Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    wow wat crea en super leuk....!
    pgfff nu met me luie kont weer opstaan.
    eten zit er in tataar, gebkaard. bloemkool. en alles is weer opgeruimd
    nu me kleine man douchen en het bed in stoppen, dan nog ff snel me nagels een beetje bijwerken, en dan gelijk me bedje in, ben kapot...........

hier trouwens ook niet echt meer gek op vlees...!
    ja leuk idee van die foto's!

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dat worden de tekeningen op de geboortekaartjes voor een zoon ;)
    voor een meis is het winnie the pooh met knorretje in baby versie :D

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Leuk mamavanamaryllis! Ik heb helaas geen tekentalent :(

Wij hebben pizzabroodjes op. Ik heb de Hema geplunderd :) rompers en een setje gekocht :)

4. peekaboo

aja tekentalent haha en heb nogtans geen tekenacademie gedaan ofzo maar ja mijn pronkstuk is weg :( :(

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Lione. Ik heb de hema online geplunderd! Ook rompers, baby verzorging, shirts voor mezelf nou ja wat niet eigenlijk!
    Was 'ziek ' thuis dus dacht laat ik maar wat vd uitzet lijst bestellen. komt za binnen.
    Ik had alle tijd dus heb hier het topic gevonden met do's en don'ts je groote misser etc zoiets. Kwam er dus achter dat de hema een aanrader is voor de verzorgingsproducten geen zwitsal ivm allergische reacties en ook de hydrofielle luiers van hun zijn top.

Za gaan we naar babypark de kinderwagen kopen die is nu in de aanbieding.
    En de box, bedje, stoel en gordijnen gaan we ook voor kijken:) Leuk!!!

@MVA: ik las dat je niet zo lekker bent. Dikke knuf en wat een leuk idee voor de kaartjes! Ben ook aan het kijken lastig!

Groetjes:D

6. peekaboo

nee ben niet zo lekker heb net weer gespuugd !

ja de geboortekaartjes ben der mee bezig nu de proefjes voor zowel jongen als meisje want heb er 60 te maken en dan nog 20 voetbal kaartjes dus 80 in totaal van zodra ik weet wat het is maak ik ze want daar kruipt tijd in en dan de suikerboontjes nog !

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ joekie oh dat valt dan mee..dan ben je nog niet zoveel aangekomen dus... ik 1,5 kilo denk ik of 2 haha...weet niet zo precies..

@ Dippertje zal vast goed zijn maandag..positief blijven!! Snap dat je het wel spannend vind natuurlijk! In ieder geval succes maandag!

@ mamavan.. jeetje leuk hoor die tekeningen.. Ik teken zelf ook graag, maar dan vaak met een foto of tekening als voorbeeld..wel leuk om te doen!! Fijn dat je misselijkheid nu minder is..wellicht dan wel een jongetje deze keer.. haha fabeltjes I know..maar toch :D

@ kylie ok..ja ik had echo dan wel uitwendig met 1o wkn en 2 dagen volgens lengte van de beeb...maar dat klopte ook precies met wat ik dacht..Weet wanneer het gebeurt moet zijn haha :D Dus ga ervan uit dat dat gewoon klopt. Ik heb hier weleens gelezen dat ze officieel geen termijn mogen vaststellen ofzoiets rond die termijn...maar bij eerste hebben ze het ook zo gedaan.
    Ja dat is inderdaad wel een voordeel van bij een gyn lopen dat je vaker een echo krijgt. Maar de redenen zijn helaas niet altijd leuk. Dus tja ik ben wel blij dat ik bij de vk loop en dan maar minder vaak een echo..wellicht doen we nog wel een keer een pretecho..

Zo de kleine man ligt lekker vroeg op bed...mama was moe haha En mijn vent is eten met zijn werk.. Dus heb de bank voor mezelf heerlijk!!

8. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ les nog even volhouden meis en dan lekker straks je bedje in!!
    Goed voor jezelf zorgen!

9. peekaboo

ik heb zelf sterk het gevoel dat het een jongen is ! weet niet waarom maar men buikie begint vanvoor te groeien bij men meid droeg ik rond ! en droom vaak over een jongetje die roept om mama

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ mamavan ow minder zie dat je weer gespuugd hebt...bah vervelend voor je.. Zeg ik net..fijn dat het wat minder erg is..dan gaat mijn theorietje ook niet op :D
    Beterschap!!!

11. peekaboo

ja ma ben weer buiten geweest en van de kou naar de warmte zorgt ervoor dat ik spuug :D maar denk zelf wel een jongen

12. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ow mamavan haha dan gaat mijn theorietje wellicht wel weer op :D
    Ik had bij mijn eerste ook echt het gevoel dat het een jongen was en dat klopte dus ook! Ik droeg toen ook mooi van voren en nu lijk ik ook de breedte in te gaan en veel meer misselijk en vaker uitslag en bultjes dus denk nu meisje..
    Maar als het een jongen is vind ik dat ook super!! Ons mannetje is zo lief, zo wil ik er nog wel een!
    Ben benieuwd of jouw voorgevoel klopt!

13. peekaboo

ja bij men meid wist ik het met de test ! dit is een meisje en zal ook een meisje zijn ! en vroeg elke echo of het klopte haha pas met 16 weken gezien hoor maar daarna direct het is toch nog een meisje he ! en heb de gyn zo is liggen gehad haha was een bitch eerste klas en ze gaf me een stom antwoord en ik zei godverdomme en zei daarop hier word niet gevloekt of ik laat hem zitten en ik nou ja fijn je doet maar het is toch een zij haha

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Geboortekaartje: ik ga mn broer vragen of hij weer foto wil maken voor het kaartje. Hij had bij geboorte van onze zoon een prachtige foto gemaakt met mn man erbij, en wil precies t zelfde bij het 2de kindje

Ik lig al lekker in mn bedje. Na het eten was ik nog steeds beroerd en eerste wat mn man zei toen ie thuis kwam: schat wat zie je eruit, ben je zo moe?
    Dusssss ik ga lekker vroeg slapen, maar eerst nog beetje tv kijken met elektrisch dekentje aan :D

15. peekaboo

roozjuh
    geniet van de rust :D

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

mijn opaaskindjes waren lief alleen ik bn erg moe zeg, want ik heb 3 oppaskindjes en er kwam een vriendje en een vriendinnetje spelen. 5 kids dus. Pppfff... en ze mogen altijd een spel kiezen, wilde ze verstoppertje doen dus ik heb daar toch maar aan mee gedaan alleen rennen deed ik op mijn eigen tempo hhahah.

@ ik zag een tekening voor het geboortekaartje, erg leuk zeg !!! Ik weet nog niet wat het bij ons gaat worden? moeten we het nog even over hebben.

@ ik las ook over foto's bij het voorstelstukje zetten, ik vind dat een leuk idee en diegene die prive wil blijven kan daar ook gewoon voor kiezen ja :p

Net gegeten, en het valt niet zo heel lekker denk ik. maar ja nu heerlijk op de laptop en zo tv kijken tussendoor :D

Kuss

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    #417 Lionne, 24 nov 2011
    Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Lionne: ik zie hem niet..

19. peekaboo

ik ook niet !

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zat net te denken (op de pot) dat ik eigenlijk na de 2e echo (die extra) geen roze/bruin meer heb gehad, vaag!

Er komt zo een vrouw een tv meubel halen, ik wou dat ze nu gewoon kwam, dan kan ik weer verder met niets doen :D

Deel Deze Pagina