Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Succes met t wegbrengen!

2. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Goedemorgen,

Lekker geslapen allemaal, ik kom er net pas uit! Zoontje wel om 7 uur wakker maar mocht uitslapen van vriendlief (hij morgen) heerlijk!

Vandaag lekker rustig dagje verder!
    Borsten: voel ik ook nog steeds, nog steeds eigen bh's aan maar geloof dat t niet lang meer duurt!
    Van de week 3 stuks zwangerschapskleding gekocht en wat zit dat toch veel lekkerder!
    Pas nog wel eigen kleding maar zit savonds niet lekker meer, krijg dan ook last van mn buik!
    Nou fijne zaterdag allemaal

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Goede morgen! Hier ook al een paar weken positiekleding aan (v.a week 6 ofzo) en sinds 3 weken ook meegroei bh's, super sexy!
    Fijne dag allemaal

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Goedemorgen allemaal!
    Zo heb lekker uit kunnen slapen..hoefde er niet uit voor de kleine.
    Straks even naar stad nieuwe bril kopen even langs een positiewinkel leuk!

Draag alleen nog maar 1 positiejeans en verder positielegging met veel gewone jurkjes. Moet binnenkort echt een zwempak hebben, want wij gaan vaak zwemmen met de kleine..en zit echt niet lekker. Had er laatst 1 van mama licious aan, maar daar vielen mijn borsten bijna uit haha.
    Meegroeibh zal ik binnenkort wel weer aanmoeten...niet charmant..

@ les pffff ik ben jaloers...heb helaas nooit echt zin om schoon te maken..ben een slechte huisvrouw hahaha

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Vanmiddag komt mijn broer op bezoek, we moeten dus even poetsen. Manlief gaat schoonmaken en ik koop een kaartje voor broer en vriendin :) Goed geregeld hè :)

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hahahah ja ik ben een echte poets miep. hou het elke dag bij, en vaak op zaterdag een grote beurt door het hele huis!... heerlijk. heb ook niet altijd zin, maar moet van me zelf. en als het dan klaar is vind ik het ook weer heerlijk. en ben trots op me zelf ;)

veel plezier met shoppen!
    ik draag nog heen positie kleden, pas me spijkerbroeken niet meer. dus het is nu allemaal jurkjes met leggings,! heerlijk! me ouder positie broeken pas ik nog niet!

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ lionne goed geregeld! Haha

@ les goed hoor...ja als ik een keer iets heb gedaan ben ik daarna ook best trots haha. Nou veel plezier daarmee dan maar!

Fijne dag allemaal!

8. helma85

helma85 Niet meer actief

ff een vraag, zijn de voedingsbh's en zwangerschapsbh's van de Hema goed?

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @helma. ja ik vond ze van de hema prima! heb trouwens alleen de voedingsbh;s daarvan gehad dus over de meegroei kan ik niks zeggen! maar de voedingsbh vond ik helemaal goed

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Viel mij tegen Helma. Ik had te snel het kaartje eraf gehaald dacht dat t wel uit zou dragen maar na t wassen zat hij veels te strak.
    Kan m niet meer aan, heb nu een grotere omvang van hunkemuller dus Miss alleen de verkeerde maat gekocht.
    Goed passen, hij moet meteen lekker zitten ;)
    Succes

11. helma85

helma85 Niet meer actief

Oke, dank je wel dames!!!

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hema heeft helaas geen meegroeibh's voor grotere cupmaten.
    Ik heb er 1 van de livera (meegroei) en 1 voedingsbh van de Wehkamp..
    Geven mij beiden te weinig steun, maar er schijnt weinig anders te zijn op dat gebied.

Hier inmiddels terug uit Weert, wat een pokke-eind is dat zeg,..4 uur in de auto gezeten..
    Nu lekker op de bank helemaal niets doen!

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi dames,
    Hier alles goed, niet meer zo misselijk gelukkig.
    Op tijd eten, dan gaat het goed.
    Ik ga alvast een afspraak maken voor de pretecho met 17 weken.
    We willen graag geslachtsbepaling.
    Morgen naar de Prenatal op zoek naar een spijkerbroek.
    Fijn weekend iedereen.

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedenmiddag dames!

ik heb vanmiddag om 1 uur alles al gelezen maar de kleine hier is ziek dus ik kwam niet aan reageren toe sorry.
    Gisteren heeft ons mannetje koorts gekregen (bijna 40gr!) vannacht heel vaak uit bed geweest, als hij koorts heeft slaapt hij niet. Vanmorgen 40,4! hierna is de koorts gaan zakken en hij begint gelukkig nu wat op te knappen.
    Twas me het nachtje en dagje wel hoor! Ondertussen ook nog Stklaas inkopen gedaan nu moe.
    Vanavond nog een feestje. Ik ga eerst geen ff een uurtje en dan mijn man, de kleine kan zo niet mee (gelukkig, ben moe ;)).

15. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

Einneh ik hoop dat je kleintje zich snel weer de oude voelt ! is niet fijn als ze niet lekker zijn he !

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Kylie en Helma..over die voeding en meegroeibh's ik heb ze destijds gekocht van het merk Anita...heb vrij grote borsten in zwangerschap had ik cup G..normaal cup E75. Heb ze toen gekocht bij Babyplanet..
    wellicht hebben ze die nu nog..vond ze wel fijn. Ik kan ze nu ook weer aan.

@ Einneh wat sneu is dat he als een kleintje ziek is...en ook vermoeiend voor jullie. Hopelijk gaat het snel beter!!

@ Toerist fijn dat het wat beter met je gaat..Leuk een pretecho!! Willen wij wellicht ook wel doen..vind het nog zo lang wachten tot 20 wkn...

@ hier alles prima! Lekker naar stad geweest en alledrie naar de kapper geweest was gezellig. En oh ja heb een fijne positiejeans gescoord in skinny model...hoewel ik niet skinny meer ben hahaha.

Zo even douchen en dan lekker huispak aan en vanavond bankhangen en kijken of dat 'Let's get Married' wat is...

En ik ben ook nog een blij met mijn positie winterjas van Mama Licious die ik heb gescoord via marktplaats!! Dus ik ben blij vandaag!! Alleen nu even niet meer shoppen, want het is al een dure maand. In januari ga ik weer los haha

17. peekaboo

ego bericht !!!
    kzit er even onderdoor !!!!
    ik wil kerst bij men mama en papa vieren ! ik mis ze zo ik mis men broertje ! men man wil dit ook maaar we hebben geen auto trein gaat niet met buggy reisbed ed ... men meid is heel lastig en heeft pijn van doorkomende kiezen , nu al ze is 9 maand ik krijg niks binnen kots alles zo weer uit ! heb weer ruzie gehad met sm . pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zzou een moord begaan voor een pizza en madeleintjes maar helaas , sm gaat naar de winkel en wa denk je ?? brengt nog geen eten mee ! nee nu zal het weer daaaagen boterhammen worden voor ons ! leuk he !!!
    tot daar mijn ego bericht

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Knuffel mamavana

19. peekaboo

dank je wel

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik heb er 2 van hema vind het niet fijn zitten. Hunkemuller heeft goede en heb ze nu ook van H&m en die zitten ook goed

Deel Deze Pagina