Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Leuk he dat knutselen. Geeft al wel wat rust dat het kamertje al zover is!

valentijn komt er inderdaad aan. Las net zoiets. Dit jaar is dat echt een rotdag. is de uitgerekende datum van ons eerste kindje. Ik heb dienst dus hopelijk wel afleiding. Ga dr dus ook niks aan doen. Misschien alleen een kaartje voor mn vriendje.

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Leonie: Ik zit eigenlijk al vanaf 12 weken volledig in de ziektewet. Alleen i.p.v. thuis te zitten, probeer ik dus te werken..

3. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hallo stelletje kletskousen!!!

Afgelopen week wel bijgelezen, niet gereageerd.
    Maar moest nu weer 30 min lezen.

Hier alles goed, het sneeuwt een beetje.
    Net even bij vriendin geweest, ze is zaterdag bevallen van een dochter, wat een schatje!!! Ik kan niet wachten!!

vanavond eten: lasagna, erg lekker!!

Liefs

4. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Vanmiddag toch maar een skibroekje voor M. gekocht. Was 2e artikel voor 1 euro voor mezelf er een paar snowboots bij gekocht.
    Morgen heb ik de auto en is vriendlief hele dag thuis. 's middags moet hij naar de bank om het spaarloon over te zetten. Ze moeten op de fiets. Kan M. mooi zijn snowboots en skibroekje aan.
    Werd vanmiddag gebeld of ik een half uur langer wilde werken. tuurlijk alle beetjes helpen.

babykamer en peuterkamer hebben hier dezelfde kleuren. (hadden veel verf over) beide kamers hebben 1 muur Appeltjes groen van LIEF! en de rest wit.
    Zelfde laminaat vloer en waarschijnlijk ook dezelfde gordijnen. Vind ik toch wel mooi alles hetzelfde.
    Alleen de meubels zijn anders.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wat er nu op de site bekend is van geslacht:
    12 meisjes
    7 jongens

Weet alleen niet of ik iedereen erop heb staan van wie het al weten

6. boefjesmama

Heb je ook het aantal niet willen weten kindjes?
    Dan weet je meer of je iedereen hebt.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o vloeren, daar ben ik helemaal gek op :p hoe gekker hoe beter :D D heeft een puzzel motief op de grond liggen. iedereen word er knetter scheel van maar vind het de leukste koop dat ik ooit heb gedaan haha

appeltjes groene muur leuk!!! :D lekker gek heerlijk

8. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey meiden....

@verplicht werken... niet doen hoor! alleen als je je zelf goed bij voelt.!

@baby kamer. begint hier ook te kriebelen, maar nog niet echt ideen, de meubels hadden we al van ons zoontje (wit met zilver) dus het is puur de muren enzo...

ons zoontje heeft nu, newyork style! 1 muur posterbehang van time square.... we willen ook in de baby kamer weer een thema. maar dat hangt dus weer af van het geslacht!

@minder werken, wow wat fijn dat je baas zo positief was (kylie dacht ik)

uhhhh sorry verder vergeten....

hier weer hoofdpijn! vandaag weer bloedgeprikt voor schildklier en antistoffen! ben benieuwd...!
    duik er op tijd in, morgen weer werken..!

oh ja hier ook een klein laagje sneeuw!!!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jaloers!!!! hier een new york gek :p wilde het ook maar mn man is anti amerika ;)

10. boefjesmama

Zo trots op mijn mannetje: hij loopt/ waggelt kleine stukjes los door de kamer.
    Echt zo leuk om te zien. Begint aan de hand laat dan los en zoekt al lopend iets om naar toe te lopen om zich aan vast te houden.
    Bijna de hele kamer door gelopen vanmiddag.
    Vriendlief kwam thuis dus wij naar de gang. Roep ik naar hem doe de bijkeuken deur eens open. Laat ik M. los halverwege de gang loopt hij zo naar papa toe.
    Papa stond versteld. Gister waren het nog 6 stapjes los nu al 3 meter.

11. Kylie1986

Wat leuk, Boefjesmama! Gaaf he

Ik ga hier lekker TLC kijken, allemaal bevallingsprogramma's :)

12. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Leuk he als ze net lopen? Het omvallen is zo grappig om te zien! Voordat je t weet rent ie naar papa, dat is hier elke dag als papa thuis komt! Ook schattig!

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Hey allemaal...

Heb wel teruggelezen maar kan niks onthouden sorry ben te moe...

@ leonie bij de bedrijfsarts ging goed, was een hele fijne man.

Kort gesprek..hij zag al toen ik kwam aanlopen dat het niet ging. Hij was begripvol en vroeg zelf al of ik erg moe was en dat begreep hij. Hij had ook door dat ik iemand ben die teveel over mijn grenzen ga.. ik mocht zelf zeggen wat haalbaar is.
    Hij heeft nu gezegd halve dagen werken, en als dat niet ga er eerder mee stoppen... mijn leidinggevende reageerde heel raar en zei dat halve dagen qua vervanging lastig is. Terwijl ik dat juist doe voor mijn groep. Hij had onderhand liever gezien dat ik helemaal ziek ben...maar ja die kant gaat het wel op. Heb hem net nog gemaild over dat ik zijn reactie moeilijk vond..
    Vandaag wel hele dag gewerkt en nu erg moe...
    Sorry lang verhaal bedankt voor het vragen!

@ cecillia leuk he zulke drukke kids...pfff soms kunnen ze je helemaal gek maken haha. Bij mij waren ze heel lief vandaag, heb groep 4 liet ik de echo zien vonden ze helemaal leuk. Vraagt er 1 hoe komt de baby in de buik en hoe komt ie er weer uit... haha ik zei das lang verhaal dat moet je aan papa of mama vragen...haha

Trusten allemaal sorry voor ego...

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    boefjesmama heerlijk is dat he :D hier ook een knul dat nu als een raket naar de deur rent als hij papa in de tuin ziet thuis komen van t werk :D heerlijk is dat om te zien. 'PAPA!!!!!!!!!!!!' *smelt*

15. boefjesmama

Dames wij gaan lekker naar bed.
    Morgen om 9 uur in het zkhuis zijn.
    En daarna om 10 uur bij de vk voor controle.

Fijne avond nog allemaal

16. Kylie1986

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nou daar gaat mij droom, dacht dat wij wel buddy's zouden zijn! :cool::D:p

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    juffie, vorige zwangerschap moest ik ook al minder gaan werken en toen ook halve dagen.
    Vond directeur toen ook niet handig.
    Eerst dacht ik toen ook huh?!
    Maar klopt ook wel weer beetje, er zijn maar weinig invallers die alleen de middag willen komen werken. Zijn weinig uren en daar is niet veel animo voor.
    Eerst zag ik die redenering ook niet maar iets later begreep ik hem wel.
    Maar blijft staan dat het gewoon niet leuk is als je eindelijk een grens aangeeft ze er dan zo mee omgaan :(

Wel fijn dat ba zo goed meedacht, heb je je voor niks zorgen gemaakt

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Boefjesmama, o wat leuk dat hij ineens zo'n stuk loopt!
    Zo leuk he dan hebben ze het ineens door en kunnen er geen genoeg van krijgen.
    Echt genieten!

20. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    @Juffie: Wat fijn dat het gesprek met de bedrijfsarts zo goed ging! Reactie van de directeur idd niet zo leuk. Ik werk zelf ook op één dag van de week alleen een middag ivm bapoverlof van mijn collega. Vindt het zelf altijd wel een lekker dagje en in jou geval met het vooruitzicht evt daarna invallen voor zwangerschapsverlof dan zou ik het wel weten, de banen liggen nu niet voor het oprapen!

Wel lachen hè met die kids! Ik kreeg die vragen idd ook (kleuters) en mijn reactie was hetzelfde haha. Alhoewel sommige kinderen het wel wisten en het wel even wilden demonstreren! Hellup!! Hihi ;)

Deel Deze Pagina