Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

haha kylie niets doen leuk he haha

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Chanelle pfff 5 kids..kan me voorstellen dat je toch moe bent ook al waren ze lief..lekker rustig aan doen nu..

@ Roozjuh lekker uitrusten nu slaap lekker!

@ mamavan haha wat zal die gyn gekeken hebben! :D Leuk dat je gevoel juist was..nu maar afwachten of dat nu ook zo is. Ik heb deze keer minder sterk een voorgevoel dan de vorige keer, maar wellicht kan ik daardoor ook wel weer denken dat het een meisje is haha zo blijf je zoeken...

@ Lionne ik zag net geen shirt toen ik op je link klikte..kan aan mij liggen?
    kent iemand die rode kool test?? iemand gedaan??

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Rode kool: heb wel eens filmpjes gezien, maar niet echt gedaan..

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ kylie dat is fijn dat je geen bruin roze verlies meer hebt gehad..wellicht krijg je het nu wel ook niet meer. Mooi toch :D
    Veel plezier met niks doen :D

5. peekaboo

ja zo blijf je zoeken inderdaad haha ik ga nog moeten wachten tot januari denk ik volgende keer ben ik 14 weken en 3dagen en denk ni dat het dan al te zien is

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    linkje aangepast.

Ik heb wel eens gehoord van de rode kool test, maar niet gedaan,zelf.

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ja op youtube staan veel filmpjes red cabbage...was benieuwd of iemand het heeft gedaan..tja zal toch wel niet kloppen denk ik..

8. peekaboo

rode kool test nooit van gehoord !

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Lione. Ja die hebben ze voor 5 euro bij de hema. Ik heb hem hier al want heb een stapel kleertjes van mn neefje gehad daar zat ie al tussen!

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ mamavan dan doen ze het sap van rode kool mengen met je urine dan verandert de kleur van het sap..heeft te maken met zuurgraad volgens mij van je urine...en dan afhankelijk van de kleur kun je zien of je zwanger bent van een jongen of meisje...
    Tja sommigen zeggen dat het klopt, maar ja lijkt me wel lachen om eens te doen.. Geloof er niet zo in..
    Moet je maar eens zoeken op youtube op red cabbage...dacht ik..

Je hebt trouwens ook een gendertest voor 20 euro die ook zou kunnen voorspellen wat het wordt...nou ja wij wachten gewoon tot de 20 wkn echo... is gewoon leuk om over te lezen :D

@ Lionne leuk shirtje! Ik kende hem nog niet..

11. peekaboo

ja wij wachten ook tot de 18 weken echo :) want de volgend e keer op 14 weken en 3dagen gaan ze het nog niet kunnne zien denk ik

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    pfft, ik word ineens weer misselijk. Bleegh.

13. peekaboo

ik ook !!! eten bevalt me niet blehhhh spaghetti was normaal gisteren maar heb gisteren friet gegeten idp en bahhh de geur alleen al vind ik vies !!! bij men meis was spaghetti het enige dat ik wou eten

14. Kylie1986

@helloI'mnewhereshirtje: Die heb ik!! Had ik van m'n moeder gekregen voor het eerste beebje en wordt doorgeschoven naar deze..
    Heb een paar spullen in een doosje gedaan:9 maanden dagboek (nog geen 'afrondend' stukje geschreven), speentje, sokjes, Ikhouvanholland klomp-slofjes, echo's, boxpakje (blauw/grijze blokken, die van de HEMA, zat ik al een jaar op te azen en heb hem toen meteen gekocht). Dat waren dingetjes die speciaal voor mij waren..

Verder nog wat babykleding, wipstoeltje, voedingskussen, box e.d.

Mag van mijn schoonzusje alles van ons neefje overnemen in ruil voor een inklapbaar babybadje (geen idee waar ik dat haal).

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  16. Kylie1986

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
  18. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Les: dat is nieuw zeker van deie resus spuit, ben benieuwd zal 5 dec ook eens even vragen.

Kylie: had ik ook met 9wkn krijg nu ook alleen nog de 20 wkn echo.

Voorgevoel: hier na de keer dat ik zwanger ben geraakt dacht ik nu ben ik zwanger van een jongen.
    Het eerste klopte nu de rest nog. Heb ook een pendel die al voor de helft klopt. Zei heeft ook gependeld bij mijn zoontje en toe klopte het ook.

Kleertjes: voor een jongen hebben we alles al. Word het een meisje ga ik lekker veel aan de visite vragen.

Vanmiddag even voor een peuterbedje voor mijn zoontje gekeken. Al een mooie gezien nu moet vriendlief hem nog goed keuren.
    Daarna even gewinkeld met mn zoontje en samen broodje gegeten bij de V&D.

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo, ik heb me toch een uur lang heerlijk gezwommen!! :D
    Ik was bang voor koud water maar dat viel allemaal reuze mee :D
    Daarna lekker lang gedouched en gesopt en me rustig aangekleed. (nog effe mijn buik en benen ingesmeerd met testzakje olie van weleda :) Voel me weer als nieuw ;)

20. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ les en boefjesmama ik ben zelf rhesusnegatief...mijn zoontje was positief dus ik heb na de bevalling een spuit gekregen, maar was toen zo moe weet er niet veel meer van...volgens mij heb ik tijdens de zwangerschap ook een spuit gekregen, maar dat weet ik niet zeker..

Las iets over dat de eerste daar invloed op kan hebben..? Nou ben benieuwd dan aangezien mijn kleine mannetje positief was..
    Volgende week dinsdag weer naar de VK gewoon voor controle..zal dan eens vragen..

@ hier ik verveel me...bah vind er niks aan alleen thuis zijn..normaal vind ik een avondje alleen wel fijn, maar niet als ik ook al de hele dag alleen ben geweest..als ik werk heb ik daar minder last van...
    Nou ja maar vroeg naar bed denk ik...

Deel Deze Pagina