Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    iemand had nieuwe datum voor de agenda maar heb nog geen pm ontvangen. weet niet meer wie t was.

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Chanelle: ik krijg nog een liggingsecho na de 20 wkn echo. Maar dat komt omdat mijn vk zelf de echo maakt :D

@ Helma: jeetje dat is nogal wat.... jakkes...

@ Lin: lekker pannekoeken! kan ik ook wel weer eens doen!

@ Roozjuh: je hebt een pb :D

@ avondeten: aardappelen, wortelen+doperwtjes en een slavink

Zo het poetsen is weer klaar, mijn moeder kwam langs en stuurde mij op de bank :D helemaal niet erg ;)

3. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Roozjuh, ja ik wordt gewogen in het ziekenhuis, maar heeft niets te maken met BMI, iedereen moet er daar aan geloven. Ik heb alleen echt een hekel aan dat ding daar, want ben altijd een paar kilo zwaarder dan thuis, heb er zelfs een nieuwe weegschaal voor aangeschaft, maar nog steeds verschil van 2 kilo! (ik houd dus mijn thuisgewicht maar aan ;) )

Ik moet tussen de 24 en 28 weken nog wel een suikertest doen, jullie ook? Iemand hier al ervaring mee? Begreep dat je nuchter moet komen, bloed prikken, dan glucosewater drinken en twee uur wachten en weer prikken. In die tussentijd mag je zeker ook niks eten? Zie er nu al tegen op want ben bang dat ik van mijn stokje ga als ik zo lang niks eet. (maar misschien geeft dat vieze drankje wel een boost ;) )

4. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Helma, wat irri dat je zoveel moet laten doen! Ik moet eigenlijk ook allang weer eens op controle, maar heb steeds maar geen zin om een afspraak te maken... toch morgen maar eens gaan bellen.

5. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Echo ik heb er alleen nog 1 rond 36 weken liggingsecho bij mijn eigen vk..vind ik wel fijn! Vorige zw had ik dat niet..dat is dan wel erg lang vanaf de twintig weken echo wachten tot de bv.. wellicht wil ik ook nog 3d gaan doen, maar mijn vriend dat een beetje creepy haha. Ik snap wel wat ie bedoelt maar vind ik juist bijzonder!

Smakelijk eten allemaal, wij eten kip Siam van Knorr dacht eens iets anders dan tandoori haha

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Cecilia, suiker testen idd nuchter maar hoef niks te drinken ofzo hoor? ik iig niet :) 3jaar geleden gewoon nuchter geprikt en alles was prima

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wilde morgen tandoori eten maar kwam als een shock aan toen ik geen tandoori pakket meer zag staan in de kast :$ ben ik ff blij dat ze weer in aanbieding zijn :D 1+1gratis woehoeee

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    danku voor pm. ga m vanavond erop zetten :)

9. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Mmm, dan heb ik pech denk ik :) De verloskundige vertelde dat je iets te drinken krijgt (en dat het heeel vies is, fijn...) en dan na 2 uur kijken hoe je lichaam er op reageert. Helaas, had liever jouw versie gehad! Maar goed ik zal het allemaal wel merken.

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Avondeten: Aardappels, bloemkool met kaassaus en een slavink :D En ik val haast om van de honger, maar we wachten op nog een eter..

Kou: Brrrrr..dat is alles wat ik te zeggen heb :)

20 weken echo: ik ook bang dat z'n piemel toch is gekrompen naar een clitoris

Vraagje: Ik lijk de beeb wat minder te voelen de laatste dagen.. Hij doet het nog prima verder, maar het viel me op..
    Gisterenavond voor de zekerheid met de Angelsounds geluisterd, hij was zo rustig geweest..Duidelijk hartje en flink wat activiteit daar binnen te horen.. Ik ga liggen om te slapen en het is ineens 1 grote disco daarbinnen :)

11. Kylie1986

Nee, geen sneeuw morgen, gadverdamme!!

Is er een speciaal muziekje/liedje waar jullie beeb op reageert? Hier is dat Michel Telo-Ai Se Eu Tu Pego

12. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Nee helaas, wel leuk liedje trouwens ;)
    Ik voel eigenlijk nog steeds zo goed als niks, door die stomme voorliggende placenta. Af en toe denk ik wat te voelen, maar echt overtuigd ben ik niet. Baal daar wel van, helemaal als ik af en toe lees hoe ze bij jullie te keer gaan! Wil ik ook, maar ga er vanuit dat dit nog wel komt.

13. Kylie1986

@Cecilia: lijkt me ook balen..Ik voel me een stuk zekerder nu dat ik hem voel :)

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @cecilia ik twijfel de laatste tijd ook of ik m nog wel voel of niet hoor. Het is zo moeilijk ik denk nog steeds dat het bijna allemaal darmen is. Want het gaat nooit ff lekker achter elkaar door. grr

@roozjuh ik ben 1x gewogen tijdens intake en 2 weken terug was ik 3 kilo aangekomen. Dus dat valt wel mee.

15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo mama's

Zo ik ben er er weer. het was stervens koud op de fiets, Brr... En het is maar ongeveer 12 min fietsen maar die duurde nu super lang zo haha.
    Ik ben alweer aan het koken. Ik eet aardappelpuree met een satesnitzel en rode kool. Vriendlief eet hetzelfde alleen dan met gabakken aardappelen. Bah sinds ik zwanger ben lus ik die dingen niet graag meer :p

@Echo, gelukkig doet mijn vk rond de 35/36 weken nog een liggingsecho:D Maar misschien wil ik toch ook wel een 3d/4d echo laten doen hhaaha.

@Ies, succes met poetsen vanaaf !!

@Helma, ja €300 of €700 is een heel verschil zeg. dat zou ik het toch ook snel laten behandelen... Hier ook vandaag niet gesneeuwd, gelukkig :)

@Lin, pannenkoeken is ook lekker een keer :) Fijn dat je weer van het poetsen afbent !!!

@dippertje, met 28 en 32 weken nog een echo? woow dat zou ik ook wel willen ahahah. Ja echo's kun je nooit teveel krijgen he.

@Roozjuh, jij ookal nog 2 echo's. Dat is alleen maar leuk hiihih. Ja ik ben best geschrokken van die horror verhalen dat ze het niet goed gezien hadden op de echo. Altijd alshet ergens een actie is van 1+1 dan sla ik kei veel pakken in ahahah. Want ik vind z anders toch wel prijzig hoor die knorr wereldgerechten. de krent dat ik ben ahah.

@einneh, ja klopt ik krijg die liggengs echo ook zag in in de praktijkwijzer van de vk. Gelukkig maar ahahha. en verplicht een keer op de bank gaan zitten is ook helemaal niet erg he ahhah

@cecilia, over die suikertest kan ik niet meepraten want dat hoef ik (tot nu toe)niet. dat klinkt best lang ja om zolang niet te eten en drinken, ppff...

@Juffie, fjn he die liggingsecho bij je eigen vk. Ik wilde eerst ook geen 3d/ 4d echo maar nu denk ik dat ik het toch wel wil ahhah. Ik ga vanaaf even kijken waar dat kan hier in de buurt en even prijzen vergelijken ;)

@kylie, ahah ik ben blijkbaar dus niet de enige die bang is dat ons meisje ineens een ander geslacht heeft :)
    Dan is de angelsound wel fijn he, krijg je toch even de bevestiging dat er niks aan de hand is met je kleintje.

kuss

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    godverrrr ff vloeken hoor ************ Heb net heel verhaal zitten type en reageren op iedereen. ligt internet eruit dus al mn getyp voor niks. zucht :(

had getypt dat ik boos ben op mn man (again...) Ik wil al 4jaar een heerlijke lounche stoel hebben maar nooit gekocht/gekregen. kwam volgens mijn man steeds niet uit (...) nu hebben ze een nieuwe stoel mét massage functie en daar zat ie me net lekker mee te maken. wetend dat ik die stoel toch neit krijg zit ie alsnog lullig te doen. eikel! grr kan daar zo boos om worden he. iemand blij maken met een dooie mus. doet ie wel vaker. probeer hem al 4jaar mee te krijgen naar een specifiek restaurant maar die zit niet in de buurt dus eerst uur rijden. hij wilt er al 4jaar niet heen en elke keer als we in rotterdam of waar dan ook er voorbij rijden dan zegt ie, o ja als ik wist dat we hier zouden komen hadden we daar wel keer kunnen eten... WETEND dat we plannen hadden en WETEND dat we langs dat restaurant komen pffff hufter soms he..

sorry voor mn geklaag :( ben ook zo moe en kapot. mn heup doet al 2weken 24/7 pijn en kan bijna geen stap meer zetten

17. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Roozjuh knuffel voor jou!!
    Tja mannen....en als je zelf pijn hebt helpt dat ook helemaal niet mee..I Know..
    Hij klinkt ook wel een beetje flauw die vent van jou...en dan reageer je natuurlijk lekker erop! Geen goede combi...
    En je mag best klagen hoor!!!

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    No offence roozjuh maar ben blij dat ik niet zo een man heb :) hij zal heus zn positieve goeie kanten hebben en misschien laat je hier alleen de negatieve dingen zien maar ik krijg al nek omdraai neigingen.

Mijn vent zou dat dus nooit doen, hooguit n keer als grapje.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dip, hij heeft zelf niet door dat ie t doet. Als ik m er achteraf mee confronteer dan heeft ie er veel spijt van en hoor ik nog dagen lang zn excuus dat ie t niet zo bedoeld :) gelukkig weet ik dat maar kan op t moment ook weinig hebben, ben gewoon helemaal op. Ik lig nu op bed met verrotte heup en kwam me net lief wat drinken brengen en een dikke knuf. Hij komt zo nog wat lekkers brengen zegt ie :D kan ook een flinke schat zijn dus ;) haha.

20. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Stelletje kletskousen.
    Ben gestopt na 3blz bijlezen.

Net terug van de fysio: idd zw Ichias.
    Zo min mogelijk tillen, traplopen, staan en zitten goed afwisselen. Maar wel goed blijven bewegen.
    Worden nog leuke 20 wkn zo dus. Hopen dat het minder gaat worden na een aantal behandelingen.

Deel Deze Pagina