Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    MVA kan je zelf geen boodschappen doen dan? Of woon je ergens midden op het platteland dat je nergens naar toe kan?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

neen hoor maar kan pas dinsdag naar de winkel !
    Winkels zijn op zondag dicht en maandag is de winkel hier ook dicht ! de rest is veel te ver om te voet te gaan

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    EN de fiets of bus?

Ben blij dat je hier gewoon op zondag en maandag ook boodschappen kan halen.
    Kan je vent niet ff de auto van sm lenen dan ofzo?

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

sm heeft geen auto ....
    fiets hebben we ook niet (kapot)
    bus rijd niet langs de winkels

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @mamavana. jeetje meis wat vervelend zeg...... en stom dat hij geen eten mee heeft genomen., dikke knuf voor jou. *komt wel goed skatje*

hier lekker uiteten geweest met zijn 3tjes (4tjes hihiih) om ons 6 jarig jubileum te vieren, daarna nog ff bij me schoonouders geweest. en nuy net thuis, me vent gaat de kleine nu in bed stoppen en ik ga lekker bankhangen! ciaooooo..

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Juffie: Was eergisteren (dacht ik) bij de Livera, heb daar zo'n Anita voedingsbh gepast, maar die zit echt giga raar.. Hele puntige cups en bij m'n tepels lubberde ie.. Volgens de verkoopster hebben ze dat expres gedaan, daar kunnen de zoogcompressen mooi in zei ze..
    @MamavA: knuf..

@hier: grappig, kwam er via FB achter dat 2 excollega's ook zwanger zijn, 6 en 12 juni uitgerekend :)
    Ben vanaf seizoen 1 afl 1 Bones aan het kijken :)
    Planning morgen: Om 10 uur in Rotterdam wezen voor een huudersbezichtiging, dan door naar Leiden (kleine neefje wordt 1!) en dan naar Dronten, oppassen op mijn 2 zusjes van 10.. Drukke maar gezellige dag!

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Kylie ow gek dat had ik toen niet.wellicht zijn ze nu wel anders of verschillende modellen?? Had bij de meegroeibh in ieder geval geen last ervan..en dacht bij de voedingsbh ook niet.
    Maar kan best dat dat nu wel zo is..dat is dan inderdaad niet fijn.
    Veel plezier morgen!

@ Mamavan...jeetje balen zeg! Knuffel voor jou!

@ les ow leuk..lekker met jullie viertjes ;D eten.. lekker bankhangen nu!! Doen wij ook! :D
    Zijn dat let's get married aan het kijken..best grappig. Maar sommige stukjes moeten dan emo zijn, dat vind ik dan wel beetje overdreven.

Ga zo eens kijken of ik er nog een massage uit kan slepen ;D

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Terug van visite aan neefje (13 geworden). Nu wel heel erg moe.
    De toastjes waren wel de ultieme test; brie, filet americain, paté en eiersalade. Het werd dus het laatste. :)

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brie kun je toch ook gewoon eten? Is meestal met gepasteuriseerde melk gemaakt...
    Ik heb het regelmatig gegeten...

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    klopt brie uit de supermarkt kan je gewoon eten,
    verse brie van bv een kaas boer niet. deze zijn niet gepasteuriseert....

Goedemorgen trouwens hahahaahh
    heb niet veel tijd moet nu weg, dus klets weer bij als ik thuis ben

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Oom en tante kennende kan het best bij de kaasboer vandaan komen ;)

12. Ik heb vrijdag trouwens met de angelsound het hartje gehoord! Mooi om te horen, bij de vk hadden ze dit nog niet gedaan tijdens de laatste echo.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Zo daar ben ik ook weer. Gister lekkere dag gehad. Mocht heerlijk uitslapen en daarna zijn we met gezinnetje t centrum in gegaan. Overal pieten dus zoonlief keek zn ogen uit. Savonds met zn 3tjes uiteten geweest om onze 4jarige jubileum te vieren van onze relatie. Was erg lekker! 'Mijn kok' was er ook weer :p staat 1 chinees daar te wokken en grillen en weet altijd precies hoe ik mn eten wil (veel knoflook en gril vlees niet rood) stond nog een groentje bij die werd ingewerkt dus 'mijn kok' ging hem ff uitleggen hoe t voor mij gemaakt moet worden maar hij nam t al snel zelf over hehe.

Vandaag niks doen. Zoonlief vanavond weer naar opa en oma dus mag morge weer lekker uitslapen!

14. helma85

helma85 Niet meer actief

Vandaag 12 weken wafe!!!
    Wat gaat de tijd toch snel, vandaag beetje strijken en (als het weer mee zit) met de hond naar de bossen gaan.

15. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dacht moet veel bijlezen na een hele za. afwezig. Maar waren maar 2blz.

Wij willen straks even naar de koopzondag maar het regent nog steeds.

Meegroei bh's: 2 stuks van Anita. Nooit geen voedingsbh's gekocht met kolven zat ik gewoon ontbloot. Heb ook sport bh's gedragen bij mijn zoontje. Ga nu niks nieuws kopen passen vast nog wel. heb ook nog bh's liggen van voor mijn zoontje waren toen net nieuw maar na de bevalling een maat geslonken dus die kan ik ook nog wel aan.

16. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey dames.

er word weinig gekletst vandaag! is iedereen weg ofzo??
    vanochtend ff bij het nichtje van me vriend wezen kijken, die had een handbal wedstrijd, daarna ff bij mams op de koffie, net ff geslapen. en nu zo naar mijn werk sinterklaas vieren, sint en 2 pieten komen dus helemaal geweldig voor de kids.

voel me super goed vandaag, kon zelfs niet slapen toen ik in bed lag...! maar toch ff 1.5 uur gerust, terwijl zoonlief lekker lag te slapen.

nou dames veel plezier nog vandaag! weer zit helaas niet echt mee!

17. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    joehoeeeeee 10 weken wave!!!

18. Heb trouwens net toch maar een geslachtsecho gepland. Twijfelde nog vind het wel duur en kort op de 20weken echo maar toch maar gedaan rond kerst/nieuwjaar zit alles natuurlijk snel vol.

Heb nog een plekje op 30dec om 9:30. Vind het wel speciaal om met oud en nieuw te weten wat er in mijn buik zit.

19. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Nog 1 nachtje slapen dan krijgen we de combinatie test echo, ben benieuwd of ik ook bloeduitslag krijg, heb 13 dagen eerder bloed laten prikken, dat lijkt me toch wel een redelijke tijd waarop de uitslag binnen kan zijn, neem aan dat die testen geen weken duren? Weet iemand dat?

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik begin te twijfelen of we het geslacht willen weten..
    Och ja, ik heb nog even :)

Deel Deze Pagina