Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    roozjuh als jullie het goed vinden kom ik meebabbelen? :D.
    Moet gewoon even doordringen dat alles goed is er nu toch echt een broertje gaat komen voor ons meisje. Oh die is zo enthousiast en wil elke keer wat kopen en ze legt knuffels in de wieg, zo lief.

Boefjesmama rustig aan als je dat soort klachten krijgt. Had het ook 2 weken geleden kon bijna niks meer, rust en een giropractor behandeling hebben het aardig verholpen.

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Welkom terug Wuppie! Fijn dat alles goed was. En wat leuk.. een jongetje en een meisje... ook bijzonder omdat jullie sterretjebeebje ook een jongen is denk ik?...

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    tuurlijk ben je welkom om weer lekker mee te kletsen wuppie! we vroegens ons al af waar sommige meiden heen waren, horen helaas niks meer van velen maar blij dat je weer terug bent bij ons.

ego: heb hier laatste tijd een flinke Drama Queen. Hij slaapt nu wel overdag weer, dus even wennen voor mij want had me ingesteld dat ie nooit meer zou slapen smiddags. maar het dutje is weer back in action maar erna is het drama, jammeren om álles. hij is dus net zn bed weer uit en vraagt om Pooh Beer te kijken, dus gaat ie languit op de bank liggen en ik zet Pooh beer op maar nu gilt ie dat ie t niet wilt.. zucht. 1 2 3.... adem in, adem uit....

4. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hey meiden, ik was super zenuwachtig voor de echo van vanmorgen, maar gelukkig is alles goed! Ow wat zijn we happy. Geslacht weten we over een uurtje.. we hebben de bakker een briefje gegeven en die heeft een krul op de goede taart gezet. Dadelijk met de familie aansnijden.. of roze of blauwe vulling! Spannend! Het maakt mij niet uit.. we dachten een meisje maar ben sinds vandaag aan het twijfelen.. fijn dat iedereen goede echos hebben gehad! Fijne avond x

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hommel welkom terug! leuk dat sommige meiden na de 20weken echo weer gezellig komen meekletsen :D
    veel plezier met de taarten straks hommel!

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Hommel: wat een leuk idee! Ben benieuwd!

Net bij de Etos de doos opgehaald en bij de KV zo'n badzitje, was maar €8,-

7. Kylie1986

Ik ben de laatste tijd zo vrolijk, hebben jullie daar ook last van?

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie, yup! onder het koken vooral. dan zet ik hier hard Adele op en dan gil ik lekker mee. damian staat dan als een debiel rondjes te draaien en te dansen :D met rustige nummers wilt hij bij me hangen en dan samen dansen. gaat ie met zn hoofd op mn schouder liggen en dan zit ie mee te neurien *smelt*

9. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Je hebt recht op 16 weken in totaal, als jij dus 4 weken van te voren stopt maar je bevalt pas met 42 weken dan heb je nog 10 weken daarna. Aangezien je dan al 6 weken voor je bevalling heb gehad. :) je hebt gelijk dat je 16 weken verlof had maar dat bedoelde ik niet in mijn verhaaltje :p haha daar ha dik het met 14 en 12 weken over NA je bevalling :p

Ik neem 6 weken van te voren verlof, als ik pas met 42 weken beval heb ik 8 weken verlof van te voren gekregen maar heb ik alsnog recht op die 10 weken erna. Dus dan krijg je in totaal 18 weken ipv de gebruikelijke 16 weken. Ik begin dus sowieso niet voor 1 september :p

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede avond dames,

Zo door het harde werken hier in huis was ik net weer helemaal afgebrand ;) Net maar weer even liggen slapen op de bank, nou ja even, een heel uur ahhahah.
    En we hadden nog flink wat kip madras van gisteren over dus hoefde vandaag niet te koken, dat is best lekker een keer ahhaha.

Als vrienlief thuis is eet hij even en daarna gaan we naar de karwei, eht is kortingavond hier ahahha 15% kortin gop alles. En we moeten nog een disign radiator halen dus dat scheelt weer centjes...

Ow we hebben gisteren trouwens kei mooie zachtroze glitterverf gekocht, en die gaan we op 1 muur doen. Echt zo mooi ihihihi

@leonie, nou ik ben de laatste tijd helemaal niet actief geweest maar ik ga het nu weer oppakken want ik voel me ook best schuldig tegen over vriendlief (al hoeft dat helemaal niet), want hij werkt kei veel uur en doet thuis ook super veel, zoals werken aan de badkamer/ babykamer. Nu ga ik ook weer actief doen, op mate dan he ahhaha.

@helma, ja dat merk ik ook. Elke keer als ik dan even rustig aan doe dan voel ik de kleine feest vieren in mijn buik ahahah.

@ boefjesmama, fijn zeg dat alles goed was met jullie beebje !!!! Geniet ervan... Succes bij de fysio morgen.

@ Wuppie, Ow fijn zeg dat de 20 weken echo allemaal goed was !!! Ook jullie nog lekker aan het genieten dus ;) Verders weet ik zeker dat alle mammie's het hier gezellig vinden als je mee komt kletsen hoor.:p
    Fijne link die je in het bericht had gezet want nu is het voor mij wel duidelijk. Ow dat is fijn want ik wil werken tot 4 weken voor de bevallingsdatum (als ik dat volhoud ntuurlijk). Wat schattig zeg hoe jouw kindje al met het toekomstig beebje omgaat :)

@Kylie, Fijn dat je weer bij de fysio bent geweest. En heb je de etos babydoos al opengemaakt? Leuk he al die doze ophalen ahahah. Vrolijk ja daar heb ik ook last van. Als ik ons prinsesje in mijn buik voel dan voel ik me weer helemaal gelukkig worden ;) maar ik ben soms ook minder vrolijk hoor, af en toe wat sjaggie ;)

@roozjuh, Soms vermoeiend he zo een dramaqueen, soms moet ik ook tot 100 tellen ahahah niet thuis maar dan op het werk... Kan ik de laatste tijd iets minder goed merk ik al wel aan mijn eigen :)

@hommel, Ow leuk zeg van die taart, en, en, en weet je het al? hihii

Fijne avond dames,
    Kuss

11. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    We hebben vanavond lekker chicken tonight hawai met rijst gegeten en rammel nu alweer van de honger, dus ik ga lekker plakje ontbijtkoek met roomboter smeren en met mn vanmiddag aangeschafte oranjebloesem badzout van kneipp ff relaxen :D

Ff boekkie uitzoeken en dan te bad. Dan komt manlief me straks koppie thee brengen :)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN: welke verf/kleur is dat. wil een groot vlak op de muur boven de commode ook roze maken. manlief is t er niet mee eens maar doe ik t lekker zelf haha. maar weet nog niet welke kleur. zit aan knal roze te denken maar ben er nog niet uit

Dippertje ben jaloers hoor ;) lekker in bad en je krijgt nog thee gebracht ook !! Waar leer je een man dat? :p heb in 4jaar tijd 2x ontbijt op bed gehad. met mn eerste moederdag en 2de keer was, ja echte mannen logica; toen ik doodziek op bed lag met een kotstbak naast me... ;) had ie heerlijke croissantjes uit oven en pistoletjes en glas jus d'orange. heel lief maar verkeerde timing :p mijn man probeert altijd heel romantisch te doen maar het mislukt áltijd, zó schattig :D

menu van vandaag: kofta. was weer heerlijk! damian zat van mn bord te eten zo lekker vond ie t

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@ dippertje,oeh... lekker chicken tonigh hawai, jammie ahhah
    En lakker in bad gaan liggen is nog lekkerder. Geniet evan... lekker even ontspannen !!!

@ Roozjuh, Kofta? dat ken ik niet eens ahahha. Mijn vriend lust niet alles dus daar zal vast iets inzitten wa hij niet lust ;)
    Wij hebben de verf laten aanmengen bij de hornbach.
    Meister polar-wit intensive met glamour intensive kleurnr. 40.07.02 Glam. Ik weet niet of je hier wat aan hebt ahahha

Nou ga ik de laptop afsluiten want we gaan zo naar de karwei. Tot vanaaf dames !!!

Kuss

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN: Kofta 1 een pakket van Knorr Wereld Gerechten. Die pakketten eten wij hier regelmatig, erg lekker en veel keuze. Kofta is gekruideballetjes in een tomatensausje en rijst erbij, heerlijk! Veel plezier bij karwei!

Ik plof nu op de bank, ben gesloopt

15. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @roozjuh, mijn man verzorgd altijd de koffie en thee dus ja :p of hij he tnou naar de huiskamer mee neemt of de badkamer :p scheelt 1 meter haha

Dus niks aangeleerd en ontbijt op bed heb ik volgens mij nog nooit gekregen ben altijd eerder wakker dus hij krijgt het wel regelmatig van mij, samen ontbijten in bed :)

16. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Een vraag aan de mama´s met al een kindje hier:
    Wat vragen jullie voor de kraamvisite.
    Wij willen geld vragen voor een 2e Tripp trapp maar snap dat niet iedereen geld wil geven. Stel dat het weer een jongen is dan hebben we nog zo super veel.
    Iemand leuke ideeetjes?

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    boef, dat vroeg ik mij dus ook af :p wil dus geen kleertjes. zoiezo niet omdat we al zoveel hebben en veel waarschijnlijk niet gedragen word. maar ook omdat ik alles in het knal roze ga krijgen als ze weten dat het een meid is en dat wil ik dus absoluut niet.

geld vragen ehh ja ik heb toen bij damian een optie gegeven dat ze geld kunnen overmaken naar zijn eigen groei rekening zodat hij zelf wat leuks ervan kan uitkiezen als ie ouder is, of gewoon voor de toekomst. studie, rijbewijs, rondreizen noem t maar op. opa's en oma's hebben toen geld gestort. je kan ook om cadeaubonnen vragen. vind t zelf ook moeilijk :) wij hebben alles al. wil alleen nog een nieuwe babyfoon, en een Fisher Price Swing Forest ding

18. Kylie1986

Prenatal of Babydump bonnen?
    Mijn moeder had het idee om een rekening te openen en dat op het geboortekaartje te vermelden. Haar idee was dat er een spaarpotje voor de baby is, maar misschien kan je zo ook een donatie voor de trip trap vragen?

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wuppie, welcome back! Leuk als je weer mee komt kletsen en gefeliciteerd met het jongetje in je buik!

CN, leuk dat jullie al verf hebben uitgekozen en vanavond dus lekker shoppen met korting. Heel slim bekeken! :)

Boefjesmama, geen idee wat te vragen. Ik zie het wel gebeuren.

En Hommel, wat is het jongen of een meisje? Leuke manier om erachter te komen en daarna extra veel taart om op te snoepen omdat jullie er natuurlijk 2 hebben hihi

20. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Nou we zijn weer terug van de kawei.
    We hebben een disign verwarming en een wc bril voor in de badkamer gekocht. Scheelde 15% korting en we hadden nog een kortingsbon van €5,00 liggen en ik was met de cassiere aan het kletsen en daardoor heeft ze een leuk foutje gemaakt kwam ik net achter. Ze heeft de €5,00 kortingsbon 2x aangeslagen. Nou dat scheelt weer €5 extra ahhaha.

@roozjuh, Ow is dat ook van knorr wereldgerechten. Ja wij eten daar 1x in de week kip madras/ tandori/ siam/ lasagna enz. van. Heerlijke gerechten zijn dat zeg !!! En is het lekker op de bank :D

@ Dippertje, fijn zeg dat je man altijd de koffie/thee verzorgd. En die ene meter verder lopen zal dan niet zo een ramp zijn ahahah en voor jou heerlijk. Lekker genietend in bad met een boek en een kop thee erbij. Oeh wat ben ik jaloers zeg !!! ;)

@boefjesmama, ik heb inderdaad nog geen kindje dus daar heb ik inderdaad geen last van ahahah...

@Ontbijt op bed? Mmmm... mijn vriend deeed dat eerst wel altijd maar nu kan ik niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gekregen. Maar nu moet ik wel zeggen dat k ook niet meer kan herinneren wanneer ik dat voor het laatst aan hem heb gegeven. :p

Kuss

Deel Deze Pagina