Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Leonie; slaapt ze nog overdag? Ja hé? Miss tijd om dat slaapje eraf te halen, of max. een uur te laten slapen? Hier ist 19 uur gelijk muisstil.. ook wel prettig na een hele dag geratel. ;)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    danielle, vandaag (en gister ook) geen slaapje overdag gedaan dus denk juist dat ze te moe is en dus even over slaap heen en daar doorheen moet zeg maar.
    Ze is altijd sowieso wel een later slapertje geweest (rond 8 /half 9) maar dit was wel weer extreem.
    maar het lijkt nu..............en meer zeg ik niet hihi

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    bah! heb vandaag zo'n last van maagzuur :(

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    thanks ja leuk is ie he. we hebben 1 aygo goed kunnen inruilen en flink onderhandeld zijn meer dan tevreden over de prijs:) donderdag de 9e in de avond staat ie hier!!

5. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    CN: De cakepops zijn leuk geworden! Ben benieuwd naar de kleur!
    En Lin wat een mooie auto! Wij zijn ook aan het kijken voor een tweede auto, maar de centjes zijn een beetje op helaas, dus nog maar even sparen!

Enne nog even op dat valreep doe ik ook de 19 weken wave!!!

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Danielle, wat een mooie grote buik!! Ik heb maar ongeveer de helft van jou buik haha.
    Mensen zien nog maar net aan dat ik zwanger ben en met mijn winterjas aan heeft helemaal niemand het door..

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik krijg steeds geen notificaties wanneer er een nieuwe bericht geplaatst is? Hebben meer daar last van?
    Vanavond een verjaardag gemaakt,..Was iemand die over een paar weken uitgerekend is van een meid, en haar buik was al kleiner dan de mijne :)
    Nu lekker slapen, morgen en overmorgen aan het werk.
    Weltrusten!

8. Kylie1986

Goedemorgen! Ik zie nu pas dat ik gisterenavond heb geschreven dat ik een verjaardag heb 'gemaakt' :)

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

Ik ben alweer op want moet om 8:00 beginnen met werken. Ben nu weer 2 boterhammentjes met kaas en komkommer aan het etne (Mmmm... ahhaha :D). Dan tot 13:00 werken en snel naar huis me omkleden en optutten want om 14:00 moeten we bij mijn vader thuis staan want dan zijn mijn zussen en vriendjes erook. Ze zijn allemaal erg benieuwd ahhaah. Dan om 16:00 bij de moeder van mijn vriend en daar komen zijn broers en vriendin ook. En vanavond gaan we heerlijk uiteten. Mmmm... we gaan wokken dus daar heb ik wel zin in !!!

@allemaal, dank je wel voor jullie reacties.
    Welke auto? ik heb geen auto voorbij zien komen hier op zp of heb ik weer eens niet goed opgelet? Ook zag ik een mooi buikje voorbij komen, en iemad die gisteren een feestje heeft 'gemaakt' hiihih.
    morge krijgen jullie te weten of de vulling roze/ blauw is. Ik kom vandaag niet meer op zp want dat haal ik niet meer maar een fijne dag allemaal !!!!

10. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!
    Het is vrij rustig op deze forum. Ben k niet echt gewend:p
    CN: Veel plezier vanmiddag bij het vertellen van t geslacht tegen je familie!

Hier: afgelopen dagen redelijk wat gewerkt, straks weer. Heb er zin in! Lekker alles op t gemak doen.
    Ook af en toe last van magzuur, hoort er helaas bij.

Oja, 21 weken wafe vandaag!!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    moguhh. veel pelzier vandaag CN!
    Kylie hoorde jij die idioot ook met zn getoeter om 7uur vanmorge? Nerd schreurde al toeterend door de straten hier. Hoorde m richting jou ook rijden paar keer.

Hier gaat t stukke beter met de kleine man. Nog wel hier en daar hoestbuien maar hij eet gelukkig weer redelijk normaal. Helaas vandaag niks doen. Kwilde naar prenatal en babydump (koopzondag in almere dacht ik) maar mn man heeft geen zin omdat ie gister moest werken en morgen ook en dit dus zn enige vrije dag is... je raad dus al we er nog lekker in coma ligt hier

12. Kylie1986

M'n urine op m'n werk nagekeken.. zat leukocyten, eiwitten en bloed in.. ook m'n pols en bloeddruk waren wat te hoog (130/85, en 104)..dus moet vanmiddag om 14.15u naar de HAP

13. Kylie1986

@Roozjuh:ik zat om 7 uur al in de auto

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks. Ja zeker een mooie auto. flink wat afgepraat hoor. en we hadden een gewilde inruil. T is nu ook echt even helemaal klaar met al dat kopen. Straks alleen de box en het bed nog halen en betalen en dan is t wel even goed zo!
    Zag dat niet iedereen de auto gezien had. komt ie nog een keertje:
    Opel Astra 1.6 16V STATW TEMPTATION
    donderdag de 9e komt ie:)

Straks even wat kale plekjes bijwerken op de babykamer en de muur id hal herstellen van de 2 gaten waar doorheen gegaan zijn met boren. En dan de stickers plakken en afstylen:)

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin je bent maar druk met alles he :D lekker duur weekendje zo maar je weet waarvoor je t doet ;)

Kmoet zeggen dat jullie erg snel zijn met babykamers enzo. weet nog goed dat toen ik zwanger was van D, dat de meeste pas gingen beginnen toen ze ver voorbij de 20weken waren. en hier zijn velen al klaar als ze bij 20weken aankomen :p leuk!

Wanneer zetten jullie de box neer in de kamer? Mijn man wilt t week voordat ik ga bevallen ongeveer. Vind dat zo 'laat' :p ziet er juist zo leuk uit in de kamer! maakt het allemaal nog even nét wat echter ;)

16. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    morgen meiden,,,,,,

@kylie,,,, succes en sterkte meiss!!!

verder niks gelezen,,,, koppijn!!!!!
    dus nu lang uit op de bank,,,

fijne dag

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Zag een mooi buik voorbij komen!
    Mooi hoor, mijne is niet eens half dat..
    @CN,Veeeel plezier!
    Ik had hier vrijdag Gender Reveal voor vrienden, die waren ook allemaal erg blij met ons kereltje ,<3
    @lin, mooie auto hoor!! Super!
    @babykamer, wij gaan nu ook druk druk druk bezig :)
    Heel veel zin in.
    @Roosjuh, ik wil de box ook zo snel mogelijjk in de kamer hebben. Heb nu lichtelijk mijn voorkeur uitgesproken naar schoonmoeder, hopelijk doet ze er iets mee. Iemand ervaring met katten en box?
    las iets over ballonnen ofzo, werkt dat?
    @helma, yeey 21 wk alweer! gaat snel he?!
    @Kylie, succes bijh HAP, hopelijk is het dan al ietsje beter!

Hier rustig weekendje, maar drukke week voor de boeg, mijn nichtje word 5 en ik moest en zou helpen met haar prinsessen feest ;) Krijgen ook een nieuwe bank deze week!!

18. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Goedemiddag allemaal!!

Nog bedankt voor het succes wensen gisteren met onze shopmissie..
    @ Roozjuh haha ja andere smaak, maar ook andere aanpak... Mijn vriend wil graag alles vergelijken en heeft een hele planning gemaakt voor wat we nog moeten hebben. Maar ik ben meer impulsief en als ik iets zie waarvan ik weet die wil ik, dan heb ik niet zo'n behoefte om me aan de planning te houden en weer drie keer naar dezelfde winkel te moeten... Dus tja gisteren toch nog een keer discussie gehad...maar uiteindlijk wel geslaagd voor eetstoelen!! Helemaal blij mee!!

@ Lionne haha ja af en toe mijn vent gelijk geven, doe ik wel..maar wil ik niet te vaak doen. Hij is ook eigenwijs en mag mij ook best eens gelijk geven... doet hij gelukkig wel steeds vaker:D

@ Chanelle veel plezier vandaag met onthullen!! Zijn leuk geworden je cake pops!! Crea hoor! ik ben veels te makkelijk :D Leuk inderdaad dat je vent er zo meer bezig is door die mat te kopen!! Had laatst ruzietje met die van mij, want die voelt bijna niet aan mijn buik.Als ik op bed lig en ik zeg het beweegt, dan legt hij even de hand erop..maar hij heeft geen geduld pffff....dus nog niet gevoeld.. terwijl dat wel makkelijk zou kunnen... Ik dus weer boos haha lekker die hormonsters!!

@ Lin zo jij bent al lekker ver met jullie kamertje!! Mooi hoor!! Wij zijn nog in de opruimfase van de rommelkamer die de babykamer moet gaan worden...

@ Box wij wachten nog tijdje aangezien de muren beneden ook gesausd nog moeten worden. Wel leuk als ie er staat,dan is het zo lekker echt!! Vorige keer stond ie er geloof ik met 8 mnd zwanger...

@ hier weer veel last van bekken door shoppen gister..morgen gelukkig afspraak bij de bedrijfsarts..vind ik wel een beetje spannend. Hopelijk heb ik een ok iemand...
    Vanmiddag even naar verjaardag van schoonzus..geen zin in...

Fijne dag allemaal!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje Heb geen ervaring met katten en box. vraag me ook af hoe dat gaat worden hier. hebben sinds een jaartje dus een (terror)kat en ben bang dat die continu in de box gaat liggen.... Ik wacht dus ook nog op de Gouden Tip :D

Juffie, rustig aan doen dan vandaag met je bekken. Laat je lekker verwennen door manlief ;) Alleen jammer dat je dan nog naar verjaardag moet straks...

Ego: weinig te melden eigenlijk. moet me beetje schamen want de kamer boven waar alle babyspullen en meubeltjes staan, is nu echt een chaos aan bende. Mn handen kriebelen om aan de slag te gaan maar heb totaal geen energie. Kmoet nog aardig wat wasjes draaien om alle babyspullen te wassen zodat het de kast in kan.

-Oja vraagje aan mama's die al kindje hebben. Wij hebben dus al commode ledikant en kledingkast nog van D. Maar wil eigenlijk een aparte kledingkast voor de 2de beeb straks. hoe hebben jullie dat gedaan? Hebben de kids straks hun eigen kledingkast? Commode gebruiken we straks gewoon voor beide kids dus dat vind ik neit nodig om een 2de aan te schaffen

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi!

Kylie, o schrikken! Waarom naar hap en niet direct door naar ziekenhuis? Daar kunnen ze evt ctg maken. Goed op jezelf letten hoor!

Roozjuh, op de nieuwe kamer van dochtertje hebben wij hele kastenwand dus haar kledingkast is nog over. Ik heb juist dat ik nieuwe commode moet hebben omdat we die nu ook gebruiken als kast bij haar met sokken, hemdjes etc.

Bijntje, wij hebben box eerst gevuld met ballonnen zodat ze er niet in konden toen de kleine er nog niet was. Beetje jammer was dat eentje helemaal niet bang er van was en er op tikken zodat ballon klapte zo leuk vond. Dus wij zijn weleens geschrokken van ballon doe s nachts klapte ha ha.
    Toen kleine er was had ik boxkleed erin en als ze er niet lag legde ik er een fleecekleed op. Als ze er er dan in lagen maakten dat niet uit wat lagen toch op kleed waarop kleine niet lag.

Juffie, fijn dat jullie geslaagd zijn voor eetstoelen! Wanneer worden ze geleverd?

CN, veel plezier vandaag! Leuk maar druk dagje voor de niet of eigenlijk al bezig ha ha!

Oh en sorry weer het niet meer!

Hier alles redelijk goed, veel hoofdpijn. Bah! En die misselijkheid mag ondertussen ook wel vertrekken maar ja niks over te zeggen hè :p

Heb bericht op foon getypt dus hoop niet te veel foutjes :)

Deel Deze Pagina