Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gefeliciteerd girly! Stoer een mannengezin.

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

gefeliciteerd Girly. Je moet nu wel je nickname aanpassen hoor..!

Straks lekker naar Ballorig. M. bij de gastouder gelaten kan hij mooi nog even slapen. Was pas om 1uur thuis en half 3 weg dan word slapen iet echt wat. Hij is daar nu iets eerder naar bed gegaan. En heeft hopenlijk wat geslapen.

Fijne dag verder vanavond verjaardag van mijn zusje en morgen werken. Kan dus morgen avond pas bij lezen. Niet teveel kletsen dus.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    girly wat leuk een knul erbij straks! Heb t op de juni site gezet

boef: veel plezier bij ballorig! en verjaardag :)

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Na dames!

Girly gefeliciteerd hier ook Een echt mannengezin😃
    Einneh al lekker een schone bijkeuken?
    Boefjes mama veel plezier bij ballOrig!!

Hier gisteren controle gehad helemaal goedgekeurd bloeddruk 105/70 gewicht in totaal 4 kg bijgekomen en baarmoeder 2 vingers boven navel. Hartslag ook helemaal goed dus weer eg blij!
    Fijne dag allemaal!! O ja m'n uitgerekende datum is 7 juni

Xx

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Girly, Gefeliciteerd! leuk hoor een jongen.

Ik lees wel mee dames maar heel weinig tijd om alles bij te houden en te reageren. Sorry.

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo dames !!!

Zo vriendin van me is weer weg en het was weer super gezellig. We zijn nog even weeste winkelen en een tip vor iedereen hier: Bij de zeeman was het op alle acties 2 actieproducten kopen + 3 gratis :$

Ik ga vrijdag even terug want dan weet ik het geslacht van ons kindje hahahaha. En dan ga ik alvast wat inkopen doen :)

@Dippertje, Oke dank je wel ahhaha ik probeerde me hoest al zo lang mogelijk in te houden voor de baby (wat niet lukte hahah). Fijn dat ik gewoon kan hoesten zonder me voor de baby schuldig te voelen. 2 extra echo is inderdaad helemaal niet erg :D

@ Girly, fijn dat de 20 weken echo goed was !!!! En hartstikke gaaf zeg een mannengezin... Geniet ervan !!! Ik ben benieuwd naar de foto's ;)

@Boefjesmama, veel plezier bij ballorig en op de verjaardag :)

@bellamano, Fijn dat de controle weer goed was !!! dat horen we het liefst he ahahah.

Kuss

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

#4107 HVN2013, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2012
    Ik ben trouwens erg benieuwd hoe vanmorgen de 20 weken echo bij danielle is verlopen? Ze had volgens onze juni site om 9:30 een afspraak... Ik ben erg benieuwd !!! Jullie zitten vast nog dolgelukkig in de wolken hihhihi :p

ik heb trouwens op maandag 20 feb.om 19:00 weer controle bij de vk. Ik zal je anders ook wel een pb sturen roozjuh.

Kuss

8. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Girly; gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    CN: Morgen eindelijk zover, spannend! Veel plezier!

Ik ga morgen voor intake naar de verloskundige i.v.m. de verloskundige nazorg. Gezellig, zie ik ook eens zo'n praktijk van binnen ;)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zal vanavond of morge de nieuwe afspraak op site zetten. ik wacht even tot ik mn handen vrij heb van mn zieke mannetje.

zeeman: ja klopt dat zei vriendin van mij ook maar uitgerekend nu is D heel ziek dus kan niet weg :( als t vrijdag nog is dan ga ik er wel ff heen na het oppassen. manlief is dan vrij

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @acties bij de Wibra zijn vanaf vandaag diverse babydingen in de aanbieding.

Nu even een hapje eten. Straks teruglezen en reageren :)

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik dacht al, wat is het rustig, kreeg geen meldingen in m'n mail?

@Girly: Wat leuk een jongen!!
    Hier morgen weer proberen te werken, volgens mij heeft vandaag me goed gedaan :)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie ik kreeg van de week ook geen mailtjes meer, heb 3pagina's moeten bijlezen toen :p

13. Kylie1986

Bah, had ineens zin in vanillevla met die chocoladebolletjes erin, maar mijn zusje heeft de auto.
    Nu aan de dummie's, maar die smaken niet meer zo als vroeger..

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hallo, allemaal lekker gegeten? Ik wel :D Ik ben zo blij want nu is de elektricien in de badkamer bezig en ik vind dat echt fijn omdat het dan toch eindelijk stukje bij beetje het einde in zicht moet komen. (duurd nog wel even hoor maar ja alles wat is gebeurd daar zijn we vanaf he). Ik zit nu lekker op de bank maar ik krijg de hele tijd rugpijn. Grrr... zo maar even liggen, alleen dat doe ik niet graag als er mensen aan het werk zijn hier want dan voel ik me zo een lambal :)

@ mailtjes, Ik krijg zowiezo geen mailtjes van zp, alleen als ik een pb heb. En dat vind ik wel prettig zo ahhaha. Vooral aangezien er hier zoveel gekletst word ;)

@cecilia, ja dank je wel !!! Nog een spannende dag en dan heb ik morgen de echo, joepie. Om 20:45 pas dus is wel laat ahahha.
    Fijn zeg dat je morgen intake hebt bij de vk. Is prettig als je weet hoe en wat er gebeurd voor de verloskundige nazorg.

@ Roozjuh, ja dat is goed hoor. Je moet de afspraak maar op de site zetten wanneer je tijd en zin hebt. De afspraak is toch pas over een maand ahhaha. Ik ga ook pas vrijdag naar de zeeman want dan weet ik het geslacht pas en dan kan ik tenminste kijken naar leuke kleding rompertjes etc...

@Lionne, ow dan moet ik ook maar eens naar de wibra gaan ahhah. Want acties zijn altijd leuk :) Smakelijk eten.

@ Fijn dat vandaag je goed heeft gedaan en dat je morgen gewoon weer aan het werk probeerd te gaan. Ik hoop dat het lukt. En ahahah er is wel gewoon gebuurt hoor hahaha.

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Het hacheevlees is gisteren nog gelukt. Vandaag overschoten met broccoli op :) was lekker. Ik heb keelpijn, dus maar wat dropjes gekocht.

@chanelle: ook verkouden aan het worden? Hoest inhouden lijkt me ook niet prettig ;)

@dippertje: fijn dat alles goed is bij de VK. Maagzuur is wel vervelend. Heel vervelend die extra echo's. Ik weet niet of onze VK ook extra echo's geeft bij een verhoogd BMI. En wat dan de grens is.

@girly: gefeliciteerd met je kleine ventje!

@bellamano: fijn dat alles goed is gegaan bij de VK. Altijd fijn om te horen.

@maart: geeft niet hoor, dat je geen tijd hebt om te reageren.

@cecilea: gezellig hoor, naar de VK:)

@roozjuh: beterschap met de kleine man. Heeft hij het nog lang volgehouden in bed? Als je Voor15 euro bij Zeeman koopt, krijg je er nog een cd bij ook. (zag ik op de website staan) er staat niet tot wanneer de actie van 2+3 geldt.

@kylie: hoe gaat het met (niet) roken? Grappig dat je smaak verandert, hè. Wel balen dat de Dummies niet smaken :(

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

oeh die vla is echt lekker !!! :$ lust ik ook wel ahhaah. Jij woonde toch vlak bij roozjuh, (hihi misschien heeft die wel die vla staan ) hahahah
    Kuss

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hè bah, Peter Timofeef zegt dat het de komende week matig gaat vriezen, ook overdag. Bah, bah, bah. Maar goed, wel een goede reden om 's avonds tegen mijn man aan te kruipen :)

18. Kylie1986

@Lionne: Helaas niet vol kunnen houden..Ga het vrijdag sowieso met de verloskundige bespreken.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne, nee hij heeft maar kwartiertje geslapen. Nu ligt ie sinds half 7 op bed en gaat tot nu toe goed met hier en daar een hoestbui te horen.

Morgen oppassen. Heb er totaal geen zin in met een ziek kind. Gelukkig is de school hier 200meter vandaan en wonen de oppaskids naast me en is het maar 1uurtje. Vrijdag wel van 12 tot 16uur oppassen maar dan is gelukkig mn man thuis.

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @chanelle spannend morgen!!
    @lionne sterkte met je keelpijn.
    Roozjuh beterschap met je zoontje

Jeetje verder weet ik het al niet meer.. Sorry.
    Ik heb echt een bleh avond.. Zo suf en nergens zin in gedver.

Straks lekker vroeg m'n bed maar in..morgen weer nieuwe kansen toch?? Haha

Liefs!

Deel Deze Pagina