Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Boefjesmama: wat balen.. ja dat ken ik, lekker plat op zo'n harde bank..gaat bij mij ook een probleem worden..

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ boefjesmama wat balen joh! Doe rustig aan en goed naar je lijf luisteren hoor anders gaat het alleen erger worden...en je moet nog wel poosje en je hebt maar 1 lijf. Bij mij dacht de vk eerst ook zwischias maar is toch echt bekkenpijn...en in combi met beknelde zenuw.. maar goed de adviezen zijn hetzelfde volgens mij..

Schiet het bij jou ook in je bil??

3. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    OMG alles gelezen, en we wat opgeslagen maar niet wat bij wie hoort! sorry!!!

@mannen je kunt niet met en niet zonder ze! ken het helemaal!
    @sneeuw! morgen rond 12 uur gaat het beginnen!
    @echos ohhh de meeste van jullie krijgen dus toch nog extra echo's! wij doen rond 27 weken nog een 3d echo! voor de oma's! en ons zelf natuurlijk!
    @eten me mannetje had gekookt! geb.aard. boontjes en worst.
    @suiker prikken! succes ermee
    @tandarts,,, bha bha heb ik echt een hekel aan!

@de rest weet het niet meer! sorry...!
    nog 10 daagjes en dan de 20 weken echo! zo;n zin in,!
    huishouden, niks gedaan (schaam) vriendlief had vandaag beneden gedaan! dus nu languit op de bank, wachtend tot me lovely man weer thuis komt van zijn voetbaltraining....!

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal!
    Net thuis van een leuk avondje! We gingen bij een Commode van marktplaats kijken en hij was mooi dus hebben em meegenomen! Nu is het kamertje compleet! Moeten em morgen alleen effe weer in elkaar zetten.. Hij moest uiteen omdat hij anders de trap niet af en weer op kwam..
    Daarna effe lekker gegeten bij een simpel wegrestaurant maar was wel gezellig :)

Zo blij dat ik alle spullen nu bijeen heb!!

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Chanelle: ik heb me ook geen 2x laten vertellen dat ik op de bank moest gaan liggen ;)

@ Roozjuh: dikke knuf! praat me niet over mannen af en toe!

@ Boefjesmama: he balen meid! hoop dat de behandelingen helpen!

Goedemorgen dames!

@ Sneeuw: hier ligt een klein laagje, Mark kijkt steeds naar buiten en loopt dan naar de deur omdat hij eruit wil. Moet nu nog maar niet straks maar even :D

Mark was hafl 6 al wakker vandaag, klaarwakker kan ik wel zeggen. Heeft nog wel even gelegen maar ik zal voor 7 uur al met hem beneden. Hij geeft nu aan dat hij wel weer dan bed wil.... goh ;) nou ja zo maar ff een uurtje en dan naar buiten even in de sneeuw spelen.

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen dames....!

lekker geslapen allemaal? hier uiteindelijk wel.
    heb de afgelopen dagen weer heel erg last van onrustige benen.! had ik bij mijn zoontje toen ook maar dat was pas veel later in de zw.! heeft iemand nog tips hiervoor???

vandaag laatste daggie werken!!! en dan weer lekker weekend, heerlijk ben er aan toe!

@joekie, oh wat fijn dat je nu alle spulletjes hebt he! kan nu ook bijna niet meer wachten om te gaan shoppen! helemaal het eerste pakje uitzoeken vind ik altijd helemaal geweldig!

@einneh, mmm minder dat hij zo vroeg wakker was.! en dat kleine laagje sneeuw word meer hoor! geloof dat het ieder moment kan beginnen met sneeuwen, ze verwachten tussen de 3 a 8 cm!!!! dus dat word sneeuwpoppen maken! ;)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Sneeuw: hier nog niks

Onrustige benen: laten masseren :) ja das enige dat helpt.

Ego: gister mn man zitte afzeiken maar jeetje wat was ie lief erna! Ben om 8uur ofzo mn bed ingegaan. Mn heupen doen al hele week vreselijke pijn. Kreeg toen een lekker broodje gebracht. Daarna kwam ie met een appeltje heerlijk! En een beker melk 'voor je maagzuur schat' wat een lieverd! Kreeg ook nog een goeie massage want verging van de pijn in mn rug. En heb erna heerlijk geslapen. Wekker ging net, D zo naar psz. 'Schat blijf maar lekker liggen, ik breng hem wel' Wat een lieverd! Kga er toch uit want moet met jusf bespreken over zn evaluatie die hij vandaag krijgt over het praten wat hij niet doet.

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Les: om mij hoeft het niet te sneeuwen heb liever een elfstedentocht... sneeuw is niet heel goed voor het ijs.... maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Elfstedentocht, een echte fries ;) haha
    Ben benieuwd hoeveel sneeuw er gaat vallen, D vind die kou maar niks en gilt moord en brand uit. Hoe dik ik hem ook inpak.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Yep een fries in hart en nieren :D (nou ja mijn vader is gronings maar toch ;)).

Ik zal straks een kijken hoe Mark het vind.... ben benieuwd!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wit hier!! Damian vond t er prachtig uitzien vanaf binnen. Maar toen ie naar buiten moest richting psz vond ie t toch niet meer zo leuk al die vlokjes in zn gezicht. Mama bah, mamaaa bahhh. Hahhahaha. Hij kan er niet tegen als er iets (vlekje ofzo) op zn kleding zit. Dus was feest toen er duizenden vlokjes op zn jas vielen hahaha nee dit weer is niks voor hem, en voor zn mama ook niet :p

12. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

Sorry hier komt een ego bericht :)
    Nou ik heb weer lekker geslapen.
    Ga zo weer vanalles doen want mijn vader komt als het goed is vandaag de wc inmetselen (hij komt zijn afspraken niet altijd even goed na Grrr... :x) en vanmiddag komt een vriendin van me langs, dat is wel gezellig...
    En nu ga ik beneden weer poetsen en dan heb ik bijna het hele huis gehad, morgen de kelder nog hihii maar ja daar ben ik niet zo heel lang mee bezig.

@sneeuw, hier gelukkig nog nie maar volgens mij zou het hier pas later op de dag gaan sneeuwen (brabant).

Ik ga maar gauw aan de slag,
    Fijne dag mama's
    Kuss

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh, nou zou me man er vanavond is op aanspreken om me een massage te geven! hahahahah.
    en wat betreft de sneeuw, hier nog niks, maar weet zeker dat mijn zoon het geweldig vind! is echt een buiten mens, koud of niet, regen of sneeuw. het maakt hem niks uit! dus denk dat papa de klos is vandaag als het begint te sneeuwen! hahahahahah
    @channelle, succes met poetsen en veel plezier vanmiddag met je vriendin!

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Chanelle: succes met poetsen en veel plezier vanmiddag!

@ Roozjuh: hmm dat wordt geen sneeuwpop vandaag dus.... jammer :p

@ hier: Mark ligt op bed, net de slee schoon gemaakt en het zitje erop gezet. zal zo nog even nieuwe vetbollen voor de vogels ophangen. nu ff op de bank

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    les: Haha papa's zijn altijd de lul met dit weer toch :p Ben eigelijk wel heel blij dat D het niks vind, scheelt mij weer verplicht die kou in gaan haha.

Einneh, nee gelukkig hier geen sneeuwpop :D die kou is niks voor mij, en thank god ook niks voor D.

Sneeuw: ligt hier al een flink pak sneeuw en t blijft maar door sneeuwen. Straks de kleine weer ophalen van psz en dan oppaskids halen van school. gek genoeg vind ik t vandaag minder koud dan gister. misschien omdat ik nu een legging onder mn broek aan heb gedaan, heerlijk warm!

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Morguh allemaal!

Hier nog geen sneeuw, komt denk ik nog. Maar als het komt ga ik niet naar buiten..Thijs is vanaf gister aan het hoesten echt blaffen..wel sneu..
    Hij is nu dus ook niet naar PSZ terwijl ik echt moet beginnen aan mijn rapporten...maar goed dat komt dan nog..

@ Roozjuh haha ik zie het al voor me..sneeuw is best vervelend als je niet van vlekjes op de kleding houdt..

@ Einneh goed idee! Wij hebben geloof ik ook nog vetbollen liggen..is wel fijn voor de vogeltjes!

@ Les ja ik zou gewoon die massage vragen hoor! Bij mij helpt dat echt..ook wil het soms helpen om je benen iets hoger te hebben liggen door kussentje onder matras ofzo...maar goed heb ook al kussen tussen mijn benen wordt 1 grote kussenbende in bed haha..

@ commode joekie dacht ik sorry...fijn dat je kamertje nu compleet is!

@ Chanelle weer goed bezig! Veel plezier vanmiddag!

Heb weer onrustig geslapen..ik droom zoveel en vaak niet leuk..word ik heel verward wakker..hoop dat dat wat minder gaat worden nog.
    Fijne dag allemaal!

17. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh. nou eerlijk gezegt ben ik altijd de lul. aangezien papa (antiliaan lees hekel aan kou) dus echt niet naar buiten gaat als mama thuis is! maar ja ik ben op me werk, dus hij heeft weinig keus! hahahahah...... leuk man vind sneeuw altijd best gezellie. eerst lekker buiten sneeuwpop maken en daarna bij de openhaard een warme kop chocomelk!!! ultime winter gevoel ;)
    alleen dit jaar na mijn idee iets te laat!

klopt het is vandaag ook minder koud dan gister! gister en zondag worden de koudste dagen!

18. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @juffie hier ook een kindje die enorm hoest! vervelend he!
    heb nu een hoestdrank van uhhhhhh... hahahah weet het ff niet meer. is officieel vanaf 3 jaar, hij vind hem niet zo lekker (maar drinkt het gelukkig wel) en het helpt echt super goed! zal je vanaaf als ik thuis kom ff zeggen welke het nu is! want dit is echt super spul!

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ les haha nee ik zien een antiliaan ook niet zo snel een sneeuwpop maken hahaha. Ja is ook wel leuk maar ik vind vooral inderdaad het gedeelte erna leuk die warme chocomelk en open haard..die we helaas niet hebben.

Hoestdrank bisolvon toevallig? Die hebben wij meestal...maar ben benieuwd welke jullie dan hebben. Is wel sneu als je kleintje zo moet hoesten...ok dan hoor ik het nog wel bedankt!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Cecilia veel plezier vandaag met de 20weken echo!!

ego: 21weken wave!! :D wat gaat het snel opeens zeg pfff Maandag hebben wij de 20weken echo, heb er zin in! Kan ik mn kleine meid weer zien :D

Deel Deze Pagina