Wat een leuke foto's! @Buikbetasters: Ik vergeet om m'n werk wel eens dat er een buik zit, dus denk dan, waarom zit je aan me? Oh ja, ik ben zwanger Om kwart over 19 in slaap gevallen op de bank en pas om 21 uur wakker geworden, oeps.
Buiktasters: doe gewoon een stap achteruit dan laten ze het wel. Van mijn ouders en s-ouders kan ik het wel hebben maar vreemden moeten er niet aan komen. Valentijn: doen wij niet aan. Idd alleen maar goed voor de winkeliers.
Ohhh..heerlijk ik ben net ook een 1.5 uur in slaap gevallen op de bank.. Vriendlief lag tegen me aan te slapen en ik tukte dus net zo hard mee! Had vannacht maar 4.5 uur geslapen dus het was erg lekker!
heej dames, Ik heb net een film zitten kijken en vriendlief zat naast me te laptoppen. De snoezen lagen samen met bij onder een fleecedekentje, heerlijk ahahah. @wat een schattige foto's van leuke kids !!! Zo ik ga zo maar naar bed toe want vriendlief ligt hier toch op de bank te slapen... Lekker in bed tv kijken vind ik heerlijk !!! Slaap lekker allemaal
Normaal doen wij ook totaal niks aan valentijn. Vind het onzin. Wij willen zondag of maandag uiteten gaan. Gewoon zomaar. Maar manlief gaat niet rijden met sneeuw op de weg dus moeten t nog even aan zien. Net discussie met mn stiefma gehad. Zij vond dat ik me beter had kunnen voorbereiden op bekkeninstabilitiet en vk zegt dat t kwestie van tijd was dat ik er last van zou krijgen (vanwege dat ik al 10jaar last van bekken en rug heb) was niet te voorkomen maar mijn stiefma vind van wel en ben ik te laks geweest met oefeningen die ik jaar geleden al heb gekregen tijdens een 8weken training in rotterdam. Pff kan daar zo boos om worden als mensen t zogenaamd beter weten
Goedemorgen damus, Hier: ongelofelijk slecht geslapen! Van de 8 uur rust, iets van 3 uur geslapen! Echt irri en moet zo nog werken! Kon me draai niet vinden met mn buik en heb sinds gisteren last van steken in mn liezen. Of terwijl bandenpijn. Sneeuw: gelukkig is mijn man thuis en kan k met de auto naar mn werk toe.
Goedemorgen meiden... @roozjuh, he bha wat vervelend van je s-moeder.. @hlma, vervelend dat je je draai niet kon vinden. succes met werken vandaag! hier wel goed geslapen! 1x wakker geweest om te plassen en te drinken, maar dat is standaaard! hahahah strakkies komt ff een vriendin een bakkie doen, man lief gaat de grote boodschappen doen. en ik lekker helemaal niks! fijne dag allemaal
@roozjuh, ik heb twee verschillende 1 zonder spul en een met, en ze doen het geen van beide bij mij, zoals ik al zei krijg mn eigen hartslag amper te horen. En ik weet echt 100% zeker dat die klopt
Ik heb geruild met een collega dus ik ga zo werken. Vanochtend de krant voorlezen en vanmiddag groentesoep met ballen maken
@Roozjuh: Wat balen van je s-moeder..lekker tactisch ook.. Bij mij had het enigzins 'voorkomen' kunnen worden, ik was bezig met sporten bij de fysio om mijn onderlijf sterker te maken, vanwege de hypermobiliteit,..maar toen werd ik zwanger, tja.. @Hier: 20 WEKEN!!!!!!!!!!! Nooit verwacht dat ik zover zou komen!!! Moet vanmiddag het centrum in, moet een kado halen voor een vriend die zijn verjaardag viert..Bah..
Kylie, ik ben dus ook hypermobiel. Heel irritant want t kan vreselijke pijn doen. Ik moet straks ook de stad in maar wij gaan lopend als ik dat ga redden met mn heup. Proberen met kinderwagen er doorheen te komen en anders leen ik een slee
@Roozjuh: succes, ik glij er met de auto heen Behalve dat mijn heup af en toe uit de kop schoot, had ik niet echt last van mijn onderlijf.. Maar doordat de onderkant schijnbaar achterlijk flexibel is, heb ik problemen met m'n schouders en bovenrug..
Goedemorgen! Hier redelijk goede nacht,wel even wakker maar sneller weer in slaap als normaal. Roozjuh, bah dat is ook niet leuk zeg dat ze er commentaar op heeft. Het is al vervelend genoeg dat je er last van hebt! Helmal, vervelend van slechte nacht! Je kunt dan zelf ook beetje geïrriteerd raken dat slapen niet lukt he. Succes vandaag met werken! Lionne, jij ook succes met werken en veel plezyier met voorlezen en ballen maken! Les, gezellig vriendinnetje op bezoek en verder lekker niks doen heerlijk! Dippertje, jammer dat je de kleine niet hoort met angelsound! Heb je er nu trouwens vertrouwen in dat het goed zit met je kleintje? Of is er qua dat past rust als je straks met 38 weken of zo bevallen bent? Kylie, cadeautje dus gaan kopen terwijl je eigenlijk geen zin hebt is niet leuk. Maar ja moet toch he. CN, nog lekker tv gekeken in bed? Ik vind ook zo lekker altijd. Wij kiijken altijd samen een serie voor het slapen gaan. Wij hebben gister alles al gekocht wat met de auto moet dus hoeven lekker niet meer naar buiten. Straks even met de slee naar buiten met kleine meisje.
Danny werkt in het centrum.. Of ik ook even 4 pakken zout mee wil nemen? Tuurlijk schat, ik glij wel even de AH in..
@Leonie misschien maar goed dat ik het niet zelf kan horne met angelsound dingen. Dan zou ik er of te vaak naar luisteren of helemaal over mn zeik gaan als ik het n keer niet kan horen. En of het goed gaat geen idee. Daar komen we vanzelf achter de kans is net als bij ieder ander 3% we hebben geen verhoogde kans maar goed 3% is alsnog vrij groot als je er bij hoort. Je leest genoeg griezel dingen + ik ken twee vrouwendie beide met 8,5 maand zwanger zijn hun kindje verloren , en met mezelf erbij gerekend ken ik er 4 die het tussen de 16/20 weken gebeurde. Dus het is voor mij niet echt een ' dat overkomt alleen anderen iets' . Ik hoop gewoon dat alles goed blijft gaan en meer dan dat kan ik niet doen
Hahaha. Ja wij moeten ook nog strooizout hebben voor bij de voordeur. Maar waar kan ik dat nu nog kopen? Danny zit int nieuwe gedeelte toch? Strooit gemeente daar niet eens?
Danny zit naast de Miss Etam en tegenover de Men at Work.. Geen idee,..maar z'n baas was langs geweest en ze moeten het sneeuwvrij maken en strooien.. Ik zag een paar dagen geleden nog strooizout bij de Action, maar ik haal wel gewoon zout denk ik..
Goede morgen allemaal, Ik merk dat ik de laatste tijd ook steeds vaker noet lekker slaap. Ik kan vaak niet in slaap komen Maar ja als ik dan vrij ben doe ik overdag nog een dutje als ik het nodig heb en dan voel ik me weer fit hihihi. @valentijn, misschien dat we samen iets speciaals koken maar meer zal het niet zijn denk ik. We hebben er wel altijd aan mee gedaan maar nu steken weliever al ht extra geld in ons toekomstig kindje @Roozjuh, balen zeg dat je s-moeders zoiets stoms zegt. Als de vk toch zegd dat het een kwestie van tijd is... Jij ook succes met het centrum ingaan. @helma, balen zeg dat je zo slecht hebt geslapen. Lekker rustig aan doen dan vandaag @Ies, Fijn dat je man de boodschapjes gaat doen. Veel plezier voor als je vriendin komt !!! @Lionne, succes met werken... @leonie, fijn dat je weer snel in slaap was gevallen. Ja ik heb nog heerlijk tv gekeken in bed. Ik vind dat ook zo fijn lekker warm vooral ahahah. dat is wel gezellig straks even buiten spelen met de slee @kylie, 20 weken WAVE voor jou !!! joepie Gadver, succes met het centrum ingaan en op zoek te gaan naar een cadeau. @dippertje, Inderdaad we kunnen niet meer doen als hopen dat alls goed blijft gaan met onze toekomstige kindjes. Maar ik maakte me eigen eerst echt bang maar dat doe ik nu niet meer hoor. Vooral na de goede 20 weken echo ben ik veel aan het genieten van ons meisje Wij gaan vanmiddag onze meubeltjes voor de babykamer ophalen. Alleen de commode, ledikant, kast en de plank voor op de muur. De rest halen we pas half maart op want anders gaat de garantie al in van de kinderwagen enzo. Fijne dag dames, Kuss