zit ;) En ik vind het ook zo gaaf dat mensen nu echt aan mijn buik zien dat ik zwanger ben, volop pronken doe ik met mijn buik hihi.Ja familie en vrienden kunnen erg ongeduldig zijn zeg !!

@ Mirri, ja gadver de kat bij mijn vriend thuis ded dat ook altijd en dan leefde de muis nog half en dan ging di een soort circusshow opvoeren met de muis. Ik hoop dat de drukke werkdag toch meevalt, succes...

@Lionne, 18 weken WAVE voor jou !!! succes met werken.

@bijntje, ja spannend he de laatste dagen voor de 20 weken echo. Hoe laat mag jij donderdag? Ik pas om 20:45 ds ik zal de hele dag in de zenuwen zitten.Ik ben ook zo blij als ik mijn scheetje weer zie... Ik ga zaterdag de cakepops maken want zondag gaan we het iedereen vertellen. Ik heb er al wel zin in om te maken en het lijkt inderdaad helemaal niet moeilijk dus het moet goed komen (hoop ik ahahah). Gevulde cupcakes is ook leuk (en erg lekker hiihi)

@Ies, succes bij de vk. Ik hoop dat de waardes van je schildklier allemaal goed zijn. Fijn dat de andere controles allemaak goed waren !!!!

@ Dippertje, balen zeg heb je een mooi kaartje gevonden moet je er minimaal 25 bestellen.

@Lin, geniet van je vrije dag !!!Ik hoop dat je nu eindelijk die spuugpillen niet meer hoeft te slikken.

@kylie, probeer vol te houden en geen peuk te pakke. misschien een cracker ofzo?

@joekie, hihihi daarom gaan wij het ook gewoon vertellen want zeker mijn vriend gaat zich veel verlullen ahahah.

@bloempje, fijn dat alles goed was bij de vk. En nu straks de 20 weken echo, heel veel plezier !!! geniet ervan....

Fijne dag nog mammie's
    Kuss

9. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hey meiden,

Sorry dat ik nooit reageer - kan nml alleen wanneer mijn collega naast mij in vergadering zit - maar ik probeer wel altijd mee te lezen! Wat fijn dat iedereen goede echo's heeft gehad en wat weten al veel van jullie wat het geslacht wordt!

Wij hebben 1 feb de 20 weken echo - heel veel zin in maar ook heel eng! Stel je voor dat er iets goed mis zit brrr .. wil e rniet aan denken.

Wij hebben 2 taarten bested - 1 met roze vulling en 1 met blauwe vulling - die kunnen we 1 feb ophalen en dan zet de bakker een uitroepteken op de goede taart! Die gaan we dan samen met de familie aansnijden. Dus ook wij weten van te voren niet wat het geslacht zal zijn! Nu maar hopen dat ik het tijdens de echo ook niet zie!

Meiden succes met alles - van bloeddruk tot uitzoeken van spulletjes - tot aankomen en bekkenpijn! We zijn ongeveer halverwege!

xx

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Bewegen. voelde ik gister tijdens het werk ook minder maar vannacht ook wakker van geworden en vandaag is ze helemaal druk. Geen idee hoe het komt denk zelf hoe druk ik ben.

Spuugpillen. Ben misselijk met een lege maag dus als ik m volhoud dan nergens (nog) last van dus ga dat proberen want wil vd pillen af.

20wk. wie moeten er nu nog allemaal? Of staat dat op de site?
    en kan ik t niet vinden..

Heb ook n tukkie gedaan vanmiddag gewoon 1,5 uur. Gisteren ook bij thuis komst. T zal wel normaal zijn.

Vrijdag en zaterdag gaan we een nachtje weg en ik mag niet weten waar we heen gaan. Ben al zo lekker nieuwschierig. Wel veel zin in.

Uh ik kreeg niet echt reactie op t harde buiken verhaal. dus maar even google gebruikt. Het is een bekend verschijnsel na of tijdens de seks. Weten jullie dat ook weer.

Groetjes

11. helma85

helma85 Niet meer actief

Dank je wel Chanelle Noah

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin klopt, als je zelf druk bezig bent dan wieg je zeg maar de beeb in slaap. door jouw bewegingen. En als je zelf rustig bent, dan valt het getrappel ook meer op en is de beeb goed wakker vaak.

Harde buiken, ja heel normaal. ook na de sex idd.

20weken echo's: Juni 2012 mama's bij Agenda staan alle afspraken die doorgegeven zijn.

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    O ik zie dat nog 11 meiden moeten voor de 20wk echo. tm 13/2 dan is de laatste klopt dat?

Net toch maar gebeld of de box en het bedje binnen waren. Waren ze me vergeten te bellen. Het is binnen! Hopelijk snel vervoer om het op te halen:) helemaal leuk!! Kunnen we verder met de kamer afmaken.

groetjes

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@hommel, maakt niks uit hoor. Er zijn meerdere meiden die niet veel reageren. Er word hier toch veel veel gekletst hhaha. Je collega zit nu dus in vergadering ;)

@Lin, Ik vind wakker worden niet heel leuk maar als ik wakker word van de kleine dan vind ik het super leuk hihii. Dan vind ik het ineens helemaal niet erg :D
    Je zult het middag dtje nodig hebben gehad, heerlijk 1,5 uur slapen. Wat zou ik dat ook graag willen maar ik gun me de laatste tijd niet eens een middag dutje. Ik plan mijn dagen iets te vol in ahhha.
    Fijn zeg dat de spullen binnenzijn !!!

Zo nou de was is weer opgevouwen, gestreken en ligt weer in de kast :D Nu draaid het laatste wasje alweer. De vaatwasser is ookal uitgeruimd, en dan ga ik zo maar het eten alvast klaar zetten want als vriendlief dan beld dat hij naar huis toe komt dan kan ik het meteen aanzetten want we eten weer zuurkoolstamp en dat duurd altijd zo lang voor het klaar is. ahhaha

Kuss

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @Chanelle, Wij moeten om 13:00 naar echo en dan daarna gelijk door naar de vk. Spannend Spannend!

@ego wij hebben dit weekend een nieuwe bank gekocht! Was nodig, want de bank die we hadden was door zijn poten gezakt tijdje terug. Was tot nu toe niet echt een probleem, maar krijg nu toch steeds meer moeite met er uit komen xD
    en ik kreeg te horen dat mijn schoonmoeder graag een Box voor ons wil kopen! Scheelt ons ook weer enorm in de kosten.
    Want dan hebben we bijna alles al voor de kleine (aan meubels etc).
    Vind het wel beetje lastig, want ik wil graag alles klaar hebben, dus de box zo snel mogelijk hebben.. Is dat raar om dat te vragen aan haar? wanneer ze van plan was hem kado te doen?
    Daarnaast wil ik de box graag in hoogte verstelbaar is.. Kan je eisen aan een kado stellen?

Pff sorry voor het ego berichtje,
    ik maak me soms zo druk om niks :p

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bijntje, aangeven wat voor box je wil moet je zeker doen. je kleine gup zal er toch vaak in liggen en jij moet tevreden zijn ermee. maar voor zover ik weet is elke box verstelbaar. maar je heb verschillende systemen. vragen wanneer ze m koopt voor je is in mijn ogen beetje not-done :p tja tis een kado, maar haast heeft het toch niet of wilde je m nu al in je woonkamer zetten terwijl t nog 20weken duurt? ;) Ik ken t gevoel wel hoor. Wij kregen ook alles en mn pa heeft bij babywinkel aangegeven dat het pas in juni hoefde te komen (8juli bevallen) en ik vond dat onzin want wilde t gewoon klaar hebben:D haha. uiteindelijk in mei ofzo de meubels binnen. box stond pas 2weken voor de bevalling in de woonkamer :p

je kan overigens wel aangeven wanneer je alles beetje klaar wil hebben zodat jij ook zelf nog kan helpen met de babykamer. je weet immers nooit hoe jij je de laatste weken van zwangerschap voelt. stel dat je bedrust moet nemen dan kan je niet helpen met de spulletjes hoe graag je t ook wil. dus opzich misschien geen raar idee om wel aan te geven wanneer je t allemaal klaar wilt hebben

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    2bijntje leuk dat je de box krijgt. ik heb ook een beetje hetzelfde mn smoeder wilt ergens in febr babyspullen shoppen. Maar wat en voor hoeveel weet ik dus niet. Vind dat ook not done om te vragen dus maak maar een lijstje met wat we nog nodig hebben en dan laat ik het een beetje aan haar over. Vraag zo en zo de mobiel en het beddengoed voor de wieg en ledikant aan haar. mn szus heeft ook geshopt met haar en ze wil iedereen t zelfde geven maar om nou te vragen.
    Met mn moeder ging t anders die zei. van ons krjjg je de kinderwagen en ga m zelf maar uitzoeken je mag gaan tot zoveel. was iets makkelijker. ze maakt het over welk bedrag t is geworden en klaar:)

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zojuist de 20 weken echo gehad. En helemaal goedgekeurd!
    En aan de kleur van de tekst te zien kan je het wel een beetje raden....

Wij krijgen een ZOONTJE :)

19. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Lin leuk kamertje

Dippertje gefeliciteerd met jullie boy in wording.

Eisen stellen aan een kado: vind dat dat wel kan. Misschien kun je mee met uitzoeken. Hebben wij toen ook gedaan. Kregen de wagen van mijn ouders heb hem samen met mijn vriend en moeder uitgezocht.

Willen nu geld vragen zodat we een tripp trapp kunnen halen. Dat is het enige wat we nog moeten voor de kleine. Maar dat kan met 6maand ook nog wel.

Deel Deze Pagina