Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ohhh einneh,,, spannend! wil je weten wat het word? en ga je het ons vertellen?

@roozjuh, idd jammer van het geld. wel lekker ff een weekje niks doen! ja vind je het niet lastig om net te doen alsof je het niet weet? ik zou me gelijk verlullen!

omg ben pas 3 kwartier aan het werk. heb nu al geen fut meer en me hoofdpijn begint ook weer te komen.
    misschien maar is een middagje vrij nemen als het werk het toelaat!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Les, nee gek genoeg totaal geen moeite met liegen over t geslacht. Mn man wel, die heeft zn pa al verteld dat we het allang weten... Zucht. Nu maar hopen dat die geen irritante vragen gaat stellen want dan verlult mn man zich meteen

Succes met werken meid, misschien dat je eerder naar huis kan? Even lekker bijtanken

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Tja lastig idd... Ik was zelf ook nooit een waterrat, vond zwemles ook verschrikkelijk.
    Ik heb helaas geen tips, misschien helpt het dat hij elke keer na de zwemles een sticker mag plakken oid? Toch nog om draaien naar iets positiefs als hij het echt zo eng vind?

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Ies: nee we willen niet weten wat het wordt. Mocht het per ongeluk toch zichtbaar zijn of de echoscopist verspreekt zich dan is het niet anders maar dan gaan we het denk ik niet vertellen....
    Ik vond bij Mark de verrassing bij de geboorte erg leuk dus die verrassing wil ik nog een keer meemaken :D

Bale dat je geen fut hebt en weer hoofdpijn! vanmiddag lekker vrij nemen (of ziek melden) meid!

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik word gek van mijn getwijfel met betrekking tot de naam! Grr.... hihihi Ik wil gewoon eigenlijk al weten wat we krijgen, en wanneer het geboren wordt, en of we die naam wel kunnen gebruiken. Maar eigenlijk heeft die onwetenheid ook wel zijn charme!

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik ook! Was echt hét ultieme toetje na het harde werken! :)

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Inderdaad! en mijn voorgevoel kwam helemaal uit toen :D.
    moet wel zeggen dat ik nu echt geen gevoel heb wat het gaat worden.....

8. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Bijntje: mag er niet bij blijven, zit vanaf bovenaf achter glas te kijken, wat t zo moeilijk maakt, pff hopen dat t volgende week beter gaat!
    Die stickers zijn wel een goed idee, hij mag nu een auto-tje uizoeken na t zwemmen!

Naam voor de baby hebben we waarsc ook al, kwam ineens in mij op en zo grappig, mn vriend kwam uit werk met ' ik heb een leuke naam' en t was precies dezelfde! Toevallig he!!

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    zo wij gaan even naar buiten. mijn vriendin moet naar de tandarts dus ik mag even op hun kleine van 6 weken passen :D

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen.
    Ik heb vannacht toch nog best geslapen ondanks alle spookverhalen in mijn hoofd.

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Girly, he wat vervelend dat je zoontje het zo vervelend vindt om te zwemmen en voor jou omdat je er dan zo weinig aan kan doen :)
    Je idee om keertje extra te gaan zwemmen is denk wel slim alleen let erop dat je niet te veel ineens gaat zwemmen want dan kan er weer te veel nadruk op komen te liggen.
    Misschien laten vertellen in de klas dat hij naar zwemles gaat? En idd stickeridee is ook slim, al beloon je nu dus ook wel met de auto'tjes.
    Ik hoop dat hij het snel leuker gaat vinden.

@ Einneh, spannend vandaag 20 weken echo! Hoop dat bij jullie ook alles goed is!

@ Les, hmmm vervelend als je echt geen zin hebt om te werken en het dan toch moet. Hopelijk kun je op tijd weg!

@ Danielle, wij moesten documentaire kijken omdat er een kans in zit, omdat zwangerschap zo zorgelijk is, dat ons kindje (veel te) vroeg geboren wordt. Zo waren we een beetje voorbereidt. Maar ik probeer steeds maar te blijven posi-poweren dat ons kindje nog heel lang blijft zitten.
    Lekker met de namen aan het worstelen dus hihi

@ Roozjuh, heb ik goed onthouden dat jij gister naar vk moest? En hoe was dat? Vervelend dat je zo'n last had van heupen vannacht.
    Ik helaas ook bij iedere draai wakker door pijn aan mijn bekken.

@ Bijntje, gelukkig weer opgewarmd! :)
    een dag staan is inderdaad ook vermoeiend hoor!

@ Lionne, ja de gedachten houden je toch wel bezig he dus ook in je slaap.

@ Kylie, ja roken zal nu zeker ook nog even terug komen in je slaap. Niet meer gerookt?

@ Dromen, ik heb gewoon de hele nacht gedroomd dat ik ruzie had met mijn moeder terwijl ik dat eigenlijk nooit heb. Gek hoor al die stomme dromen!

@ Girly, nou dan moet dat inderdaad DE naam zijn als jullie er allebei spontaan mee thuis komen! Leuk zeg!

12. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo bijna 12 uurtjes geslapen, daar knap je wel van op zeg!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leonie: ja gister had ik vk controle. alles was goed. ja vind t niet echt boeiend zo'n controle :p mn bloeddruk is altijd goed en maak me niet zo snel zorgen om dingen. hartslag kan ik thuis ook horen :p

Dip: oo lekker!!! kon ik maar zo lang slapen :D

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,
    Zo de stuccadoors zijn hier in de badkamer hard aan de slag. Vriendlief heb ik vanochtend weg gebracht en ik kan ham waarschijnlijk pas rond 17:00/ 18:00 ophalen. Ppff... ik mis hem nu al :)

@document, ik moet dat niet kijken want ik ben zo een drukte maker en dan ga ik me weer onnodig druk maken.

@girly, 40 pagina's :$ dat is veel om terug te lezen hihi. Ik zou denken ik ook inderdaad belonen. En het kindje van mijn zus was ook doodsbang maar mijn zus heeft haar elkle week meegenomen om gezellig te zwemmen (het was moeilijk om even vol te houden vond ze) en nu zegd ze elke keer 'zwemmen' en wil ze super graag zwemmen :D

@ Kylie, balen dat je zo verrot geslapen hebt. Misschien even lekker tussendoor bijslapen vandaag. En nog steeds niet gerookt na gisterenmiddag? lastig he...

@ Ies, hahah ik vind het ook heerlijk om ons meisje t voelen sávonds en kan dan ook niet in slaap komen omdat ik da zo lig te genieten :p Succes met werken nog !!! en eerder weg gaan is wel lekker ;)

@ bijntje, 22 weken wave voor jou !!!! net iets te veel van het goede geweest dan gisteren omdat je chaggie bent, succes en lekker rustig aan doen :)

@roozjuh, fijn dat je lekker geslapen hebt. Ik zou het niet voor me kunnen houden hoor hiihih wij vonden dat zo lastig :$ ahahh maar wel leuk dat jullie het zo goed kunnen... en €40 in de week mislopen scheeld een hoop ja want je rekend toch wel een beetje op het geld he. dat heb ik ook met mijn bijbaantje ahahah.

@einneh, oe... spannend. Geniet er straks van !!! Het blijft heerlijk vind ik om ons beebje te zien op de echo's ahhah.

@danielle, Ik vind het zelf ook prettig als ik bepaalde dingen al weet en gedaan heb ahahha. Zo ben ik erg opgelucht dat we al een naam hebben, de geboortenamen, peettante weten we al wie het word enz... Maaar als het kamertje klaar is dan valt er pas echt een last van mijn schouders af ahahah. Dat blijft maar door mijn hoofd malen.

@ dippertje, heerlijk zeg 12 uur lang geslapen. Dat zou ik ook wel willen ahahah. Heerlijk !!!! ;)

Nou ik denk dat ik niemand ben vergeten. En anders sorry :p
    Fijne dag alemaal dames !!!
    Kuss

15. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    uhh ff denken.

@einneh, knap hoor dat je het niet wilt weten, ik zou dat niet trekken, ben nu al super zenuwachtig en benieuwd!

@roozjuh, vervelend dat je man dat heeft gezegt tegen zijn pa...!

@dippertje ohh heerlijk wou dat ik is een keer zo lang kon slapen.

@namen etc. hier nog niks geen namen, geen kleren, geen kamertje, vanaf maandag gaan we aan de slag als we het geslacht weten! ;)

@work. mmmm het lijkt er nog niet op dat ik vandaag eerder weg kan.... het werk stappeld meer op dan dat er wat weg gewerkt word. GVD.... kunnen ze me niet even met rustlaten. pfffffffffffffffffffffff nou ja ik ga nu heeel hard aan het werk, en dan hopen op een paar uurtjes eerder weg!

16. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Leonie; hoe heb je zelf die documentaire ervaren? Is wel enorm heftig hé.. Is het nu onder controle redelijk? Groeit jullie kleintje wel goed? Jeetje wat zullen jullie een zorgen hebben... *knuf*

17. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Gewoon heel vroeg je bed ingaan :') en ik word er eerlijk gezegd een beetje gek van want als ik geen 10/12 uur maak ben ik dus niet lekker. Ben ik doodmoe , en dat is ook irritant :p En uitslapen kan ik niet.

18. helma85

helma85 Niet meer actief

Roozjuh: fijn dat alles weer goed is met je kleine!
    Auto: dat is de moeite 2000 euro!
    slapen: ene nacht goed andere nacht slecht.

Gisteren had k een emotionele dag.Moest denken aan de dierbaren die ik/we de afgelopen jaren verloren zijn, waaronder mijn moeder toen k 17 was.
    Vind het zo jammer dat ze niet mee kan maken dat ze oma word!

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Helma; ach.. dat lijkt mij ook vreselijk moeilijk. Bij zulke bijzondere momenten sta je daar dan extra bij stil.. Sterkte!

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Helma, dikke knuffel.

Deel Deze Pagina