Pfff... Succes !!! Zo wij hebben vanmorgen de babykamer opgehaald en ik heb zo een gave legging gekocht voor ons meisje Het is babyroze en dan helmaal vol met glitters Ik heb een foto toegevoegd alleen ik heb hem gekocht in de kleur babyroze en niet zo hardroze. Zo nu ga ik lekker even lamballen op de bank hihihi Kuss
Mijn vriend had ook gestrooid maar dat mag hij dus echt niet meer doen!! We liepen alles mee naar binnen (de honden ook) en de hele kamer was grijs geworden van uitgebeten zout op de houten vloer... Nu dus weer gezogen en gedweild en het ziet er weer beter uit. Vriendlief even gevraagd om al het zout weer weg te vegen haha! De hele stoep is geveegd dus lekker sneeuwvrij. Vriest het ook niet op..
joekie, daar had ik niet eens aan gedacht! goed dat je t zegt, zou zonde zijn om dat dure laminaat te verkl*ten voor wat strooizout. Ego: nou wij zijn weer heelhuids thuis gekomen. Uur of 1 de stad in gegaan lopend. met mn vader en zijn vrouw. die hadden een slee voor ons dus D kon lekker in de slee zitten en oma mocht trekken geweldig vond ie het! Heeft de hele weg naar de stad erin gezeten. Lachen en gieren dat ie deed, zo heerlijk om te zien. ff wat spulletjes gekocht en wat gegeten in de stad en om 5uur weer naar huis. tijd vloog voorbij. Mn heupen zijn nu zwaar verrot dus lig al in mn bedje met de laptop. Kreeg die gebracht van manlief met een glas drinken, wat service 'roep me maar als je nog wat wil hebben' nou toppie dit wil ik wel vaker hihi Hoe was jullie zaterdag?
Dank je wel dames! Heb deze dag tot nu toe goed ondergaan. Merk wel dat de verzorging zwaarder word. Krijg dan beetje last van mn buik en benen. Gelukkig werk ik in een koppelwoning ( 2 woningen, 1 team) zodat k altijd naar de buren kan gaan. Vanavond komen vrienden van ons langs om spelletjes te doen, altijd gezellig.
ah spelletjes doen... Ben dol op spelletjes... Helaas vriend niet De kleine zal spelletjes moeten gaan doen met me als tie groter is haha Ik ben vanmorgen na het uitslapen druk geweest met boodschappen en zuigen en dweilen. Verder had ik avonddienst dus nu tot 23:30 werken... Gelukkig is het rustig en hoeft er niet veel meer te gebeuren Bakkie choco dan maar
hey dames... zo te lezen heeft iedereen een leuke dag gehad. hier vanochtend eerts vriendin op de koffie. toen kwam andere vriendin in de stress en de piama bij mij. leidingen allemaal bevroren! dus heeft ze ff hier gedoucht en gewacht op de mannetjes die er naar gingen kijken (lees ze woond 3 m. van me vandaan..) toen hele beneden verdieping gepoetst,+ was gedraait, zuigen,dweilen. ff 1.5 uur slaapjes gedaan, man lief boodschappen doen, ik een wandeling in het park gemaakt met me zoontje. boodschappjes opruimen, pizza eten, zoontje in bad en bed + verhaaltje lezen en nu op de bank. met vreselijk veel pijn, in me onderrug en billen:x herkend iemand dit?! nou ja wel een leuke dag verder gehad!
Gezellig dagje lees ik wel! Pijn in onderrug en billen/stuitje herken ik heel erg. Hier al vanaf week 7 nu en dan aanwezig. Het wordt bij mij niet erger of minder dus kan gelukkig nog wel functioneren.
Ik hou jullie niet meer bij hoor! Hier helemaal moe van t werken. Iets minder leuke dag gehad slecht nieuws bericht in de fam. Is het herkenbaar voor jullie nu je zwanger bent je even genoeg aanjezelf hebt en geen behoefte hebt aan ander mans ellende? Ben normaal niet zo namelijk maar heb dr geen puf voor. Vriendlief is naar een verjaardag gegaan waar ik echt geen puf voor had. Maar helaas nog niet thuis. Heb m de hele week niet gezien. Beetje minder Ik heb trouwens wat nieuws.. mn bovenbenen en billen zijn dikker geworden pas sommige positiebroeken ineens niet meer of zitten strak... hellup is dat normaal? Hier trouwens sinds gisteren middag ook een dikpak sneeuw! Meiden ik ga mn bed opzoeken, val om! Ik zag weer een meisje voorbij komen. Gefeliciteerd! Zijn wel in de meerderheid he! De rest zwaai! groetjes!
O ja stuitje pijn. Heb dat ook gehad dat was mn SI gewricht die klem zat door het wijken van mn bekken.. 2 osteopaat behandelingen en het is nu al een maand over!
@lin,,, succes en sterkte met alles! en idd hier ook genoeg aan me zelf/gezin! ken het helemaal. ik krijg zo een massage van me man, hopelijk gaat de pijn dan weer een beetje weg!
les heerlijk! veel plezier met de massage. ik krijg er straks ook 1 voor mn heupen, hopen dat het werkt want kan letterlijk geen stap meer zetten kmoet mn man van beneden roepen om me naar de wc te helpen steeds pff
Als je echt met je bekken in de knoop zit moet je plat op je rug gaan liggen en dan je knieeen optrekken en vervolgens uit elkaar laten vallen waarbij je voeten tegen elkaar aan blijven (soort van kleermakerszit) Dat voelt even vervelend, maar zo komen je bekken weer in de juiste stand te staan. Komt uit n boek met fysiooefeningen bij bekkenklachten.
klopt en zo zijn er nog tig oefeningen die goed (horen te) werken heb 8weken training gehad voor heupen en rug in rotterdam. scheelt me weer naar therapie gaan hehe
bah bah bah. -19 hier!!! koudste stad op: Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden
Bij mij werkt het echt die oefeningen! Zodra ik het weer 1 a 2 dagen laat verslonzen heb ik meteen weer last.
3jaar geleden werkte ze bij mij ook heel goed. alleen mijn heupen en rug zijn na bevalling van Damian erger geworden en werkt sinds dien bijna niks meer. ja mn medicijnen maar die mogen niet tijdens zwangerschap. Ben als de dood dat na deze bevalling mn lichaam helemaal instort dus ik ga gyn over proberen te halen voor geplande ks. scheelt weer die rug weeen die ik niet aan kan Ik zou een moord doen voor een warm bad op t moment. probeer al sinds 19.00 te slapen maar kan alleen op mn zij slapen en dat is dus nu redelijk onmogelijk met die pijn edit: word steeds kouder :s nu al -19.8. en dat in 10min tijdverschil
@ bloempje thanx voor je tip! @roozjuh, oh vervelend meis..... hier net een massage gehad, heerlijk kan ik niet zeggen. maar wel goed. pijn is iets minder. morgen weer 1 heeft hij zelf al gezegt! dus kom maar op! baby reageerde er wel op! nu me bedje in!
roozjuh wat een narigheid zeg!! Sterkte! Je moet zog zo'n eind! Ik ga zo ook mijn bedje maar eens opzoeken.. Net saampjes nog even een film gekeken en nu nog effe snel de honden uitlaten...Brrr...Koud denk ik Morgen uitslapen, douchen even rommelen en dan weer een avonddienst.