Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hey meiden, even snel de foto van de taart en de meubeltjes van de babykamer.. Nog geen idee wat ik met de kale muren ga doen! Ik lees hier genoeg om inspiratie op te doen in ieder geval.

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Chanelle gelijk heb je!! Als het klaar is inderdaad gelijk samen ervan genieten! Wat zal dat heerlijk zijn straks voor jullie!! En trouwens lekkere combi haha verse jus en chips! :D
    Wat ben je ook goed bezig met poetsen..moet hier ook maar heb er echt de puf niet voor en krijg gelijk pijn dus dat gaat niet. Binnenkort toch maar eens kijken of ik iemand kan vinden om me tijdelijk te helpen hiermee...wil wel graag alles netjes hebben...maar goed geen idee wat je dan iemand betaalt???

@ Les oeh spannend nog tien dagen...jij dacht ook een meisje toch?? Dat dacht ik ook haha, niet dus! Maar wellicht bij jou wel...ben benieuwd!

@ Bloempje ik weet nog wel wie je bent hoor haha...heb je naam vaker voorbij zien komen:D Ik snap het wel..druk druk druk...
    En inderdaad je kunt ook vocht vasthouden..laatst dacht ik huh 2 kilo erbij in anderhalve week...paar dagen later was het maar 1 kilo erbij...gek he?

@ Roozjuh brrrrr succes!! Het is echt koud...snap die mensen niet die hier blij van worden...ik kijk uit naar de lente!! Nou ik leef met je mee!

@ Bijntje mooie foto!! Ik wil ook nog een mooie buikfoto laten maken..

@ Lin zo jij bent ook lekker actief vandaag..ja dat aankomen is bij mij ook niet alleen op mijn buik, mijn billen en bovenbenen zijn ook wel wat dikker...maar komt vast wel weer goed straks!!

Zo even eten en straks naar fysio..Las dat iemand nu veel AVG eet...ik juist niet meer...ik wil alleen nog maar rijst en fout voedsel en ook veel zoete dingen...niet goed ik weet het.. slik wel trouw mijn vitaminepillen om mijn schuldgevoel iets weg te nemen haha..

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hellow,

ben ik weer hahahah.
    Nou onze slaapkamer is ook weer schoon, ;) Maar de overloop moet ik nog doen.
    Ik kreeg net een telefoontje van vriendlief. er was best veel mis met mijn auto dus gaat weer veel geld kosten ben ik bang... gelukkig maakt een goede vriend van ons mijn auto dus hij probeerd het allemaal zo goedkoop mogelijk te houden. En wat nog erger is, ik heb mijn auto woensdag pas terug (op zijn vroegst) Want dat ligt eraan of mijn auto is goedgekeurd of neit :( Shit ahhaha dat word veel binnen zitten komende dagen hihihi.

@ bijntje, Fijn zeg dat de kids makkelijk zijn;) En ik vind het echt een super mooie foto ja, daar mag je best trots op zijn !!!

@Ies, heerlijk iedere maandag vrij !!!

@Bloempje, Ik herken je naam nog wel ja ;) En dat terwijl ik zoveel vergeet ahahha.

@cecilia, Dat is inderdaad wel lekker dat je morgenvroeg al de 20 weken echo hebt !! IK had het pas om 20:45 en het was een zenuwslopende dag voor me toen hihihi.
    Succes met voorbereiden...

Weet iemand hoe je kan uitrekenen hoeveel je van de belasting terug krijgt als jeje kind naar de kdv gaat? e scheeld het als je flexibele opvang doet of niet?

Kuss

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Hommel hihi mooie taart en inderdaad duidelijk vulling!! En ook mooie meubeltjes! Ik kijk ook vaak voor inspiratie voor babykamers gewoon op van die sites, waarop je meubels kunt kopen dan hebben ze vaak de muren enzo ook leuk aangekleed...ach ja komt vast goed!

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @hommel, leuk die taart en het kamertje....!

@juffie.... ja dacht een meisje, maar denk nu heel zwaar een jongen! hahahahahha ga er vanuit dat het een jongen is! maar goed we zullen het wel zien he! hahahah als het maar gezond is!

@channelle. veel plezier op zwangerschaps gym!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    oh channelle. wat shit van je auto! maar ach het is toch niet lekker om naar buiten te gaan.! nu heb je teminste een goed excuus om in je huispakkie thuis te chillen ;)

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Even een ego berichtje.

Mijn man is druk bezig de kinderkamer op te ruimen. Ik heb een vrije dag en ik verveel me :( Ik ben niet zo'n ster in opruimen, ik ben meer een bewaarder, dus ik kan niet echt helpen. Ik wilde eigenlijk even naar de Ikea, maar het is driekwartier met de bus :(

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ps. meiden morgen 10 to 15cm sneeuw....!!!!!

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @lionne, kan je je man niet overhalen om vanaaf verder te gaan met opruimen, en dat ie nu gezellie met jou mee gaat naar de ikea! of misschien een vriendin met auto bellen??

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Sneeuw.... Daar maken ze me niet echt blij mee. Moet door sneeuw naar psz lopen en dan snel oppaskids halen en ze weer naar school brengen brr en dacht dat ik t vandaag al koud had

12. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@ hommel, Wat een gave taart zeg !!!
    Ziet er erg lekker uit, jammie jammie :D
    En ik kijk inderdaad net als juffie vaak op websites met babykamers en zie altijd vanalles leuks zeg :)

@Juffie, ja als we chips en verse jus hebben voel ik me misschien iets minder schuldig ahhaha. Nou ik heb echt ik denk 2 maanden bijna niet gepoetst omdat ik er gewoon helemaal geen puf voor had dus nu ik er weer puf voor heb probeer ik het hele huis van boven tot onder schoon te maken en het is echt hard nodig omdat de badkamer is gesloopt dus echt in elk hoekje en kiertje ligt stof :$.
    Ik denk dat het verschillend is wat je voor iemand moet betalen als je poetst want ik poets ook 1x in de week bij mijn opa/oma en van hun krijg is best veel vind ik zelf :p ik krijg daar €20 voor 1 tot 1,5 uur poetsen. Maar dat zal niet overal zo zijn denk ik.

Zo mijn boterhammen zijn weer op dan zal ik ons pap maar bellen of hij nog langs kwam voor de wc in te metselen want hij was gisteren niet meer gekomen :)

Kuss

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh, ik wil ook geen sneeuw hoor! Vind die kou ook al niks!!
    Geef mij dat druilerige weer dat maar met 8 a 10 graden :)
    Tenminste niet zo koud!
    Vandaag lekker vrij! Ben pas een half uur wakker (werd gebeld op de telefoon) haha Schandelijk toch! Maar was ook pas om half 4 gaan slapen.
    Gisteravond late dienst en na de late dienst met mijn vriend gemeet bij de MAC :) die was daar in de buurt op dat moment en zit vlak b8ij mijn werk. Daarna nog 40 minuten terug rijden en weer bij een pomp gezellig een bakkie staan doen haha.
    Thuis nog effe computeren, honden uitlaten en toen was het ineens dus zo laat..
    Vandaag thuis wat opruimen qua administratie. Lekker voor de vakantie alles helemaal rond en klaar hebben!

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb een vrouw die komt voor 12 euro per uur. Ze komt 2 uurtjes per week. Heerlijk hoor! Scheelt een hoop voor mij!

Hommel, die taart ziet er zeker heerlijk uit! En leuke meubeltjes ook!!!

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Les haha had ik ook..de laatste paar dagen voor de echo dacht ik ineens..of zou het toch een jongen zijn haha...inderdaad als het maar gezond is!

@ sneeuw nee toch bah bah...

@ Chanelle haha ik snap het de combi zorgt dan dat je je wat minder schuldig voelt...dat doe ik met mijn vitaminepillen dan mag ik wat meer snoepen haha.. Kan me voorstellen dat er veel stof ligt als er geklust wordt in huis...goed bezig meid!! En inderdaad als je dan de puf hebt gewoon doen dan! 20 euro voor 1 of 1,5 uur vind ik best veel..maar goed wel lekker bijverdienen zo!

@ Joekie zo jij hebt het dan laat gemaakt...dan mag je ook best uitslapen vind ik!! Ok 12 euro per uur...dan weet ik ongeveer waar ik aan moet denken..ja lijkt me enorm schelen..vanaaf even met vriend overleggen wat we gaan doen..want zit nu ook niet lekker thuis..ik zie veel teveel wat eigenlijk gedaan moet worden.. Goed gezien om alles lekker opgeruimd te hebben voor de vakantie!

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Zo onze beeb is weer druk aan het bewegen..krijg echt flinke trapjes al! Gister op bed was ie aan het draaine of zo, want ik zag echt de buienkant een hele golfbeweging van de ene naar de andere kant.. en dat vrij lang..was echt eigenlijk best bizar om te zien haha.
    Denk dat hij zich lekker aan het ronddraaien was..nu kan het nog..straks heeft ie minder ruimte!

17. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Kunnen jullie het ook zal zien aan de buitenkant? Ik dus wel als ik een flinke dus of trap krijg of bij het draaien zoals ik net zei...ook vaak in bad kan ik het zien..moet ik eigenlijk eens proberen te filmen!

18. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Mij maakt het ook niets uit...

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Zoiets vind ik leuk voor op de babykamer...je hebt ook vaak bomen in muurstickers...deze is gewoon geschilderd..vriendin van mij kan dat denk ik wel die is heel crea, dus ga wellicht haar vragen voor zoiets..

20. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hey meiden,

Jeetje, telkens wanneer ik bijgelezen ben komt mijn collega alweer terug! Maar ik las iets over hulp in huishouding en hoe duur dat is. Wij hebben iemand die twee uurtjes in de week komt en die betalen we 15 euro per uur. Echt ze is mijn heldin! Daarvoor deed ik vrij veel (man doet alle technische klussen, maar ook koken en wassen op zn tijd) maar de eerste 3 maanden kon ik niks. Ik werk 36 uur en daarna val ik om (en in slaap). Nu gelukkig weer meer energie, dus doe de boodschappen, koken, opruimen allemaal weer zelf (man blij!). Maar de hulp doet de badkamer, keuken en stofzuigen. Heerlijk! Ik kan het iedereen aanraden.. (het is wel veel geld maar wat je er voor terug krijgt.. voor mijn gevoel onbetaalbaar)

Deel Deze Pagina