Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @helma. hahaha dan heb ik iets gemist! heb er niks van mee gekregen!

@ego.... halve werkdag er op zitten! en ik ben moeeeeeeeeeeeeeeee... me ogen hangen op half 7! bha bha.
    gelukkig morgen weer een daggie vrij, maar helaas ben ik na mijn werk nog lang niet klaar voor vandaag.
    me ouders komen eten (javaanse kip maak ik) en dan nog een klant voor een nieuwe set gel nagels zetten incl. art.. (tussen door me zoontje nog douchen en in bed stoppen want vriendlief moet voetballen) al met al denk ik vanavond rond 22:00 klaar te zijn! kan ik van iemand wat energie lenen????

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Helma hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor! Is toch heel normaal dat je je daar mee bezig houdt? Doe ik ook ;)

Wat zag ik een schattig broekje voorbijkomen op de foto!! Gaaf :)

Ik zat vanmorgen eens goed te kijken maar ik heb wel een zwangerschapsstreep haha en hij loopt tot ver boven de navel door..

Geslacht vertellen: Wij wilden het geheim houden maar helaas lukt het ons beide niet. Ik zeg steeds zinnen met hij en hem...
    Vriendlief ook :) We lachen er maar om.. Mss toch de volgende keer zeggen dat wij het ook niet weten...

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo net 6 rompertjes en 5 paar sokjes gekocht :p hahah en een slabbetje van miffy? Naja Nijntje dus. en 5 van die rompers in zo een pak en eentje van Nijntje ook.

Lekker blauw en groen :p

4. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Lionne veel succes en plezier bij de 20 weken echo, ben benieuwd of je man het dan nog voor zich kan houden.

Roosjuh oh wat schattig nu nog een unox muts erbij en hij kan mee:D

Les jeetje wat een drukke dag doe je veel nagels zetten?

Dippertje wat leuk shoppen ik wil ook. Hoef alleen de echte jongens dingen te kopen de rest hebben we nog.

Zwangerschapsstreep heb ik nooit gehad, valt ook nog wel mee kwa buik. Was zeker niet de dunste voor de zwangerschap maar wel fanatiek aan het hardlopen en daardoor behoorlijke buikspieren. Heb hem gister tegen mijn ribben voelen trappen ;).

Helma heerlijk buiten in het zonnetje.

Mirri net of het zo hoort te zijn kom maar op met die tocht.

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Zo, we zijn weer terug. Alles is goed met onze kleine meid :)

Mijn placenta ligt erg laag en ik moet dus met 32 weken nog een echo (vreselijk hoor ;))
    Ook heb ik een velamenteuze navelstrenginsertie. (de navelstreng gaat mijn vliezen in) ik weet eigenlijk niet echt wat de gevolgen ervan zijn, alleen dat ze bij de bevalling rustig aan moeten doen.

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede middag dames !!!

Zo ik ben er weer. Ik ben vanmiddag naar de zeeman geweest en heb daar veel gekocht voor erg weinig geld. Al die dingen die in de uitverkoop waren, daar gaat nu nog eens 60% extra kassakorting vanaf. Ik heb voor me eigen een jurkje, een vest, 1 paar sokken, 4 paar knie sokken met sierstuk en 2 baby malloits gekocht en dat voor in totaal maar €7,30 :$ Dus een tip voor diegene die de tijd hebben om naar de zeeman te gaan.

Zo mijn auto hebben we gisteren weggebracht en hij word vandaag gekeurd. Ik hoop zo dat hij word goedgekeurd want dan kunnen we hem snel verkopen want ben hem echt helemaal beu hiihi. En ik hoop dat het allemaal niet te veel kost :)

@ zwangerschapsstreep. Ik zie wel dat ik veel haartjes heb zo onder mijn navel maar die zijn verder allemaal blond dus een echte streekp zie je nog niet bij mij.

@ navel, Ik heb een erg diepe navel, en hij plopt nog niet naar buiten. Mijn navel staat wel wat strakker getrokken nu, maar ja logisch he :p

@ werkers, werk ze allemaal... Ik moety vanavond ook weer maar heb weer een halve dienst dus dat is zo voorbij. Ik moet dan van 18:00 tot 22:00. Morgen misschien een keer heerlijk uitslapen ;)

Fijne dag dames,
    Kuss

7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @dippertje... oh heerlijk shoppen voor de beeb! hopelijk kan ik dat maandag middag ook gaan doen!

@Wuppie, nee niet veel meer. wel veel gedaan, nu alleen nog voor een vast clubje (vooral fam en vrienden) en mezelf ;)

@lionne, fijn dat alles weer goed was bij de echo!
    ff googlen, hoe en wat met die navelstreng, heb er ook nog nooit van gehoort!

8. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @channelle oh thanx voor de tip! ren ik morgen ff naar de zeeman! joeppie shoppuuuuhhhh

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh jee.. het sneeuwt weer :(

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Even ego dames, lees later bij..
    Vandaag gewerkt, was best druk, maar niet gek druk gedaan of zo.. Na de koffie dacht ik: Kom maar op met die rolstoel want dit trek ik niet meer..
    Nu nam ik voor de bekkenpijn eigenlijk nooit PCM in, maar wil dit dus wel gaan doen.
    Dus ik even de huisarts gebeld en zij verwezen me door naar de verloskundige.
    Haar advies: af en toe een PCM mag best, maar zij denkt dat het beter is dat ik volledig de zw in ga.. BALEN!!

Nu moet ik maandag weer naar de bekkentherapeut, even met haar overleggen..Het zat er wel aan te komen, maar ik wil helemaal niet!

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    knuf voor jou kylie.
    maar denk nu aan je zelf en je beeb,! das het belangrijkste!

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hug voor Kylie.

Goed aan jezelf denken hoor.

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Balen Kylie. Maar misschien wel beter dat je straks weet waar je aan toe bent en je energie kunt gebruiken voor je zwangerschap en jezelf..

Shoppen. ik was onderweg naar de kapper maar kwam bij een vriendin vandaan en ineens stond ik in de babydump en daarna id prenatal... mmmm apart maare heb het volgende gekocht:
    Eerste pakje maat 56 ligt vooraan op de foto van pure prenatal roze gestreept broekje met wit shirtje en daarbij dan nog slofjes in roze gestreept. De rok en het boxpakje zijn van babydump kon t niet laten! Is overigens het enige kleine rokje wat ik heb hoor. De rest wat er id kast hangt is v.a maat 62.
    Mocht de kleine nu niet in 56 passen dan word dit shirtje van de hema in maat 50 het eerste setje samen met een zachtroze broekje newborn t-shirt - HEMA

Ben nu klaar met kopen van alles wat klein is. de 17e met mn schoonmoeder shoppen dus dat word maatjes 68 en groter en dan nog de 22e naar de beurs.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin2011 die koe heb ik ook gister gehaald! :D Alleen dan als tshirtje want boxpakjes had ik al aardig wat van liggen. Ze hadden ook slaapzak met die koe maar ook een slaapzak hadden we al :D

Kylie dikke knuf! Rust goed uit zo vaak je kan he meid. Kijk of je op t werk anders af en toe kan liggen 10min. Gewoon tussendoor een paar keer. Op je rug met flinke kussen onder je knieen. Of op je zij met een kussen tussen je krieen. Dan liggen je bekken en rug rechter zodat het even tot rust kan komen. En volledige zw, tja is even een shock maar misschien wel beter voor je als je zoveel last heb. Denk nu aan jezelf en je kleine knul, dat is het belangrijkste

ego: Net wasje babykleding gedaan, commode opnieuw ingedeeld, andere kleertjes uitgezocht, straks beddengoed wassen en de fles spenen en sabbel spenen uitkoken. Last van nesteldrang?? nee johhhh :p :D Ben nu wel gesloopt bah

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Roozjuh. Ja leuk he zag t hangen. Ik had nog amper boxpakjes en wel al slaapzakjes en shirtjes dus vandaar:)
    Was maar 6,95 vond t wel meevallen. rokje ook 6,-
    Leuk die hormonen zeg!

Ik heb ook last van nesteldrang! Wil alles schoon hebben en af hebben. (zijn zowat klaar) echt vaag maar kan maar af zijn toch. Ben wel erg moe hangerig en bleh en zit er aan te denken toch even wat dagen thuis te blijven. even goed bijslapen. Mn darmen waren gisteren ook helemaal overstuur en heb een snotneus. Kijk morgen of vanavond wel of ik even een paar dagen thuis blijf.

16. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @zeeman, ja daar ben ik ook geweest maar er zaten nergens rode stickers op dus geen 60% korting :( ze hebben wel leuke slabbetjes dus bij de zeeman en schattige rompertjes van snoopy/baby bert en ernie/nijntje etc. alleen bij ons was het weer ene klerezooi in die bak en kon de goeie maatjes niet vinden. Ohh en rompertjes van hello kitty :p lekker roze :p dus voor de meisjes mama's :p

@nesteldrang.. geen last van er moeten echt nog duizend dingen gebeuren en maak me er niet zo druk om. Wil het misschien eerst zo een uberschattig wiegje van Gardo die nu 60% afgeprijst is op onze kamer. Dus dan maakt de kinderkamer helemaal niet zo veel uit. :p

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kylie wat balen zeg!! :(
    Maar toch goed blijven luisteren naar je lichaam hoor!! Dan maar zw!
    Het is van tijdelijke aard en voor een goed doel ;)
    Sterkte!

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier trouwens ook enorme nesteldrang! Wil ook alles schoon en netjes hebben.
    Taakjes die al jaren op ons liggen te wachten wil ik nu klaar hebben voor we op vakantie gaan zodat we daarna alleen nog maar alles bij hoeven te houden..
    De babykamer is netjes op orde en behoeft ook weinig aandacht meer net als de uitzet haha.
    Na de vakantie ga ik de laatste dingen kopen en checken of ik alles echt heb. Daarna alles wassen en de ziekenhuistas inpakken. Ik ben dan tegen de 30 weken denk ik..

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    roosjuh jij bent wel echt vroeg met wassen en uitkoken enzo haha!!]
    Ik wil dat pas later doen anders kan ik het daarna weer wassen.. En ik doe het als alles compleet is.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Joekie ja erg snel idd. maar heb verder niks te doen hier haha. álles is compleet. bedje, commode alles. kleertjes doekjes beddengoed pff zijn gewoon al 100% compleet dus dan ga je nuttloze dingen doen die beter kunnen wachten haha. heb nog net niet mn vluchttas klaar staan :D

Wat staat er op t menu bij iedereen? Hier krieltjes, slavinken(bah) en wortels/doperwten. en als toetje een mega bak chocolade vla :D:D:D

Deel Deze Pagina