Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier net doperwtjes/worteltjes, aardappels en gehaktbal gegeten :)

Morgen komen broer en zijn vriendin op bezoek. Verder geen plannen dit weekend. Gewoon rustig.

Net gewerkt tot 18.00. Ik ben een beetje moe, niet meer doodmoe.

Summer: mooie echo! Wauw!

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Chanelle haha ja je voelt zoveel in die borsten, maar die steken waren echt een beetje pijnlijk au!! Dus dat viel wel op..

Veel plezier op de sieradenparty!!!

@ Lionne geniet lekker van je rustige weekendje! :D

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    vraagje..wie weet hoe de noppies kleding valt??

Ik heb wat dingen van mama licious gekocht via marktplaats...heb normaal vaak 40, maar ook weleens 42 vanwege grote borsten :D
    Maar bij mama licious pas ik dan vaak wel M.

Heb nu leuk jurkje gezien van Noppies, maar weet niet of ik dan M of L moet hebben.. Iemand een idee of die kleding ook groter uitvalt net zoals mama licious???

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Rustig is ook wel weer een beetje saai :(
    Ik zou best samen met manlief wat willen gaan doen, weet alleen niet zo goed wat.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eten: zo ik heb heerlijk gegeten!! Man wilde eerst avg, toen patat omdat we boodschappe zouden doen, toen gingen we opeens geen boodschappe doen maar wel patat eten waar ik geen zin in had. Nou goed na 6x veranderen heb ik m naar de winkel gestuurd om krop sla te halen, dus heb net sla gegeten met heerlijke dreesing jummm. Hadden er wel patat bij en een braadworst. Heb patat laten staan en hele schaal sla opgegeten. Verrukkelijk!!!!! :D smaakt naar meer!

Nu zoonlief naar bed en dan uitbuiken op de bank en tvoh straks kijken. Vanavond nog een stokbroodje met satesaus.

6. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Nou heb even zitten speuren op internet en daar zeggen de meesten ook dat Noppies ook ruimer valt..dus wellicht moet ik dan M kopen. Maar ja ga nog wel eind groeien natuurlijk...pff lastig haha
    Nou ja dan toch maar eerst een keertje passen denk ik..

7. Noppies viel bij mij ook erg groot Juffie. Had broekmaat 28/29 en had xxs nodig van noppies broeken.

Moet een hoop teruglezen....

8. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Thanks bloempje! Ja van die broeken had ik al gelezen..
    Weet alleen niet hoe de jurkjes vallen ook groot denk ik...

Ach gossie net gtst gekeken met klein beebje erin...zo sneu...zit ik gelijk te janken haha besefte me ineens...dat wij straks ook als alles goed gaat zo'n ukkie mogen vasthouden!

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Juffie, dat dacht ik ook. Ik geef hem alleen echt niet af!

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Haha lionne ik ook niet! Hoop ook dat ze het kindje terugwillen haha om die stomme bing! Haha hoe je kunt meeleven met een soap...

Nu tvoh kijken heerlijk!

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @noppies vind ik ook wel groot vallen idd.
    Vandaag naar de vk geweest super mooi hartje weer gehoord:)
    ik heb nog geen zwangerschaps kleding aan nog niet nodig.. Jullie wel allemaal?
    wij hebben vanavond ook lekker makkelijk gegeten, roti hmm.
    Morgen gaat mn man even een nieuw box halen, die we nu gebruiken is echt op.. en mijn zoontje van 1 zit er echt nog best veel in, vooral als ik even bezig ben als ik hem er dan niet in zet klimt hij overal op haha..
    Maar het is zon leuke box via mp, bopita tripus box zeker nu hij nog langer blijft staan voor de baby straks vind ik zon kleine wel erg mooi!

fijne weekend allemaal! en voor dames die moeten werken (ik ook :( ) werkze!

12. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

#512 boefjesmama, 25 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2011
    Net een bedje voor zoonlief gekocht via MP. toevallig 2 km hier vandaan.
    Nu nog een mooie kast erbij. Dan zijn we klaar. Op verven, inrichten en alles na dan.

Positiekleding: nog niet aan.
    Borsten: hier ook pijnlijk ligt ook aan de bh die ik draag. Kanten bh's hoef ik niet meer aan dat schuurt teveel

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ bellamano bedankt voor de tip over noppies...
    Fijn dat jullie het hartje weer gehoord hebben!

@ boefjesmama leuk! Wij hebben ook via marktplaats een bopita peuterbed gekocht en de kleine is er gek op! We vonden het nieuw te duur en er was niks mee dus erg fijn!

14. boefjesmama

Wij vonden hem nieuw ook te duur dus naar even speuren zag ik hem op mp.
    Hoe oud is jullie andere kindje dan?

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ boefjesmama hij wordt komende donderdag alweer 3 jaar! Gaat zo snel..hij heeft best lang in ledikantje gelegen tot 2 en half jaar. Hij klom er nooit uit en wij vonden het ook wel handig als hij wakker was ging hij gewoon spelen in zijn bedje haha. Maar overstap naar nieuwe bed ging prima hij was erg trots en als hij wakker wordt blijft hij netjes op zijn kamertje spelen of kletsen in zijn bedje. Erg fijn als mama en papa nog even wakker moeten worden hihi.

16. boefjesmama

Idd zoontje was anders ook nog lang niet over gegaan maar ja nu is het wel praktischer.
    Anders moet hij zijn ledikantje afstaan aan de baby en dat willen we voorkomen.
    Hij gaat ik maart ofzo over.
    Als het ledikantje uit de babykamer moet dan moet hij uit elkaar en in de nieuwe kamer weer in elkaar en later weer terug is teveel van het goede.

17. boefjesmama

Dames ga jullie verlaten lekker richting bedje.

18. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ boefjesmama ja dat klinkt inderdaad wel logisch...ook slim dat je hem eerst aan bedje laat wennen voordat de baby komt.
    Komt vast goed!

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Vandaag naar Weert (2 uur heen, 2 uur terug) om 2 ratjes weg te brengen :(

Borsten: Hier ook steken, lig 's nachts niet lekker, moet ze soms ook echt vasthouden als ik draai.

Positiekleding:Loop ik al weken in,..Vanaf de 5e week weer in meegroei en voedingsbh's..charmant :)

Alweer 9w5d,..zover ben ik nog nooit gekomen :D

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    goedemorgen meiden....

lekker geslapen allemaal? ik wel heerlijk. en me zoontje werd pas om half 9 wakker.
    nu nog lekker in me huisjpakkie, zo maar is ff opruimen, poetsen, stofzuigen, strakkies boodschappen doen, dan een dutje, en dan de boven verdieping,! dan is mijn huisje weer helemaal fris en fruitig heerlijk! heb er zelfs zin in om schoon te maken hahahahah

Deel Deze Pagina