@ Lionne: ik moet ook nog een broek hebben maar stel het steeds uit. Hier in het dorp kan ik geen zwkleding kopen dus moet elders heen..... @ Roozjuh: fijn dat het geld eindelijk binnen is! @ Leonie: fijn dat alles goed was bij de VK! slaap lekker! @ Danielle: goeie keus (meubels)! ik vind het echt geweldig! Zo Mark is weer wakker, zit nu aan een stuk brood
goede middag dames, Zo vriendlief belde net en hij is alweer wakker, joepie De stuccadoors zijn zo klaar en als ze dan weg zijn dan ga ik snel naar hem toe... @einneh, wat een schatje zeg !!! Hhahah inderdaad, goed in elkaar geklust @ bijntje, leuk he aan het kamertje beginnen k vind dat erg leuk alleen jammer dat ik niks mag doen van mijn vriend... Ik mag alleen inrichten en spullen mee uitkiezen etrwijl ik zo graag mijn handen uit mijn zakken steek. Maar ja het is lief bedoeld van vriendlief !! @ Lionne, ik ben gisteren de stad ingeweest... als je er eenmaal bent is het wel leuk hoor want het is nog uitverkoop in dewinkels, al moet ik wel zeggen dat het leukste al weg is bij veel winkels. @ Roozjuh, eindelijk het belastinggeld binnen, JOE HOEW !!!!! ja als je elk centje dubbel moet omdraaien voordat je het uitgeeft is dat niet echt leuk nee. Maar nu heb je eindelijke dit geld binnen en dan heb je misschien even een buffer? @ Leonie, ja erg spannend. En het is ionderdaad maar een klene operatie maar toch erg spannend. Het is nooit leuk van dit soort dingen Maar ja nu het herstel nog en dan is hij er vanaf Fijn dat je controle verder goed was !!! @danielle, het steigerhoutje kamertje vind ik er echt super gaf uit zien maar toch is het inderdaad niet helemaal mijn stijl. Maar toch erg gaaf hoor, lekker stoer zo een kamertje !!! joepie de muziek gaat af boven, ik denk dat ze klaar zijn Tot straks dames !!! Kuss
Even snel.. Poging mislukt, maar ik laat het er zeker niet bij zitten, gaan het gewoon nog een keer proberen.. Op het werk urine weer gestript, nog meer leuko's en proteinen en bloed erin.. Uitslag van de kweek is terug, geen gekke dingen. Ik wacht nu op een telefoontje van de huisarts, ze willen me zien.
we moeten straks alweer beginnen aan deel 3! En we zitten net over de helft met zn allen! Hoeveel delen gaan het worden?
@roozjuh... hahahah oh heerlijk zo;n vent die met je meedenkt he! geniet van je chinees vanaaf! @Danielle mooie kamer wow...! @einneh, ik kan de foto;s niet zien ;-( @leonie. het gaat al iets beter, en schiet nu ook wel redelijk op/! maar dat er een tijd komt dat ik niks heb te doen......! uhhh dan is waarschijnlijk de wereld vergaan hahahha werk hier nu 5 jaar en heb nog geen moment zonder werk gezeten!!!! hahahaa
Nou, moet morgenochtend naar de huisarts, meteen na de echo. Ik ga nu, ga met mijn schoonzusje mee naar de gyn. Die hoort dat hopelijk dat ze schoon is en weer verder kan. Anders wordt het toch een curretage
@kylie ik duim mee voor je zus...! ik weet hoe het is. ben helaas ook geopereerd....! sterkte en succes
einneh, wat een schatje! Kylie, succes morgen dan, spannend weer dat het toch niet helemaal kloppend is
jeps ik mag naar huis!!!!!! heb de dag weer overleeft. morgen nog en dan lekker weekend....! vanaaf ff nieuwe naildesigns maken, plaats misschien nog wel ff een foto! fijne avond meiden
heb deel 3 alvast geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/335453-juni-2012-mamas-deel-3-a.html#post12047499