net nog ff met D de sneeuw in gegaan. Hij had er zin in, schrok me rot toen ie vroeg of ie naar buiten mocht Goed, mama bekomen van de shock, snowboots aan, handschoenen, sjaal muts alles erop en eraan. hop de tuin in! 5min vond ie t helemaal geweldig, echt makkelijk kon ie niet lopen want sneeuw is hier zo belachelijk hoog. tot over zn knieen! Na 5min was het gillen krijzen en schreeuwen. mama auuu mama auuuu. kortom, meneertje had t koud Nu zit ie lekker voor de tv met dekentje en jogginbroek en wat lekkers. was toch even 5min genieten van de sneeuw
@ dippertje haha klinkt wel een beetje wazig...maar ik denk dat het gewoon je beeb was hoor! Geniet ervan! @ Roozjuh wow wat een superleuke foto! Haha dat was vast even schrikken voor je haha toen ie dat zei... maar vijf minuten is nog te doen.. Leuk hoor!
Weer bijgelezen, wat een hoop! Hier voor de deur ligt nu zo'n 20cm sneeuw! En ik heb er zo'n hekel aan, haha! Verder nu lekker 3 dagen vrij, heerlijk! Vandaag weer een paar buikbetasters gehad, blijft toch vreemd
Hier ook enorm veel sneeuw.. Vind het vreselijk! Ja, mooi in het park maar verschrikkelijk op de weg en op mijn tuinpaadje Schep me een ongeluk elke keer om het weer weg te krijgen.. Buiktasters.. Inderdaad zéér vreemd! Ik hou er eigenlijk helemaal niet van.. Vind toch dat ze een beetje op een intieme plaats komen haha Stom hé! Echt iets van mijn vriend en mij.. Een goeie vriendin zat ook maar te voelen en ik vind haar echt lief en vertrouw haar maar toch vond ik het niet echt prettig.. Zei er niks van hoor...
Toch kan ik maar slecht wennen aan mijn buikje hoor! Zijn er meer? Zit elke keer weer met veel verbazing te kijken naar mijn dikke buik!! Heb dat nog nooit van mijn leven gehad! Haha! Ben SUPER blij met wat erin zit maar blijf het toch raar en twijfelachtig mooi vinden (die buik)..
@Joekie: Ja, hier ook hoor.. Ik sta dus veel in de lift op mijn werk, en daar zit een grote spiegel in en dan moet ik altijd even kijken en erover heen wrijven. Als ik alleen ben hoor @Roozjuh: Nee, geen meetlint, maar een beetje een schatting..Danny heeft foto's gemaakt van het centrum, zijn fiets stond tot aan de kettingkast ingesneeuwd!
hallo dames, Zo ik heb alweer gekookt en gegeten. ik had echt geen zin om te koken dus ben blij dat ik er weer vanaf ben... @dippertje, ik heb ook heel vaak dat ik iets voel en dan twijfel ik of het ons prinsesje is of mijn darmen maar nu voel ik steeds duidelijker dat het ond meisje is. Ik ka daar zo van genieten he ahahha. @Roozjuh, Huh wilde hij zelf de sneeuw in ahhaha. Het was voor korte duur lees ik ahah, mannen hihihi. Wat een schaatif manneke is het op die foto zeg !!! @kylie, lekker zeg nu 3 dagen vrij. Lekker rustig aan doen dus... @Joekie, Ik heb vandaag ook 2 keer staan sneeuw scheppen en nu hou ik het voor gezien voor vandaag. Morgen zal ik weer een poging wagen ahahh. Als vriendlief het toelaat. Hij zei aan de tel dat ik het niet mocht doen omdat ik wel kon vallen Ik moest kei hard lachen maar hij meende het dus serieus. Oeps ahahh. Maar ik heb hem wel verteld dat ik het toch doe ik ka best buiten lopen. Hij is echt overbezorgd hihi. Ik kan wel wennen aan mijn buikje hoor alleen ik merk dat ik er nog wel veel mee bezig ben dat ik niet veel extra kilo's aan probeer te komen. Ik probeer heel gezond te eten en voel me schuldig als ik iets ongezonds eet. En ik kan wel slecht wennen aan de extra kwabben op mijn taille... Maar ik ben al van plan om naar de bevalling veel te gaan sporten @ buikbetasters, Eerst dcht ik dat ik het heel vervelend zou vinden maar ik vind het eigenlijk helemaal niet meer erg. Zelfs de mannen uit onze vriendengroep willen allemaal voelen want hun vinden het ook allemaal heel spannend omdat wij de 1ste uit de viendengroep zijn die een kindje krijgen Fijne avond dames !!!
hey dames. jeps wel in de sneeuw geweest, maar helaas geen pop gemaakt! de sneeuw plakt niet!:x @dip. jeps zeker weten dat dat je kleine beeb was! hier 2 foto;s! [/ATTACH]
Leuke foto's! ik zal zo ook ff de camera pakken maar zit net even... Lekker bij mijn ouders gegeten, Mark ligt nu op bed, was in de machine (moet ik zo nog ophangen want zag dat Mark geen broeken meer heeft ). Nu ff languit op de bank heerlijk! @ beeb voelen: ik heb de beeb nog maar 1 keer met mijn handen gevoeld, zodra ik mijn hand (of welke hand dan ook) op mijn buik leg dan houd de kleine op met bewegen, hoe druk het daarvoor ook was als ik mijn hand eraf haal dan gaat de beeb wel weer bewegen @ buiktasters: zeer irri. ik zeg er meestal wel wat van iemand anders hoort niet zomaar aan je lichaam te zitten!
o wat een leuke foto's van de kids in de sneeuw! Wij gaan morgen lekker de sneeuw in, vanmorgen heeft dochtertje wel even in de dwarrelende sneeuw buiten gelopen/gespeeld. Maar vanmiddag gezellig samen cake gebakken en tijd ging zo snel dat ik daarna alweer kon gaan koken. Buiktaster, gelukkig hier niet zoveel. Verder lees ik straks ff bij en reageer dan. Eerst kleine meid op bed leggen. Uiteters, veel plezier! Oh en Cecilia, gefeliciteerd met het meisje in je buik!!
Misschien was het dan toch de beeb Hij is neit zo beweeglijk of ik merk het niet zo veel. Naja ik heb niks aan angelsounds enzo want daarmee hoor ik mn eigen hartslag niet eens :S dus ik heb om de 2 weken afspraak VK om hartje te luisteren is heel fijn
Buikbetasters heb ik eigenlijk nog maar paar keer gehad...niet zo vaak..wellicht zie ik er niet toegankelijk uit haha. Heb wel een dikke buik wellicht komt dat nog...ik zou wel moeilijk vinden om er wat van te zeggen denk ik. Stom eigenlijk he is toch je eigen lijf. @ buik ik wen er wel aan, ik vind het heerlijk. Lekker ronde buik, me niet druk hoeven maken om vetrollen boven mijn broek ofzo.. draag veel jurkjes en vind het heerlijk. Sexy vind ik het niet, hoewel mijn vent daar anders over denkt haha @ les wat een superleuke foto's! Echt een mooi mannetje heb je! Wij gaan dus niet uit eten, omdat Thijs ziek is. Maar gaan nu gourmetten samen ook gezellig! Fijne avond allemaal!
dippertje, goed veel olie gebruiken, dan zou je het zeker moeten kunnen horen o en heel veel geduld onze kleine meid zoeft van links naar rechts. voelde haar toen bovenin dus ik luisteren, stilte... en toen een flinke trap helemaal onderin kind ligt geen sec stil haha
Juffie eetsmakelijk! lekker hoor gourmetten. Gaan jullie meiden nog wat doen met valentijn trouwens? ik ben niet zo van die feestdagen. maar even lekker uiteten lijkt me wel wat
Hierbij een foto van mijn mannetje in de sneeuw Bekijk bijlage 220620 Was even onwennig maar vond het al gauw goed toen hij eenmaal op de slee zat.
@ Boefjesmama: leuke foto! @ Roozjuh: nee geen plannen het is dat je zegt dat het bijna valentijn is.... wij zijn beide niet zo van dat soort dagen alles wordt spotaan 2x zo duur..... @ hier: tegelijk pijn en jeug aan mijn handen door de exceem.... dit zou tijdens de zwangerschap juist beter moeten worden maar he wordt hier alleen maar erger net zalf gesmeerd maar daar wordt het eerst altijd alleen maar erger door.... au :x