@joekie: ik heb de kleine man gisteren en eergisteren ook minder gevoelt, en vandaag bijna de hele dag door, weet niet waar het aan ligt. Wanneer mag je die box van de Prenatal ophalen dan? Vanaf welke termijn? Hier nog even wat blote buikfoto's.. Volgens mij is de streep wel te zien.. Ik smeer me rot, maar volgens mij kan ik net zo goed niet smeren, want het helpt geen drol.. Zag nu ook weer nieuwe strepen aan de bovenkant van mn buik.. Boeien, het is voor een goed doel Bekijk bijlage 221380 Bekijk bijlage 221381
les: echo ging goed. tis nog steeds een meid Alles erop en eraan, loop mooi op schema. Kleine gaf nog een mooi foto momentje met haar vingertje zovan Sssst, ik wil slapen nu. was zo prachtig om te zien! Streep: nee deze keer niet, had ik bij D wel heel erg, maybe dat t nog komt. Eten: zijn heerlijk uiteten geweest. Schnitzel en patatjes jumm. Ego: Vandaag dus de 20weken echo waar alles goed was. Daarna naar Almere geweest de babydozen ophalen en kijken voor kleertjes. Hebben 1 romper, 1 los shirtje en 1 setje kleding gekocht. Valt dus nog mee In de babydozen zaten ook hele nuttige dingen (vooral die van prenatal!) en mn favo bekertjes bij die van baby-dump! D zag ze net al op tafel staan en wilde ze meteen hebben. Zijn zn lievelings bekers, dus die zijn al meteen inbeslag genomen door hem Ehh verder nog iets? weenie meer. Oja wat zit ik belachelijk snel vol zeg! Normaal kon ik dat menu wat we in restaurant hebben gegeten, wel op. maar nu zat ik halvewege echt al nokkie vol en paste niks meer bij. Zitten jullie ook zo snel vol opeens??? O nog iets, ook zo gek. Ik zei tegen die echo vrouw vanmorge dat ik de baby al goed boven mn navel voelde schoppen. Hubby leek t ook te hebben gevoeld. maar volgens die vrouw was dat onmogelijk want mn baarmoeder kwam pas net tot mn navel dus erboven voelen kon volgens haar niet. nou sry hoor maar ik voel de kleine meid toch elke keer weer boven mn navel schoppen als een malle...
@Roozjuh: dat kan best hoor.. Het hangt van jouw positie af, en ook hoe vol je blaas is. Bij mij zat ie bij de gyn ruim boven m'n navel, terwijl hij bij de vlk weer een stuk lager zat
kylie, het smeren heeft alleen nut als het goed gemasseerd word. je moet t bindweefsel los masseren om de strepen te voorkomen. laat danny dus maar lekker elke dag even je buik goed masseren en als ie dan toch bezig is kan een goeie rugmassage ook wel meteen
Vanaf gister 21uur geen berichten meer? Jeetje zijn we aant afkicken ?? Haha Hier redelijke nacht gehad. Helaas vroeg wakker, D had poepluier en vond dat ie er meteen uit kon GAAAP. Gelukkig kan ik tot 8.15 blijve ligge en zijn de mannen beneden. Straks weer psz. Hij had er gister geen zin in dus en benieuwd Echo's vandaag? Andere plannen?
Oja gister pissig op mn man geweest. Toen we gingen slapen wilde hij nog even de baby graag voelen schoppen. Dus hij voelen, niks. Baby lag stil. Ik dus wat hier en daar porren, baby eindelijk wakker maar manlief zei toen: laat maar ik voel het toch niet. En ging slapen. AAAHHH!!!! Zit ik de baby wakker te porren voor hem, stopt ie met voelen. Heb verdomme uur wakker gelegen door een schoppend kind en hij lag in 5min in coma. NOOIT meer heb ik gezegt. Hij wacht maar tot ze geboren is nu pff
Goedemorgen meiden.... zo wat is het koud he...! brrrr..... ik zit alweer op me werk! heb de kou weer getrotseerd... al viel het niet mee. heb wel 10x liggen denken in bed, zal ik een dagje vrij nemen. maar ja dan zit ik donderdag weer het zelfde hahahah @streep. ja hier ook, maar die van mij is nooit helemaal weg gegaan na mijn 1ste zwangerschap @navel, hier begint ie ook al strak te staan! @buikjes, mooi hoor dames....! @roozjuh, nou lekker dan...! ik had ook zoiets, gister drukte de beeb heel hard tegen me buikwant, dus ik zeg schat kom is voelen, hij voelt zegt ie, is dat niet gewoon je darmen ofzo... pffff. alsof ik dat verschil nu niet kan voelen... what ever........!
Les, ja tis belachelijk koud. Hier zetten we kachel snachts uit maar smorgens word ik gewoon wakker met een snotneus zo koud is t hier! En die mannen... Pff om moe van te worden soms he? Alsof je idd t verschil niet voelt. Werkse!
Mooie buik Lin, zie de streep niet goed. Heb m zelf (nog) niet. Wel n navel die naar denoppervlakte komt  Hier in de woonkamer 13 Gr. Vanmorgen was nog warm, zaterdagochtend was t 9.......gelukkig warmt de kachel het snel op.  Dippertje, hier ook licht ontvlambaar momenteel  Weekend flink ontplofd, nu maar wat aardiger voor m'n mannen doen  Straks controle bij de VK....werken vandaag, pffft zwaar met de sneeuw al is t maar een klein laagje en wel n leuk gezicht. Hennie hoe is t? Giet t oan?  in Friesland, spannend hoor. Tijdens de laatste 11stedentocht was ik ook zwanger O,ja prenatal doos enzo, ik heb er nog niet een mogen ophalen Zouden ze wachten tot de babykamer af is
Joekie, voelde de kleine ook 2 dagen wat minder, was daardoor ook zo prikkelbaar denk ik, maakte me toch zorgen. Nu is ze weer aan t kickboxen  Miss. Moesten ze Ff wennen aan de kou. Heb je t wel al weer n x gevoeld ? Kylie, ook mooie buik Zie toch geen streep?, zal wel lastig op foto te zetten zijn. Of ik wordt kippigals zwangere kip
Vandaag 20 weken echo. Spanend Ik wil graag vertellen aan mijn ouders wat er in mijn buikje zit, maar manlief niet ik heb alles al in huis voor gekleurde cupcakes :s Ik had vannacht een harde bobbel, bijna naast mijn navel,nu is de bobbel weer weg. Wat was dat?
@mirre. wat grappig dat je tijdens de laatste 11stedentocht ook zwanger was! @roozjuh, idd heeel frustrerend.. die mannen.! @lionne, oohhh spannend. ja das moeilijk als de 1 het wel en de ander het niet wilt vertellen! hoop dat jullie er uit komen! die harde knobbel. als dat net zo is als bij mij dan is dat je beeb, z'n hoofdje, kondje, voetjes. etc.... die lekker tegen je buikwand aandrukt.! dit kan soms wel uren zo blijven zitten! heb ik ook weleens!
Lionne veel plezier bij de echo vandaag! Balen dat je man t niet wilt vertellen. Vertellen geslacht: Wij hadden hier afgesproken dat we iedereen wijs zouden maken dat we t geslacht bij de echo niet konden zien (terwijl we t al sinds week 17 weten) maar manlief heeft al tegen zn pa verteld dat we het allang weten maar t niet gaan zeggen. Pfff! waar maak je nog afspraken voor? Zijn vader is iemand die dan hele sneaky vragen gaat stellen zodat mn man zich heel snel gaat verlulle. Zo ging dat ook 3jaar geleden met D. Dus gok dat binne paar weken mn schoonfamilie t geslacht weet :x. Word soms zo knetter gek van mn man met die rare acties en het niet nadenken over dingen. Stress voor de baby dat ie opeens zo raar doet laatste tijd? Hij zei gister wel tijdens t etentje dat ie heel blij en opgelucht was dat t helemaal goed zit met onze kleine meid Voor de echte friese in ons midden: mijn stiefma is ook fries en die staat al te springen voor die fijne tocht En die vond dat D ook mee moest vieren dat de tocht waarschijnlijk dit jaar door gaat
Lionne - succes vandaag!! owwww wat spannend he! We denken aan je! Mannen - tja.. ik schijn ook erg humeurig te zijn hihi.. vind het zelf wel meevallen maar het is zo koud en ik ben zo moe.. Kleine voelen - mijn placenta ligt aan de voorkant maar ik voel haar ook al! Zo leuk! De ene dag meer dan de andere idd .. vreemd.. Man is helemaal door het dolle wanneer hij het ook voelt.. zo lief Buik - jee wat gaat het nu snel he! Ik heb geen streep maar zit idd ook heel snel vol! Voel me net een overrijpe meloen die op springen staat pfff Roozjuh - ah wat een lief broekje!!! Hebben jullie ook al een ritueeltje s'avonds? Wij hebben laatst een knuffel gekregen die een lief deuntje maakt en die leggen we dan s'avonds op de buik voor het slapen gaan. Dan probeert mijn man mee te zingen.. ik moet dan altijd zo hard lachen! Werk ze meiden!
hommel: ja hier ook muziekje elke avond wat schattig dat je man mee gaat zingen! de baby kan de stem van je man nu ook horen he
@roozjuh,,, ohh schattig zeg dat broekje...! @hommel,,, wel lief dat ie mee zingt! klinkt het ook nog een beetje?? hahahah @dippertje... hahahah dan maar niet de deur uit gaan! gahagagaga succes met de lucht
Edusan van dr. Vogel, zijn druppels om de maag tot rust te brengen. Ik gebruik ze nu tegen t zuur werkt wel goed en t gas komt ook los Hoop dat t dit jaar weer gebeurd Les maar de voorspellingen zijn 80% kans op warmer weer beginnend in Friesland.  Zou jammer zijn nu we er zo dichtbij komen.
Goedemiddag dames. Sorry dat k een discussie gestart ben over levensvatbaarheid. Was niet mijn bedoeling. Het was meer informatie. Hier: lekkere luie dag houden vandaag. Vanmiddag naar schaatsende vrienden kijken en dan met zn allen cecemelk drinken met appeltaart. Vanavond naar VK controle