Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen!!
    Hier helemaal niet wit, wel erg koud! Wonen jullie in oost/zuid NL?

Zal blij zijn als het donderdag 1400 is!! Kan k eindelijk naar de tandarts en dan hopelijk ook van mn kies/kaakpijn af.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ja weet ik maar stond in brief dat ik thuis moest blijven tot dat ze gebeld hebben.

Maar wat is, ik plaats hier berichtje en hup de telefoon gaat (mobiel :) ) en daar was de mevrouw van UWV.
    Even klachten doorgegeven, zij opgeschreven en wenste me rest van de zwangerschap sterkte en succes!
    Mooi is dat ook alweer geregeld!

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zit op mn mobiel, dus kan niet echt op de rest reageren :)

Moet morgen weer een plasje inleveren bij de huisarts, dan gaan ze t onder de microscoop bekijken.
    Heb de verloskundige gebeld over de eiwitten, want die zaten er vanmorgen weer in.. als ik een kuur heb gehad en ze zitten er dan nog in, dan gaan ze verder kijken.. ondertussen heb ik het idee dat mn buik wat gevoeliger is..

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik moet helaas weer werken. Mijn werkgever vindt dat ik wel weer aan de slag kan. Ik zie lekker bleek en mijn hele hoofd zit vol, maar het gaat wel weer :)
    Net een paracetamol genomen, hoop dat ie gaat werken.

5. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

UWV: moet mijn verlof nog aanvragen...
    Straks maar even doen.

Lionne: een werkgever kan je nooit dwingen om weer te gaan werken. Als het niet gaat dan gaat het niet en dan moet hij passend werk voor je vinden.

Straks even naar de etos. Had een 10 euro kortingsbon van pampers new born. Nu 3e pak gratis bij etos kijken of die bon ook geldt op deze actie dan hoef ik maar 1 pak te betalen....
    Hou jullie op de hoogte.
    Moet ook nog luiers voor M. met met die tanden luiers vliegen ze erdoor heen momenteel. Word dus weer een duur grapje.

Hebben jullie ook sneeuw?? Hier een heel dun laagje maar je ziet de tegels er niet meer door heen. Helaas geen foto gemaakt vanmorgen.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier nog heel lichtjes aan het sneeuwen. tegels zijn nog wel te zien maar alles is wel leuk wit :)

Heb hier een drama ventje. Hij huilt al een dik uur om alles en niks. Dan wilt ie weer tekenfilm kijken, zet ik m aan en dan is t krijzen dat ie t niet wil. Wilt ie drinken en wijst ie aan wat ie wil, schenk ik t in en dan krijzen dat hij wat anders wil. pfff ik word gek hier en moet zo nog naar de winkel voor t avondeten.... zucht

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook sneeuw.. Van mij hoeft het niet. Moet ik weer elke keer het pad aanvegen :( Rotwerk..
    Moet ook steeds ver rijden voor mijn werk dus ook daarvoor is het niet handig.. Mensen gaan gelijk 30 waar ze 80 mogen..
    Het sneeuwd hier nog steeds trouwens.. Niet hard maar wel dat het wit blijft worden..

Zo effe eten koken en dan straks een avonddienst.
    Net weer een paar leuke kleertjes gescoord voor ons ventje via marktplaats.. Zo leuk!! Alleen die vrouw zit thuis gewoon de ene na de andere sigaret op te steken met d'r kleine ventje naast zich in de box.. Ik was blij dat ik weer buiten stond.. Arme kereltje!
    Straks in mijn verlof lekker alle kleertjes in de was en dan mooi uithangen op de plek waar het hoort! Nu al zin in! :)

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo dames,

Zo mijn oma's en op reageerde allemaal heel leuk !!! :D Van mij mag nu de hele wereld weten dat we een meisje krijgen, want ik ben er zo trots op....

Ik ben nu nog even lekker aan het computeren en daarna werken van 14.30 tot 22.30. Even een lange dag maar ja daarna heb ik weer een week vrij, joepie ahahha ik wil dan goed gaan shoppen vor ons prinsesje ;) En ik wil mjn kledingkast uitzoeken, zolder opruimen etc... Genoeg plannen heb ik ahhahah.

@ sneeuw. het sneeuwd hier ook, bah bah.... Ik vind dat zo een rotweer en ben dan ook altijd bang om te rijden maar ja het hoord erbij he ;)

Fijne dag mama's

Kuss

9. Kylie1986

@CN: Hihi, toch een meid :) Haar oog :D
    @Sneeuw: hier ook, niet veel..maar vanmorgen toch bijna anderhalf uur stil gestaan op weg naar Hilversum..

@hier: Kreeg in de loop van de dag steeds meer last van mijn baarmoeder..Ik hou het wel in de gaten..Maar morgen niet eerder naar bed, voordat ik een kuur heb.
    Verder is mijn teammanager akkoord gegaan dat ik 3 dagen ga werken, van 6 uur.. Heel fijn..

10. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @sneeuw, brr het is hier wel koud, gisteraaf ook sneeuw gehad, maar daarna niet meer gevallen.

Net even naar bouwmarkten geweest hier.
    kleurstaafjes ophalen. Kunnen we nu gaan kijken hoe en wat in de baby kamer.. pff is nog best lastig allemaal hoor!

11. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Ff terug gelezen,

Wat een leuk kamertje zag ik voorbij komen! En een mooie auto!
    En leuk die cake! Ik had op werk kleine gebakjes met een blauw bloemetje! Haha was ook superleuk vond ik!

Wij zijn aan t ruimen boven voor de nieuwe babykamer, nieuwe meubeltjes besteld!
    Helemaal leuk! We willen in de kleuren grijs/zilver en knalblauw werken!
    Meubeltjes zijn wit met grijsaccenten!
    Heb er zo'n zin in om t mooi te gaan maken!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    en wat staat/stond er op t menu bij iedereen?

Hier Hutspot met een heerlijk zelfgemaakte gehakt bal. Gehaktballen zijn nog lekker aant pruttelen in de pan, nog even wachten op manlief die over 15min thuis is. Hongerrrrrr

Oja aant koken met heel hard Adele op dvdspeler natuurlijk :D

13. Kylie1986

@Eten: Sla (tomaatje en eitje erin), aardappels en een slavink :)
    @Kamertje: Wordt hier donkerblauw met zandkleur en witte meubels

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wij lekker makkelijk frietjes gegeten. Had na controle in ziekenhuis geen zin om echt te gaan koken. Dat kan morgen weer :)

Qua kamertje wordt deze waarschijnlijk paarse muur met turkooise asseccoires en dan witt meubeltjes erin.
    Vond het lastig om kleuren te bedenken die voor allebei de geslachten konden.
    Voor kleine meisje hadden we turkoois met zilver en wit en leek me wel leuk om turkoois dan nu weer terug te laten komen.

Kylie, ff goed achteraan gaan hoor. Als blaasontsteking is kan dat sneller verholpen worden door ab-kuur. Niet ideaal maar beter als lopen met pijn.

Lionne, door je werkgever niet laten dwingen hoor om te gaan werken hoor. HIj/zij kan niet voelen wat jij voelt.

Girly, oh ook leuk met cakejes met bloemetjes erop! Jullie dus ook lekker met kamertje bezig!

Juffie, hoe was het bij arbo? Hoop dat hij/ zij meewerkt en geen druk op je legt.
    Ik heb wat dat betreft gelukkig wel meewerkende mensen om me heen.

Kylie, mooi dat je 6 uur per dag mag gaan werken. Rest wordt dan niks mee gedaan, geen ziektewet of iets dergelijks?

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    - Valentijn komt er alweer bijna aan dus heb op Agenda pagina van onze Juni 2012 mama's site een mooie roos neergekwakt :D

- Afspraken morgen:
    * Boefjesmama 20weken echo om 9.00 en vk 10.00
    * Lionne vk om 18.00

- mamavanA morgen 21jaartjes jong! :D

- Buddy's: Meiden we zijn bijna allemaal op de helft en onze eind datum komt dus steeds dichterbij! Misschien nu toch tijd om een buddy te zoeken als je die nog niet heb?

Befor u know it, its time for labor!:p;)

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier gewoon brood gegeten.. Zit op mijn werk en had vanmorgen niets gekookt. En het restaurant van het ziekenhuis had ook niets lekkers..

Buddy hoeft hier niet hoor.. Heb internet op de mobiel dus kan gewoon zelf effe posten lijkt me..

Nou, ga snel weer effe wat doen :)

17. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hier hoeft buddy ook niet...

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo moeeeeeeeeeeee :) zo lekker naar bed :p vind het al heel knap dat ik na 15 uur nog wakker ben :') Morgen gelukkig een avonddienst dus ik kan ff blijven liggen in de morgen.

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Hier. Vandaag bezoekje bij de tandarts gehad.. uh van al dat gespuug en niet goed kunnen poetsen achterin ivm spugen en misselijkheid resultaat: 3 gaatjes en 1 beginnend gaatje onder een vulling. Ze hebben wel foto's gemaakt maar dan op kinder sterkte. Heb half feb een afspraak voor tandsteen en dan begin maart de 4 gaatjes fiksen! Zucht nou zeggen ze bij elke zwangerschap een tand.. nou dit zijn er 4!
    Berg kleertjes van een vriendin gehad. Heb nu echt niks meer nodig hoor!
    Sorry voor mn ego bericht:D
    Hier ook heel de dag wit laagje (zuidholland)

Eten: Lasagne met spinazie

beterschap voor de zieken

Echo's: Veel plezier!

20. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Chanelle Noah: Gefeliciteerd!!!! Een meisje, echt leuk!
    Begin nu ook zo nieuwsgierig te worden, nog 4 nachtjes slapen... Ik neig steeds meer naar een jochie, spannend!
    Lin: Echt een mooi kamertje, lekker dat je al zo ver bent!
    Wij zijn gister eens flink aan de slag gegaan, zolder is weer helemaal netjes en a.s. babykamer is nu leeg! Nu verf uitzoeken (één muur grijs, rest wit) en behang, dit komt op schildersdoeken en kunnen we dan ook makkelijk nog eens wisselen. Kamertje komt half maart dus heb nog ff.
    Kylie: Beterschap, vervelend allemaal zeg! Enne dat fotoproject klinkt spannend!

Ego: Wat een dag zeg. Ik dacht nog leuk die sneeuw, wordt vast een gezellige dag met de klas! Maar een dag vol hyperdepyper, ruzieënde, in elkaars vingers knippende en overgevende kinderen....BLEGH Haha vind ze wel heel lief hoor, maar werd vandaag een beetje gek van ze :)

Deel Deze Pagina