hoe gaat het met de misselijke dames ? hier weer gespuugd van de afwas te doen water was goed warm en werd enorm misselijk dervan
MvA: gelukkig geen ervaring. Maar warmte naar kou is idd niet fijn. Gaat er iemand nog iets leuks doen dit weekend? Hebben nog niks in de planning dus tips zijn welkom
Planning weekend: Zaterdag de laatste 2 ratjes wegbrengen, niet zo leuk dus. Bovendien is het in Weert! Zondag: 's ochtends eerst een bezichtiging voor potentiele huurders van ons huis in Rotterdam, dan door naar Leiden voor een verjaardag en dan naar Dronten om op te passen
ja wel werkende maar ben er gewoon hoor! wij ook druk weekend, vanavond op visite. morgen wedstijd kijken van me nichtje, en zijn me man en ik 6 jaar samen, dus misschien nog ff uit eten, en zondagg sinterklaar viering op het werk. dus genoeg te doen! maar goed vind dat altijd wel leuk, en gaan de dagen ook wat sneller. met uitkijk op onze 2de echo over 14 dagen.............! net heerlijk een frinkandel spec. en patatjes op. buikje weer vol en rond. gelukkig een legging aan dus die rekt lekker mee! hahaahah
hier lekker vrij, altijd op vrijdag, heerlijk!! ben altijd wel druk met boodschappen en schoonmaak voor t weekend! maar goed altijd fijn als t gedaan is! plannen weekend:vanaaf naar een verkoopsale, morgen lekker niks, denk ff de stad in ofzo en zondag naar een sinterklaasfeest! wel leuke dingen allemaal! over 1 week heb ik afspraak VK dan gaan we t hartje luisteren, als dat goed is mag de hele wereld het weten. en zet ik t ook op facebook en hyves, leuk!!
*klaag modus aan* bah wat een snert dag! voel me hele dag al duf misselijk duizelig futloos en alles wat er in de buurt komt. Moest op mn 2 buurtkids passen. Kids vreten energie en als je al geen energie heb dan voel je je helemaal leeggezogen alsof je elk moment van je stokkie kan vallen. Zoonlief ligt nu heerlijk nog even te slapen (viel erg laat in slaap, eigenwijsje) dus kan even rustig zitten en nergens aan denken. Weekend? helemaal niks gelukkig. Voel me waardeloos. Straks als manlief thuis is meteen boodschappen doen, o sjit kmoet dus daarvoor al hebben gekookt en gegeten. hmzz daar gaat mn niks doen.. hop die keuken in! *klaag modus op stand-by*
He bah Roozjuh jammer dat je je niet zo tof voelt vandaag..gister ook al even niet toch?? Nou in ieder geval fijn dat je dit weekend niet zoveel plannen hebt dan kun je lekker uitrusten. Beterschap! @ Les leuk al 6 jaar samen! Altijd leuk om dan even samen uit eten te gaan ofzo. Wij gaan tussen kerst en oud en nieuw 3 nachtjes samen weg..even heerlijk niksdoen kijk er nu al naar uit!! @ hier ik heb vandaag weer veel te weinig gedaan haha. Net de was eruit gedaan en nu alweer moe...maar toch zo maar even gaan koken pfff...gelukkig vanavond gewoon samen bankhangen en TVOH kijken. Morgen even de stad in en mijn nieuwe bril ophalen en beetje shoppen. Fijne dag nog!
hoi dames, Ik ben ook weer thuis. Ik heb net 3 positie broeken laten inkorten want ik heb maar korte beentjes hahah. ik ga zo douchen, daarna koken en vanavond naar een sieradenparty toe. Dus dat word wel erg gezellig !!!! Als ik weer maar niet vanalles ga kopen enzo ahahhah. Ppfff... heerlijk weekend zeg Mmm... wat zal ik toch eens allemaal gaan doen ahhaahh Kuss
Lekker niksen en leuke dingen doen dit weekend. Niks stoms in elk geval. Zo ff boodschappies halen en Boursin mini's grr yumyum
Goedeavond dames, hier hebben we vandaag een nekplooimeting gehad en een mooie echo te zien gekregen... hier 2 foto's... op de ene was ie heel hard aan het spartelen... was mooi om te zien Nekplooi was 1.8mm, nou dus nog hopen dat de bloedwaarden goed zijn, die krijg ik volgende week te horen. Dames met 10, 11, 12 weken gefeliciteerd! ik morgen 13... woohoo!!!
Wow summer mooie foto;s hoor! hier net warm gegeten, en heb nu het gevoel als of me buik op knappen staat! pfff nie fijn hoor! strakkies ook nog op visite, heb er nog niet erg veel fut in
@ Summer wow!!! wat een mooie echo's...je ziet echt een mensje!! Geniet er maar lekker van! @ Les heb ik ook na het eten..is niet zo fijn nee.. Ook nooit fijn als je visite krijgt en je er eigenlijk niet zoveel zin in hebt..maar vaak blijkt het dan achteraf wel mee te vallen.. Wij hadden macaroni, maar werd al misselijk van de lucht...pfff Vriendlief had pastagehakt meegenomen zat flinke lading knoflook doorheen volgens mij bleh!! Vind ik normaal wel lekker nu niet... Dus zit maar aan een crackertje.. Heb al paar dagen een paar keer op een dag pijnlijke steken echt door puntje van mijn tepel heen..toen ik onder de douche stond ook vooral bij 1 borst..au!! Leek een beetje op de toeschietreflex die ik bij de eerste had tijdens de BV.. Herkenbaar??
@juffie dat van de steken heb ik ook! en helaas komen ze niet hier maar moeten we daar heen op visite, dus door de kou, dat vind ik nog het ergst...! bha bha
@ Les ok dus ik ben niet de enige! Best een beetje een gek gevoel..maar goed is wel goed denk ik komt door de hormonen die borsten zijn alvast aan het voorbereiden... Bij mijn eerste deed het borstvoeden zo'n pijn..ook in andere houdingen..en het kwam gewoon niet op gang ook met de kolf ging het erg langzaam...uiteindelijk anderhalve week volgehouden.. Wellicht kwam het doordat hij ook op een andere afdeling lag en ik die eerste week in z'huis lag, maar tepels zijn normaal ook vrij gevoelig.. Wil het wel weer gaan proberen denk ik, maar soms denk ik laat ik er maar niet aan beginnen..was zo teleurstellend toen.. maar het is wel het beste natuurlijk.. tja heb nog tijd zat om erover na te denken.. Sorry voor lange verhaal, maar is toch best een pijnlijk puntje merk ik voor mezelf.. @ Les bah ja door de kou is niet fijn..voordeel is wel dat je kunt gaan wanneer je wilt..als je visite hebt kun je ze niet ineens de deur uitzetten haha. Heb ik weleens gehad..die mensen bleven zo lang..op een gegeven moment zei ik sorry maar ben echt moe ik ga naar bed hahaha nou veel plezier in ieder geval!!
heey dames, @ steken, volgens mij heb ik die steken ook wel eens maar ik weet het niet zeker ahahah want ik voled zoveel in mijn borsten allemaal Ikl ga afsluiten dames, ik ga zo naar een sieradenparty, ik heb er zin in !!! Kuss en allemaal een hele fijne avond en slaap lekker alvast