@Leonie: Geen idee eigenlijk..Ach zie het zo wel..Misschien dat ik vraag of ik even langs de gyn/verloskamers mag.. Ze zullen wel lekker gaan lopen dauwen, doet zo'n zeer.. Ik heb me hier voor opgegeven, 29 februari worden de foto's gemaakt, vind het zo kicken VROUWEN | Het foto-docu-project
Box: gaat er pas in als de kleine er is. Scheelt een hoop ruimte in ons huis. Balonnen had ik in de wieg gelegd omdat de kat erin ging bij M. maar poeslief lag heerlijk tussen de balonnen in de wieg te slapen. Helpt dus niet altijd. Kledingkast: Wij hebben voor M. een nieuwe kast gekocht wel kleiner als de babykast. Dus alles wat niet past kan nog in de babykast. Vanmorgen met zijn 3tjes naar Ballorig geweest. Het was erg rustig en M. vond het nu ook veel leuker. Durfde overal te spelen. Vriend vond het ook erg leuk volgens mij.
en kylie al nieuws? Bij ons is trouwens ha heel ergens anders als bij ziekenhuis dus vandaar dat ik het vroeg boefjesmama, oh leuk dat m zo lekker heeft kunnen spelen, soms alleen maar fijn als het niet zo druk is
zo alweer terug van verjaardag, vond ik wel genoeg 2 uurtjes..zijn niet de meest gezellige mensen vandaar.Maar dat hebben we ook weer gehad!! @ Roozjuh ja haha goed idee om mezelf te laten verwennen, zal eens vragen weer om een massage is alweer een tijdje geleden @ Leonie ze worden over 2 a 3 weken geleverd, dus dat is te overzien! @ Kylie oeh balen..succes!! Hoop dat ze niet teveel hebben lopen duwen..is vaak niet zo fijn.. ben beniewd hoe het nu gaat! @ Boefjesmama leuk dat M lekker heeft kunnen spelen, is vaak wel fijn als het niet ontzettend druk is.. haha grappig die katten die niet bang zijn voor ballonnen...denk je een slim trucje te hebben.. @ kledingkast Thijs zijn hele babykamer is straks voor de baby. Een peuterbedje heeft hij al van Bopita via Marktplaats voordelig gekocht.. En nu willen we voor hem een kast van Ikea van de Stuva serie, hebben ze ook leuke uitbreidingen bij zoals een speelgoedopberger etc.. Vind de Hemnes(dacht ik ) ook leuk als babykast, niet zo heel groot.. Zo ik ben weer eens moe, kijken of ik even kan liggen op de bank. @ Kylie hoe gaat dat bij zo'n bedrijfsarts?? Helemaal geen ervaring mee.. die weten toch wel wat BI is of niet? Ik ben een beetje nerveus voor morgen merk ik.. wil graag minder gaan werken..
@Juffie: Mij werd geadviseerd om naar een (bekken) therapeut te gaan van te voren, zodat hij/zij kan bevestigen dat het BI is en eventueel een passend advies geven m.b.t. belasting. Ze zijn trouwens erg voorzichtig met de term BI, noemen het eerder zwangerschapsgerelateerde bekkenklachten (maar dat is een andere discussie ) De bedrijfsarts heeft mij alleen vragen gesteld, that's it. Het schijnt dat het UWV wat strenger zijn en ook pittigere vragen stellen, maar voor de bedrijfsarts hoef je je niet bang te maken. @Hier: nou, weer plasje na laten kijken bij de HAP, daar kwam hetzelfde uit. Bloeddruk en pols waren daar wel weer goed. Natuurlijk overduidelijke blaasontsteking (weer), maar die huisarts wilde dat mijn eigen arts het eerst op kweek liet zetten en eerder wilde ze geen kuur schrijven..Pff, voor de uitslag daar van binnen is, ben ik 14 dagen verder. Dus ik bel morgen wel m'n eigen huisarts.. Over de eiwitten in m'n urine hoefde ik me geen zorgen te maken, maar dat check ik morgen nog wel ff bij m'n eigen arts. Ze heeft voorzichtig aan m'n buik gevoeld, maar heel voorzichtig (eigenlijk alleen 'geaaid) omdat ze niet durfte.. Niets wijzer dus.. ben me nu toch aan de diarree..Heb er geen buikpijn van maar..lekker is anders
Hey dames, even een vraagje.. Ik weet niet of jullie wel eens in het Juli-topic lezen of schrijven.. Maar daar is momenteel een discussie gaande, en er zijn een aantal leden die daar eigenlijk niet meer willen posten. Nu heb ik gezegd, dat ze hier van harte welkom zijn Hier is het immers hartstikke gezellig.. Maar ik ben benieuwd wat jullie van de discussie en sfeer daar vinden Ik hoor het wel http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/314377-uitgerekend-de-maand-juli-jaar-2o12-477.html
Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad al naar een bekkenfysio geweest en die heeft het erkend...en die heeft ook gezegd dat ik minder moet gaan werken liefst drie halve dagen.. en dat ze haar mogen bellen dus dat scheelt... Ja van het voorzichtig zijn met de term weet ik..beetje vaag gedoe..we weten in ieder geval wat er bedoeld wordt met Bi.. Bedankt ik ben wel wat gerustgesteld zal vast goed komen! Jammer dat je niet meer duidelijkheid echt hebt gekregen. Wel fijn dat bloeddruk en pols daar goed waren. Stom dat ze je zo lang laten wachten met een kuur. Goed dat je morgen langs de huisarts gaat..daar zetten ze het toen bij mij ook op kweek, maar kreeg wel gelijk een kuur. Diarree is nooit echt fijn..hopelijk is het snel over! Beterschap in ieder geval met alles! @ juli topic ik heb even teruggelezen...inderdaad geen fijne sfeer daar! En ontzettend jammer dat het eigenlijk over iets heel vervelends gaat. Wat moeilijk allemaal en ook verdrietig nieuws daar. Ben blij dat het hier goed gaat en dat we elkaar met respect behandelen. Heb er geen problemen mee als meiden hier komen schrijven...zolang het respectvol blijft.
Goedenavond dames, Vandaag een rustige dag gehad. Net met manlief samen een filmpje gekeken. Straks nog een Nu staan de kroketjes op.
Juffie: hier komt ook de Stuva kast toevallig net nog ff naar gekeken op de site. Maar weet niet of ik m roze of blauw moet doen. Ze delen over 1.5jaar een grote kamer en dan kunnen ze m beide gebruiken met uitbreiding inderdaad. Misschien een neutrale kleur kopen maar. Juli topic, zit nu op mn mobiel dus kan t niet ff snel terug lezen. Zo de laptop ff aanslingeren. Tuurlijk mogen de Juli dames hier meekletsen. Maar denk voordat wij de nieuwe dames leren kennen en zij ons, dat we weer een hele tijd verder zijn. Maar van mij mogen ze hier GEZELLIG mee kletsen ben zo blij dat wij hier normaal en respectvol met elkaar omgaan
@ Roozjuh ja mooi en handig is die Stuva kast he? Als ze hem straks moeten delen zou ik voor wit gaan of wit met bijvoorbeeld limegroen kan ook voor beide... nou ja volgens mij zijn er genoeg mogelijkheden! En ow ja ik heb mijn vriend nog niet zover voor die massage.. Mijn vriend en ik hebben irri periode gehad in het begin van zw en nu laatste tijd ging weer beter. Maar vorig weekend en dit weekend weer beetje naar, snel irritaties..en dan vooral dat ik hem irri vindt haha.. Zal wel door hormonen komen. Net zei hij doodleuk dat hij dus volgende week za s'avonds moet helpen in cafe bij zijn ouders en zondag wil hij naar de voetbal..is hij door een collega uitgenodigd om naar FC Twente te gaan..bah zit ik hele weekend onderhand alleen...pfff. Wellicht ben ik ook wel jaloers, want kan zelf weinig door BI en geen puf. Ben op do en vrijdag thuis met Thijs en in weekend wil ik dan wat leuks doen..nou ja moet maar even kijken wat ik ga doen..
@kylie Ik heb het ook even terug gelezen en ik denk dat het volwassen meiden/vrouwen zijn die dit zelf zullen moeten zien op te lossen. Dat kan inderdaad door het uit te praten, naar andere topics te gaan of op welke manier dan ook. Zag dat ze ook hyves gebruiken. maar als ik eerlijk ben vind ik het hier soms al zo druk en merk / lees ik ook dat niet iedereen van de juni mama's het bij kan houden.. En ik zie dat de juli mama lijst nog langer is dan die van juni! Maar de sfeer is inderdaad niet erg prettig. Maar ik ga hun discussie niet hier neerzetten hoor. Hebben we dat weer Ik bepaal niet wat hier word gepost ofzo dus word het heel druk dan ben ik wel bang dat ik het dan echt niet meer bij kan houden. Onthoud nu al erg slecht bij wie wat speelt en vind t juist prettig om die persoonlijkheid een beetje bij te houden.
@ Lin snap helemaal wat je bedoelt...ik vind het ook nu al moeilijk om iedereen uit elkaar te houden en te onthouden bij wie wat speelt.. en vind het ook juist leuk om een beetje een beeld te krijgen bij jullie Maar kan me ook voorstellen dat als er meiden zijn die hier mee willen kletsen dat geen probleem is..denk niet dat ze dan met tientallen tegelijk komen haha. Zo ik lig al op bed tv te kijken lekker lui...
Wat er bij Juli topic speelde is moeilijk. Dat ik toendertijd bij de december 2010 mam's hoorde kreeg een internetvriendinnetje van me daar met 16 weken te horen dat haar zoontje niet meer leefde iets erna met 20 weken kwam ik er achter dat ons dochtertje niet meer leefde. Dit was ook voor beide partijen moeilijk. En ook in de 'echte wereld' is dit moeilijk want je moet gewoon bevallen etc en zoals elke vrouw die bevallen is wil je je verhaal kwijt. En de meeste nemen na een kleine tijd zelf meer afstand van dat topic omdat het pijnlijk blijft. Moet zeggen dat het in dit topic vrij rustig is met miskramen etc. Toendertijd was het in dat topic echt ongelooflijk veel + 2 vroeggeboortes. Voor iedereen veel stress en pijn en onzekerheid. Het komt in he tjuli topic ook vast allemaal wel weer goed. Er komt op die momenten veel angst en pijn boven. En dan kunnen dingen wel eens anders overkomen terwijl ze niet slecht bedoeld zijn.
Juli forum: dat ging er best pittig aan toe. Voelde behoorlijk gespannen. Ze zijn hier uiteraard welkom om hier GeZeLlIg mee te kletsen. Vandaag: lekker gewerkt, wel beetje last van mn benen en maagzuur! Wat is dat vies!!!! Verder ook steeds honger, honger en nog eens honger!!! Echo dames voor morgen heel veel suc6! Wie zijn dat eigenlijk
Het kan maar bijna af zijn he Even het bedje de wieg en de stickers gefikst in mn album staan de overige foto's! Komt er nog een plankje bij de stoel id buurt met paarse mandjes en voor wat boekjes te hangen staat nu naast de stoel en een leuk kleed! dan is het wel aardig af. De wieg gaat naar onze slaapkamer is voor de eerste periode. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/54600-albums8972-picture52039.html
Oh wauw Lin!!! Moooi!! Mijn mening over Juli dames; laat ze het lekker zelf uitzoeken... Als je van elk topic waar er "relletjes" zijn de mensen uitnodigt om hier te komen kletsen, wordt het mooi druk. En ook ik kan het nu net volgen, en leer ik iedereen net een beetje kennen. Voor mijn gevoel is het druk genoeg... Maar goed dat is mijn mening.
Maar Kylie; wel heel lief hoe je reageert hoor, begrijp me niet verkeerd! @all; ons lieve kleine schatje maakt mamsie nu al wakker 's nachts... hihihi welke nacht rond 2.00 uur.. Is vast het ritme van later, dan kan hij lekker een flesje drinken rond die tijd.