Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Helma: dat is ook erg moeilijk. Dikke knuf meid!
    Ik heb altijd een hele goede band met mijn opa en oma gehad, beiden zijn al overleden en maken hun kleinkinderen niet mee maar wat hadden ze het mooi gevonden!

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gevonden....
    Hoe zit het met jullie babykamer?

3. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Dit zijn juist die dingen die je wilt delen met je dierbaren, begrijp dat t erg emo is om die mensen om je heen te missen waar je zo van houdt! Veel sterkte voor iedereen die dit meemaakt!

Vandaag aan t werk tot 2200 uur vanavond dus dat duurt nog even!
    En voor iedereen met last van bekken/stuit/bil een fysio doet wonderen!
    Ben nu zelf 2x geweest en bijna geen last meer! Super! Vaak is een paar behandelingen al voldoende voor de meeste!

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Toerist; die wordt dit weekend weer leeggepakt voor ons tweede kindje. Wij hebben deze al dus... ;)

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Toerist: euhmm :) Mijn man is zijn kamer aan het opruimen en samen zijn we met de zolder bezig zodat hij naar boven kan. Dan kan zijn oude kamer opgeknapt worden en kan Mark daar heen. De beeb gaat naar Mark zijn oude kamer. Bedje hebben we al.
    Ga alleen voor Mark nog een nieuwe commode/kast halen.
    Maar eingelijk dus nog niet zo ver.... kan ook nog wel ;)

@ Girly: fijn dat de fysio helpt! ik ben vorige week ook geweest en dat heeft mij ook heel goed gedaan. Mag maandag weer heen voor controle.

6. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    @Helma: Sterkte meis, dikke knuf voor jou!
    @Les: succes met de dag doorkomen, balen als je al zo begint hè!
    @Einneh: Veel plezier met de echo!!!
    @Kamertje: Meubels zijn besteld, ideeën zijn er, wil in de voorjaarsvakantie beginnen.
    @Geboortjekaartje en naam: geboortekaartje al gemaakt via internet, staat mooi opgeslagen. Tekst gaat mijn man schrijven. Naam hebben we al, wel na de echo vorige week, toen we eenmaal wisten dat we een meisje krijgen, iets aangepast, vonden de klank dan mooier...

@ Ego: Net vervolg op 20 weken echo gehad, nogmaals hartje, ruggetje en bovenlip bekijken, maar mevrouw lag weer precies hetzelfde (was wel lief aan het zwaaien) dus weer geen goed zich hierop... Nu op 29 februari groeiecho, de echoscopiste bekijkt dan ruggetje en bovenlip en 1 maart controle gyn en zij gaat dan nog een keer het hartje bekijken. Ik moest me alleen geen zorgen maken, want het is puur voor de zekerheid, er is geen aanleiding op dit moment om aan te nemen dat het niet goed zou zijn. Dus ik zie het maar zo, dat ik lekker vaak naar ons meiske mag kijken!
    Ga zo auto van mijn ouders ff terugbrengen, onze auto is weer klaar en, t mag wat kosten, hij rijdt weer als een zonnetje ;)

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo,

Zo de stuccadoors zijn echt hard aan het werk ahahah. Ik vind het fijn als ze klaar zijn want dan heb ik het rijk weer alleen hier ;) Mijn vriend ligt nu onder het mes of is al op de uitslaapkamer dus vind het mega spannend.

@ Ies, balen zeg dat het werk alleen maar opstapeld in plaats van dat je het kunt wegwerken. :( Dan maar even proberen door te zetten vandaag... Succes !!!

@ Dippertje, ja dat is het juist. Ik gun het mezelf niet om op tijd in bed te kruipen. Moet ik binnenkort gewoon een keer doen eigenlijk want ik vind dat heerlijk om lang te slapen. ;)

@Helma, Sterkte meid. Ik heb het zelf ook bepaalde dagen erg moeilijk en emotioneel omdat ik mijn broertjke dan erg mis !!! :x Die dagen zijn erg lastig...

@ Toerist, we hebben de babykamer al leeggehaald, het plafond zit in de grondverf en we hebben de meubels en laminaat al klaarliggen hier. Mijn vriend wil ove 2 weken als het dan een beetje gaat het kamertje in orde maken.

@girly, werk ze vandaag!!!

@cecilia, wat een eigenwijs schatje zit er in jou buik ahahah en leuk he als ze zwaaid. Ik keek eergisteren de dvd van de 20 weken echo en toe zwaaide ons meisje ook hahah dat had ik tijdens de echo niet gezien. Ik moest gewoon huilen van geluk (zoals wel vaker hiihih)

Ik zou ons meisje ook wel wat vaker willen zien maar eigenlijk vind ik het ook wel goed zo omdat er (gelukkig) geen reden is waardoor ik vaak een echo moet krijgen. IK bekijk het gewoon positief ;)

Zo ik ga de worstenbroodjes maar voor de stuccadoors in de ven doen want ze zullen wel honger hebben :p
    Kuss

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Jahoeee krijg smsje van mijn vriend. Kamer van onze oudste zoon zijn ze nog mee bezig om op te zetten, en het ziet er heel erg mooi uit!!

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

zulke smsjes zijn altijd leuk om te krijgen !!!!
    Gaaf zeg du als je straks naar huis kan dan heb je al echt iets om naar uit te kijken ;)

Weet iemand een site waar je niet al te duur geboortekaartjes kan bestellen? want ik wilde het eigenlijk ergens laten doen maar vind hjet echt super duur... Even rondkijken of het overal zo duur is ahahah.

Kuss

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
  11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @helma,
    Ik begrijp hoe je je voelt, mijn moeder overleed ook toen ik 18 was.
    Soms mag je gewoon lekker emo zijn daarover hoor!!
    Doe ik ook ;)

@kamertje, wij gaan misschien dit weekend verfen!!

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik moet nog een broek hebben, maar heb eigenlijk geen zin om de stad in te gaan :(

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    einneh leuke foto's!

Toerist, welkom terug :D Das lang geleden! Hoe is het met je?
    Kamertje: hier is alles al klaar.

Ego: EINDELIJK!!!!!!!! het belasting geld van 3maanden geleden is er. O jeetje wat een opluchting phoe. Nu hopen dat er voorlopig ff geen geld gezeur meer is. Ben dat beetje zat aant worden. elke maand is er wel iets. kunnen we wel eindelijk geld aan de kant zetten voor de Stuva kast voor onze dochter jeej

Net lijstje voor de weekboodschappen gedaan en wat we komende week gaan eten. Liet lijstje aan mn man zien zegt ie dat het niet klopt. vanavond staat spaghetti op t menu maar dat hoort volgens hem Babipangang Koeloe Kai en Bami te zijn:D kortom, chinees bestellen!! Das mijn tik deze zwangerschap, chinees en hamburgers. Vorige zwschap was het perenijsjes en kaassoufles :p Is het al 19.00??? :D:D:D

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    #4934 Leonie27, 9 feb 2012
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
    @ Helma, knuff voor moeten missen van overledenen en dan zeker je moeder. Personen dicht bij je lijkt me heel moeilijk om te moeten missen.

@Roozjuh, fijn dat controle toch goed was, idd als alles goed gaan zijn ze niet zo spannend maar wel belangrijk en toch weer fijn om te horen dat het goed gaat.
    Jammer idd van het oppassen en dus het geld missen.

@ Danielle, oh leuk dat je zoontjes kamer nu er zo mooi uit komt te zien! Leuk om straks thuis te komen!
    Ik vond documentaire erg heftig om te zien, maar ook wel goed. Zijn we ietsje voorbereidt.

@Les, ah jammer dat eerder stoppen niet gaat lukken. Zul je altijd zien als je straks gewoon lekker gaat dan heb je niks te doen hihi.

@ CN, spannend hoor vriend nu onder het mes of misschien op verkoever. Het is misschien operatie die niet erg risicovol is maar toch altijd wel fijn om achter de rug te hebben.

@ Babykamer, wiegje dus uitgekozen maar moet nog besteld worden en voor de rest moeten we alles nog doen. Kom ook maar niet echt uit de kleur die we op de muur willen.

@geboortekaartjes, denk dat kaart2go dus zelf maken misschien niet zo duur is?

@ Dippertje, lekker 12 uurtjes slapen!

Oh controle vk hier was goed, bloeddruk wel weer te hoog maar dat is hij steeds. Zaterdag heb ik weer controle in ziekenhuis.
    1 maart mag ik weer terug.

en nu weet ik het niet meer, ga ook even plat! Tot later!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nieuwe afspraken graag even via PM naar mij sturen zodat ik ze op de site kan zetten.

Dank u.

16. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Einneh; wat een lekker ding!

17. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hier kijk maar eens! Steigerhouten kamertje van onze zoon..
    Je moet ervan houden hoor, het is vrij robuust. Maar wij vinden het supergaaf... :)

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    thnx! goeie creatie he :p

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Lekker slapen Leonie!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuke kamer danielle! :D Hier staat er niet zoveel in kamer van zoonlief. Bed, kast en een woezel en pip speelgoed kist :p met een vloer met puzzelmotief

Deel Deze Pagina