Les heb je kaartjes nog niet ontvangen. kan dat kloppen? Ben inmiddels compleet maar geef ze wel aan een vriendin die is nog niet klaar met sparen
Hallo allemaal Nou wij zijn echt helemaal happy !!! Ons kindje was helemaal gezond en alles zag er super goed uit Toen we de echo hadden kreeg ons schatje de hik, ow dat was zo schattig ahhaha. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden maar ik vertel maandag het geslacht hier voor het geval er mensen hier lezen die ik ken ahahha. Het geslacht was goed te zien dus ze zei dat ze het 100 % zeker wist... En zondag en maandag gaan we iedereen pas inlichten Wij zijn in iedergeval helemaal gelukkig!!! Het kindje is nu ongeveer 22 cm en weegd 250 gram Wij gaan weer verder genieten hier !!! Slaap lekker allemaal !!!
Hoi allemaal! Erg druk hier. Gefeliciteerd met de mooie echo's. Winnie ik heb hetzelfde als jij met de placenta en heb helaas dus nog een bijplacenta die id weg ligt hopelijk trekt t op! Sorry meiden alles gelezen maar ben helemaal op. Net nog voor een andere auto wezen kijken. even over nadenken verder heel veel gewerkt. Nog steeds zonder spuugpillen. Morgen 2 dagen weg dus ben er op zn vroegst zondag weer maar dan moeten we naar pental voor t bedje en de box! Groetjes!
@CN, mooi dat alles goed was!! Ik ga vandaag druk aan het bakken @Ego, Vandaag hadden we de 20wk echo! Super super mooie echo gehad. We waren er bijna een uur mee bezig. Er was een vrouw die het ging leren, dus alles duurde 3x zo lang. Maar dat was ook erg fijn om het kindje weer te zien! Ergens was het ook wel eng "ik kan het even niet zo goed vinden.." Maar dan nam de man het even over, en bleek alles super in orde te zijn. Alles in gecontroleerd, open ruggetje, hazenlip, hartafwijkingen, hersenafwijking, hersenvocht.. Alles was gewoon goed!! Zo blij mee! Ik had (blijkbaar) bij zijn dochter in de klas gezeten, want hij vertelde dat hij mijn foto voorbij had zien komen op facebook. En dat zijn dochter had gezegt "wat een mooie echo" en hij dacht, Hey, die heb ik gemaakt xD Was erg grappig! maar daarom nam hij nu ook mooi de moeite om extra foto te maken en ook nog in 3D =) Is heel mooi gezicht. Foto's houden jullie nog heel even van me te goed, maar die komen snel. We hebben ook het geslacht goed kunnen zien. was echt niet te missen We krijgen een jongentje! Heel erg blij mee! Nu opzoek naar jongensnamen, dat word een hele klus Daarna ook nog naar de vk geweest, (gang door, lift in en dan waren we er al) alles was goed, bloedruk was iets lager dan vorige keer, waardoor ik nu weer op een prima bloeddruk zit (en dat terwijl ik echt MEGA HAPPY was) Kreeg nog complimenten van onze echo foto. Moest bijna huilen zo blij was ik, "hebben we net laten maken!!" Was ook maar een 0.5 kilo aangekomen, dus dat was ook helemaal prima. Over 4 weekjes weer, daarna moet ik om de 3 week. We zijn ook nog wezen shoppen. Wibra (heel veel babyspul in folder) Zeeman (5 halen 2 betalen ) en V&D (2+1) hadden mooie aanbiedingen dus de eerste blauwe dingen zijn verkocht. Daarna nog even lekker naar de Mc geweest Krijg altijd zown honger van de vk enzo haha! Sorry voor mega lange ego up van mij, maar ben zooooo exited! Zal zo even foto uppen
@boefjesmama. ja kan kloppen! heb ze wat later op de bus gedaan!... @channelle, gefeliciteerd met de mooie echo! ohhh en ben erg benieuwd naar het geslacht! @bijnte mooie echo's! en een jongen wat leuk! gefeliciteerd....! @kylie... ja ik ken dat! soms het je eind van je geld nog maand over he! hahahahahah @juffie (buddy) waar ben je??? alles goed daar? @hier alweer op het werk.. laatste daggie gelukkig....! fijne dag allemaal
Ow Bijntje wat fijn zeg dat bij jouw de echo ook goed was !!! Ik ben ook nog steeds in de wolken hoor en ik duik zo even de stad in (want ik heb vanavond avonddienst ahahah). Nu kan ik meteen echt gaan shoppen ahhahah Werk ze voor diegene die aan het werk zijn !!! Kuss
Goedemorgen dames. @kylie, ik heb geen idee wat die cbp betekent. @bijntje, is het gelukt met shoppen? Op zich niet vervelend dat het langer duurde toch, des te langer kon je naar je kindje kijken. Gefeliciteerd met je zoon mooie foto's trouwens. @roozjuh, fijn vooruitzicht dat je kan gaan shoppen fijn da het weer wat beter gaat met de kleine man. @danielle, gefeliciteerd met je mooie echo! @dippertje, arme meneer van de Oxxio leuke spulletjes heb je gekocht @Cecilia, fijn dat het prettig was bij de vk. En hartje luisteren, heel vervelend hoor @chanelle, Lekker hoor, rode kool met schnitzel fijn dat alles goed was met de echo. Ik ben benieuwd of het roze of blauw wordt? @winnie, fijn dat de 20 weken echo helemaal goed is. @ego: ik ben zo verkouden, bleegh. Ik kan ook niet doorhoesten, dan moet ik spugen ik heb me voor vandaag ziekgemeld en moet om 15.00 uur nog even bellen hoe het gaat, ik moet namelijk het hele weekend nog werken straks maar weer een kop thee met honing tegen de keelpijn.
@bijntje: wat een mooie echo! En blauw erbij, yeah! @Lionne: balen dat je zo verkouden bent..neem ff de tijd voor jezelf.. Heerlijk geslapen! Om 10 uur naar de huisarts om even naar die moedervlek te laten kijken. Daarna haalt mijn schoonzusje me op op naar de vlk te gaan, lief dat ze mee wilt.
Bijntje; wat klink je heerlijk verliefd meid! Geweldig hé!... Gefeliciteerd! En idd, een jongen kan niet missen. Normaal zie ik het eigenlijk nooit echt, maar kan het op deze wel heel duidelijk zien...
Ik ga trouwens ook binnenkort eerste pakje kopen, en een muziekspeelknuffeltje voor ons tweede kleintje. Die ga ik samen met onze zoon kopen, hij mag hem uitzoeken. Hij wou graag een giraffe met een muziekje voor de beeb zei hij. Hebben ze bij prenatal geloof ik!
Zag prachtige foto's en ego berichten langskomen! Super dames!! Wafes uiteraard gefeliciteerd! Hier: gisteren ging k wandelen met de hond naar mn vader. ANdere kant van de stad. Ongeveer 20 minuten lopen. K was kapot!!!! K kon echt niet meer terug lopen, terwijl me dat makkelijk lukt. Daar heb k 2 uur gezeten om een beetje bij te komen maar was echt niet meer instaat om terug te wandelen. Heb aan mn vader gevraagd of hij me terug wilde brengen. Gelukkig wilde hij dat. IS dat bij jullie ook, dames, dat jullie sneller moe zijn? Buik: begint echt te groeien! Word een mooie bol krijg k van iedereen te horen.