Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Je kunt die opvouwbadjes ook kopen met optimel euro's maar weet niet of je die spaart.

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Joekie goed bezig!! Lekker he als je dat je goed voor jezelf zorgt! :D
    ik ben voorlopig nog even te lui voor zwemmen en moet ook echt een ander badpak halen...

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bij babydump zag ik maandag ook opvouwbaar badje. Handig ding

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

5. Kylie1986

@Boefjesmama: nee, geen punten hier :)

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

De echo was weer toppie. Ben zelfs vooruit gezet vandaag 12 wk4d - uitgerekend op 3 juni 2012.

Het was super leuk om naar de babies te kijken. Baby B was erg rustig, lag lekker te relaxen hoger in mijn buik. BabyA was een enorm druktemakertje die weigerde stil te liggen onder in mijn buik. Met als gevolg een hoop gepor en gewroet in mijn buik met het echoapparaat om babyA in beeld te krijgen en op te kunnen meten, maar uiteindelijk is het gelukt .
    Dit keer had ik een echte en superlieve gyn. Wat een verschil met de vorige keer. Ze vroeg echt hoe ik me voelde, gaf daar ook echt reactie op. Verder moet ik dus WEL extra vitamines slikken om bloedarmoede te voorkomen. De ass.gyn van de vorige keer vond het nog onzin :x.

Ik was erg blij en opgelucht na het hele bezoek, bij deze gyn wil ik wel blijven :D

7. Kylie1986

8. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

kylie mooi !!
    afrola fijn van de goede echo jammer van de extra vitamines!

pff verveel me dames !!
    en de bezigheidsteraphie lukt niet zo goed heb geen kleurstiften :(
    haha ik heb wel al een idee voor het geboortekaartje en het gedichtje heb ik nu ook al , kweet niet wat nog te doen aangezien ik het juiste papier noiet heb om te tekenen het voorbeeld (grote lijnen) is af maar ja .... de rand rondom zijn dan ook verfvlekken zelfde kleur als de verf waarmee sylvester de bal schilderd . en de tekst komt op schoonshrift lijntje die achteraf uitgegomd worden natuurlijk ;)

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mamavan A wat kun jij goed tekenen zeg wow :D

Wat zijn jullie ook al druk bezig met de uitzet, leuk hoor maar het zal hier wel januari worden voor we daar tijd voor (kunnen) maken. Scheelt wel dat we niet bijzonder veel nodig hebben. Tweelingwagen en extra kleertjes en wat verzorgingsproducten :).

@ Roozjuh: VOor op de site: mijn volgende afspraak is 13 december: controle gyn.

Verder wel veel gelezen, maar het blijft even niet zo hangen. Hopelijk gaat het verder goed met iedereen :)

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Kylie, heb foto's maar morgen/van het weekend even kijken of ik ze kan fotograferen/scannen en plaatsen ;)

11. Kylie1986

Moet alleen nog zo'n standaar hebben.. Wil de sleep van m'n trouwjurk door mijn moeder laten vernaaien :)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik heb de liefste man van allemaal! Hij komt net super lief een beker thee brengen :D zegt ie: je ben vast misselijk aangezien t avond is (altijd savonds misselijk) en je zal t vast koud hebben.

Wat een poepie! Ik ga weer verder Expeditie Robinson kijken, tis spannend!!!

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

wat een lieve man ! :D

14. Kylie1986

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Afrola wat super!!! gefeliciteerd!! Lijkt me heel bijzonder om 2 van die ukkies te zien!!

@ Roozjuh wat lief!! erg attent!! Die van mij heeft dat soms ook met buien :D
    Spannend he expeditie Robinson ik hoop dat Sacha wint..vind die man belg beetje arrogant..

16. boefjesmama

Afrola: kun je niet aangeven dat je bij deze gyn wil blijven?

Kylie: badstandaard kun je los kopen bij de Hema.
    Hier ging zoontje al vrij snel mee onder de douche gewoon op de arm. Tummytub ging hij pas in toen hij zelf kon zitten. Vind dat zo'n eng ding.
    Nu zit hij gewoon op de vloer van de douch cabine als wij douchen en wassen we hem zo.
    Speelt hij ondertussen met de shampoo flessen en een badeendje

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
  18. boefjesmama

Dames hou het voor gezien, duik zo mijn bedje in.
    Hopen dan zoonlief vannacht wel doorslaapt.
    Kiesje is bijna door hopen dat het slapen dan ook weer beter gaat.
    Zijn al vanaf zondag bezig.
    Dacht dat de bovenkies eerder kwam maar voelde vanavond en was de onderkies bijna door.
    Arm kereltje

19. boefjesmama

Mooie wagen Lionne, wat duurt dat lang eind januari.

Wij hebben de Maxi cosi Mura 4 (uit 2010).
    Echt een superwagen.

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ben pas eind december voorbij de 12 weken, dus ik wilde daarna pas, zodat we nog kunnen annuleren, als het nodig is :)
    We gaan er vanuit dat het goed komt met Kruimel, hoor :)

Hier wordt er ook thee gemaakt. Moest er wel om bedelen.

Deel Deze Pagina