hey meiden, te moe om me te concentreren op alles wat er geschreven word. dus ga niet overal op reageren. @kleding, klopt voor meisjes zijn er veel meer leuke dingen dan voor jongens, en dat is niet alleen bij prenetal...! @belasting, ik hoop dat jullie snel je geld krijgen dames! @KVD wat fijn voor jullie dat je zo snel terecht kan. hier een drukke dag gehad. eerst werken van kwart voor 8 tot kwart over 4, toen naar huis zoontje ophalen bij oma, koken, eten, opruimen, relax half uurtje met zoontje, zoontje in bad/in bed, op naar me zus nagels zetten. weer thuis. de boel aan kant maken en beetje met doekje rond. en nu zo naar bedje, helaas is man lief ziek dus loopt als een zombie door het huis! waarom kunnen papa's wel ziek zijn maar mama;s niet...! grrrrr.... voor mij gaat dan gewoon alles door! voor hem niet, voerrt echt niks uit hier in huis, alleen maar slapen.... morgen maar een dagje weg gepland met me zoon, anders word het bonje in huis! hahahha dus lekker naar een vriedin en dan samen met haar zoontje en die van mij naar ballorig!!!! voor nu sleep well....!!!
Les oneerlijk he! Mijn man ligt dan ook als een ziek vogeltje op de bank en steekt geen poot uit. Maar als wij mama's ziek zijn dan moet alles gewoon t zelfde blijven, want wie maakt anders t huis schoon, en wie kookt er dan? Doen we normaal toch ook dus waarom niet als je ziek bent, je ligt toch niet op sterven? Pfff ja kon ik me maar ergens ziek melden keer hele dag op bed liggen en dat mn man keer voor mij t eten maakt dat niet uit een broodzak of frituurpan komt zoals mn man dan zegt: 'de meeste dromen zijn bedrog' zegt borsato zelf al Verder ego: heb nog geen sec kunnen slapen. Damian is elk uur wakker met een huil en hoest bui. En 3x raden wie er NIET uit zichzelf erheen gaat... Juist manlief zit met zn reet achter de pc een spelletje te spelen en ik heb net 40min met huilend knulletje gezeten. Hij klinkt als een half dood geslagen zeehondje zo zielig. (Sry voor de vergelijking) moet ff mn frustratie kwijt denk ik O wie had t hier over de melkproductie die al op gang kwam? Nou hier ook, loop ik dan met mn koffiepads in mn bh's...
Geen melkproductie hier, zit ik de eerst komende 20weken ook nog niet op te wachten En qua ziek zijn... sorry maar mijn man kan koken wassen schoonmaken etc. het is maar net hoe klein je je vent wil houden. Idem dito met mn vader, die kan ook alles in het huishouden doen. Dus misschien moet je je mond een keertje goed opentrekken thuis en hem leren koken en schoonmaken etc. En het ook gewoon simpelweg van hem verwachten.
Haha Dippertje, zo is t wel mijn man klaagde achteraf "ja,zeg dan duidelijk wat ik kan doen" gemopper snapt ie niet, jij doet t toch. Het kost wat energie om de strijd aan te gaan en ze te leren koken maar mijnes kan nu ook koken. Nu nog uit zichzelf op mijn vaste werkdag o_0 Dippertje, leg eens uit hoe je dat voor elkaar kreeg
Simpelweg de strijd niet opgeven en consequent zijn :') Het niet meer roken in de huiskamer als ik wakker ben is ook 3 dagen ruzie geweest, maar dan ook echt 3 dagen lang non stop ruzie over dat onderwerp. En dan heb je allang de neiging om toe te geven maja niet doen dus. En ik ben ook opgevoed dus met een vader die ook alles kon en deed als het nodig was, dus ik zie het niet als iets geweldigs als een man dat doet ik zie het als iets normaals En het strijken van zijn overhemd heb ik 1 keer voorgedaan sindsdien hangt hij zijn overhemden of meteen nat op of hij doet het zelf Mannen hebben trouwens ook de neiging ergens lekker moeilijk over te doen zodat jij het wel gaat doen Mopperen tijdens boodschappen bijvoorbeeld zodat je liever zonder ze gaat uhu dat word m dus niet je moppert maar zo hard als je wil je gaat gewoon mee en na 3x stoppen ze er mee want het gedrag word niet beloont
Pff mannen die ziek zijn.. tjongejonge, mijn vriend is ook altijd zoo zielig als hij ziek is.. zal er wel bij horen dnek ik altijd. @melkproductie, helemaal nog geen last van. Wist ook helemaal niet dat dat nu al kon. Ist erg als je dat nog niet hebt? @roosjuh, hoe was je nacht verder? @kylie, lukt het beetje met stoppen roken? @CN zal zenuwen voor morgen? @hier, Ik ben vandaag wat ziekjes. Blijf daarom ook lekker thuis (normaal help ik mijn vader in huishouden op woensdag) maar we hebben morgen ook zown drukke dag. Hoop dat ik me dan wat beter voel. Nu eerst maar eens kijken of ik nog wat kan slapen. xx
@roozjuh, pffff vreselijk he...! en wat naar van je zoontje..! beterschap...! @dippertje, hahahhaah mijn man kan ook alles hoor! koken wassen strijken etc, maar niet als hij ziek is! hahahah ben gister met opzet het huis uitgevlucht zodat ik zelf ook ff me rust kon pakken. nu zo douchen aankleden en op naar ballorig! fijne dag allemaal
Dankje meiden. De nacht ging beter dan verwacht. Hijs wel 6x wakker geweest ofzo van t hoesten. Vanmorge 8uur wakker en sinds dien ligt ie bij me in t grote bed. Hij wil alleen nog maar tegen me aan liggen, speen en beker water en 40 knuffels om hem heen. Was drama toen ik ff naar wc moest maar we blijven lekker in bed zolang hij wilt.
Goedemorgen dames! Hoe gaat het hier... sorry lig weer 2 dagen achter met lezen.... @ Zieken beterschap! hier net naar de poeisz geweest en nu net boterham op. Mark gaat zo weer naar bed want die was half 7 al wakker dan kan ik even wat in het huishouden doen, de bijkeuken moet echt weer eens een goede beurt hebben! FIjne dag allemaal!
goede morgen dames, -Ik heb uiteindelijk heerlijk geslapen. Toen ik in bed lag heb ik me lopen druk maken over hoe ik het moet gaan doen als de kleine eris. Want ik moet vaak om 7:00 beginnen en kdv is pas om 7:00 open en als ik avonddiensten draai enz. Pppfff... Zijn er toenvallig ook gastouders waar je kind wel voor 7:00 mag zijn? of mag dit officieel niet? En ja de stress slaat weer toe hier. Ik ben gewoon blij als ik alles geregeld heb zeg... want ik werk maar 18 uur maar dat is ook onregelmatig dus ik draai, ochtend diensten, hele dag diensten, avond diensten, weekend diensten. Gelukkig wil schoonmoeder de dinsdag, woensdag en donderdag oppassen en in he weekend is vriendlief thuis Zou een gast ouder dan misschien toch meer geschikt zijn? wat denken jullie ? -Ik ben trouwens weer goed verkouden aan het worden en ik ben bang voor een luchtweginfectie want ik blijf hoesten en dan voel ik het rochelen/ kriebelen in heel mijn luchtpijp. Dit had ik een half jaar geleden ook en toen kwam er (sorry) geel slijm elke keer. Het lijkt erop dat het die kant weer opgaat... -Yes gisteren heeft vriendlief het plafond dus in de grondverf gezet en mijn schoonbroer heeft de badkamervloer waterdicht gemaakt met ijzeren platen. En vanavond komt de elektricien. Er komt eindelijk weer schot in de badkamer... @cecilia, ja fijn dat alles steeds dichter bloj komt met ons kleintje. En ik had uiteindelijk mijn bed ook voor de weinig verkocht want toen het op gereserveerd stond werd er ook een hogere bieding gedaan. Tja... dat was jammer ahhah. @Dippertje, Morgen weet ik of ik voor een meisje of een jongen mag shoppen dus dan zal ik het ook wel zien ahahha qua kledngaanbod. chocoladereep? Oeh lekker... Ik probeer niet te veel meer te snoepen want ik ben vorige week echt helemaal los gegaan met vreten ahahah. Maar als ik me niet meer kan inhouden pak ik gewoon iets lekkers uit de kast hoor hiihih @Roozjuh, hopen dat het belastinggeld er snel is. Sterkte met je kleine man. Balen zeg dat hij alweer ziek is @Lionne, en nog gelukt met je hachee vlees. Is wel lekker zeg hachee. Mmmm.... @Lin, Ow oke dan moet ik dat ook maar even testen. Dat doe ik van de wek op mijn werk wel ahahah dan hoef ik er niet voor naar de huiarts. Bedankty voor de tip !!! Ik zal zometeen de buikfoto is opzoeken @Boefjesmama, ik ga ook even opzoeken hoe dat zit met een gast ouder want lijkt me toch wel prettig... Want ik werk ook onregelmatig. @Ies, succes en als je ziek bent gewoon je momentje nemen hoor. Dat heb je dan gewoon echt even nodig... Sterkte !! @Bijntje, ja ik heb al zenuwen voor morgen hihi en jij? Maar gelukkig ga ik zo naar de markt even fruit halen dan naar oma op visite en dan vanalles thuis doen en om 13:00 komt er weer een vriendin langs en gaan we denk ik winkelen hihihi. Dus ik kom de dag weer door Veel beterschap !!! @Einneh, schandalig, 2 dagen niet gelezen... Nee hoor grapje hihiih. Poetsen, ja hier moet ook echt heel veel wee een grote beurt qua poetsen krijgen, bah hahahah... Kuss en een fijne dag !!!
@ Chanelle: hier bij het KDV is er sinds dit jaar de mogelijkheid tot flexibele kdv, dit betekend dat je de kidz voor 7 uur al kunt brengen (vanaf half 7 geloof ik) en na 6 uur mag ophalen (tot 19.00 uur). Dit is wel nieuw hier hebben ze dat bij jullie niet? en nu ga ik echt aan de poets anders komt er niet meer van heb al geen zin
Kdv, ja hier kan dat ook. Voor 7uur al brengen (half 7 inderdaad) en uiterlijk 19.00 weer ophalen. Iemand afspraken vandaag?
nou ik ben weer bij de markt geweest. Mmm... ze hadden aardbeien liggen, die kon ik natuurlijk niet laten staan ahhah. Vanmiddag dus lekker brood met aardbeien eten, jammie jammie.... @ opvang, Dit staat op de site: Flexibele opvang Wanneer u als ouder geen vast rooster heeft dan is flexibele opvang voor u geschikt. Deze opvang is hetzelfde als de reguliere dagopvang, maar dan op niet wekelijks vaststaande dagen. En bij de openingstijden staat: Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 07:00uur tot 18:30uur geopend. Dus ik zal ond kleintje echt pas vanaf 7:00 mogen brengen Ik ga toch maar even rondkijken voor een gastoder die flexibele opvang doet want dat zal ook wel goedkoper zijn misschien? Het uur tarief voor Flexibele opvang bedraagt 6,75 per uur bij de kdv. Ik moet heel veel hoesten nu he, ik vind het zielig voor de kleine... Zou de kleine hier veel last van hebben? Kuss
Zo vanmorgen weer gechecked bij de verloskunde, baarmoeder zit 3 vinger boven mn navel LOL dus eigenlijk te hoog, maar dat compenseer ik weer door aan de onderkant leeg te zijn :') en ik ben 1.80 dus mn baarmoeder zou eigenlijk net aan tot mn navel moeten komen Gewoon goed op groei dus. Al heb ik wel last van het zuur :') Met week 28 en week 32 krijg ik nog een keer n echo om de groei in de gaten te houden, dit is bij ons normaal als je een hoog bmi hebt. (misschien wel bij meerdere bureau's) omdat er met een hoog bmi soms moeilijker te voelen is of de baby goed groeit. En ik ben nogal moeilijk :') en ik sla een extra echo niet af. Over 2 weken weer naar de vk toe
Hij/zij zal vast heen en weer schommelen, maar dat gebeurd ook als je loopt, trappen loopt stoepje op en af, in de bus of auto zit en met je fiets over een drempel gaat, als je je omdraaid in bed. Als je eenkeertje niest... etc. etc. etc. Niet druk maken dus
harde buiken harde buiken, heel irritant blijkt normaal te zijn zei mn vk ook vanmorgen ook als je ze vaker op n dag heb maar dat maakt t niet minder vervelend.
Ff een snel berichtje: Gister de 20 weken echo gehad en zo bijzonder om alles zo duidelijk te zien, die vrouw deed t heel duidelijk en rustig aan! Onderdeel voor onderdeel zeg maar, alles helemaal hoe het moest zijn, gezond en wel en het geslacht was zo duidelijk om te zien! Wij krijgen er weer een JONGEN bij!! Helemaal happy met mn mannengezin! Probeer straks ff wat foto's te plaatsen