Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    moguh iedereen! Nou ben gister verwend, kreeg dirnken gebracht, lekker appeltje, snoepjes en daarna nog een goeie massage. Heb erna heerlijk geslapen. Nu weer eruit helaas. Uitslaap dagje van manlief

Planning: totally nothing! :D D gaat na het eten weer naar opa en oma en komt morgen avond na het eten weer thuis

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wat een meiden in de zorg werkend hier toch he! Echt opvallend! En het onderwijs is favoriet ;)

Les, geen lekkere massage dus maar wel eentje die geholpen heeft, nou kan me voorstellen dat laatste nou even belangrijker is :)

Roozjuh, vandaag lekkere niksdoedag dus! Gaat de 2e straks ook elke week een nachtje/dagje bij opa/oma slapen en zijn?

Lin, werk ze!

Vannacht echt slecht geslapen, zo'n last van bekken. Elke keer draaien doet ook zo'n pijn. Heb er wel oefeningen voor maar in mijn slaap maak ik de eerste draai beweging en die doet dan echt pijn! :(

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leonie: ja is wel de planning. eerste weken nog niet en dan is de beeb op maandag alleen bij ons en D naar opa. als ze iets ouder is en een goed ritme heeft dan gaat ook zij mee naar opa en oma :D

4. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier:heerlijk geslapen in vergelijking met vorige nacht.
    Eten: k eet meer dan anders en 1 uur na het eten heb k altijd weer trek!
    Werken: straks weer werken van 1430-2130. En er werken idd dit weekend best veel dames.

Vandaag 22 weken!!!

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal,

Ik heb vandaag weer een keer lekker geslapen. Heerlijk...
    Ik ga vandaag niet veel doen. De hele vrienden groep gaat schaatsen en ik ga wel mee maar toekijken vanaf de zijkant ahahah. Want schaatsen durf ik nu echt niet hoor, ik ben veelste bang dat er iets met ons prinsesje gebeurd ;)

En verder vanaaf weer eten bij s moeder.

Fijne dag dames,
    Kuss

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

ow 21 weken wave voor mij :D:D:D

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wave voor CN en Helma!!

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ben vrij vandaag. Straks op visite bij een vriendin in Delft.

ik moest van de vk wat vaker eten, niet zo zeer meer.

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Veel plezier allemaal!

Om 12 uur ging mijn wekker :) Daarna uitgebreid gedouched en getut, honden uitgelaten en nu staat de boerenkool op :) Kan vriendlief vanaaf zijn maaltje opwarmen. Mijn gedeelte blijft in de koelkast voor morgen want ik heb met collega's afgesproken dat we vanavond roti gaan bestellen! Heerlijk!!!!!

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Hier ook weinig gedaan tot nu toe.
    Straks rondleiden bij de fotgoexpositie van de fotoclub.
    Daarna na mijn ouders en sleetje rijden met de kleine man.

Morgen vroeg weer zwemmen met onze kanjer.
    hopen dat er morgen weer sneeuw ligt kunnen we weer sleetje rijden.

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Daar ben ik weer :)

@CN en Helma: Wave!
    @Bloempje: Ik kán niet meer op mijn rug liggen en volgens mijn therapeut moet ik absoluut niet door de pijn heen gaan.

@Hier: Lopen in de sneeuw doet me geen goed, jammer..Want het zonnetje heeft zo mooi geschenen!

Vandaag in de auto uit de bocht gevlogen. Mijn stiefbroer reedt, maar hij was iets te snel met sturen en toen hebben we een paar rondjes gedraaid, zag zo een lantaarnpaal op me afkomen,.. Voor mezelf vond ik het niet erg, maar ik ben niet meer alleen, dus ben flink pissig geweest.
    Verder heel moe geweest het weekend, ook niet geverft, maar we hebben nog even.
    M'n buik ook wat last van, sinds gisterenavond af en toe buikpijn, maar trekt wel weg en komt niet met regelmaat terug, maar hou het wel in de gaten. Buik en navel staat lekker strak en er zit nu een gek kuiltje boven mijn navel hihi..

12. Kylie1986

Heb ook nog wat dikke vingers, dus m'n trouwring maar afgedaan, zal wel door de kou komen.

13. helma85

helma85 Niet meer actief

Hier nog aan het werk. Best fris binnen. CV doet het niet meer goed!
    Best sonde voor de clienten. Lekkere warme pyama's aan en vesten. Morgen komen ze m maken hopelijk.

Ook kreeg k net telefoon van mn neef dat hij eind september weer vader word! Vandaag precies 1 jaar terug werd zijn dochter geboren met 25 weken! Heeft het gelukkig overleeft, maar die angst blijft nog.

Nu best moe zijn en last van mn buik een beetje. Nog een dikke uur werken en dan lekker naar huis.

Hoe was jullie dag?

14. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Hey meiden ik ben er nog hoor...alleen rotweekend gehad want Thijs is echt ziek geworden constant hoesten, echt van dat blaffen heel zielig..
    Vandaag bij apoheek spul gekregen wat hoestremmend werkt...hebben echt beroerde nachten gehad pfff. Nu is het even rustig dus ga zo naar bed.

Trustuh allemaal!
    Wave voor paar meiden, gaat snel nu he!
    @ Roozjuh oef dat was denk ik wel ff schrikken met de auto..gelukkig niks ernstigs aan de hand.
    @ leonie ik slaap ook zo beroerd door bekkenpijn bij omdraaien, slaap nu met voedingskussen dat helpt iets maar ook veel gedoe in bed..haha

Ben blij dat ik morgen halve dag mag werken...tot morgen!

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb ook mijn ringen maar afgedaan! Zitten soms echt heel strak!

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje dus het kindje doet het nu goed terwijl het toen met 25 weken zwangerschap is geboren?? Heeft zeker lang in het ziekenhuis gelegen?

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Juffie: dat was kylie met de auto ;) niet ikke.

Kylie: dat je trouwring niet meer goed past komt door vocht. Niet de kou. Als je straks 8maanden zwanger bent dan pas je alleen nog maar slippers :p

Ego: niks gedaan vandaag. Badkamer van top tot teen schoon gemaakt. Slecht idee want lig weer verrot op bed. Kleine slaapt bij opa en oma, wij net filmpie gekeken. Morgen echo en daarna shoppen en uiteten, heb er zin in! Truste meiden

18. Kylie1986

@Roozjuh: wat lekker! Behalve je verrotte heupen dan.. Heel veel succes morgen met de echo en het shoppen natuurlijk!

19. helma85

helma85 Niet meer actief

Ja,heeft 10 weken in het ziekenhuis gelegen. Was wel kantje boord, maar heeft het overleeft!

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jee heftig hoor!
    Vreemd idee dat de kleine in mi9jn buik over 3 weken dus misschien al een kans heeft op overleven!!

Roosjuh, veel plezier morgen met shoppen en uit eten! Hopelijk hou je het vol met je heupen!

Deel Deze Pagina