goede middag dames, ik ben ook weer thuis. Ik was samen met mijn schoonmoeder naar baarle nassau geweest, winkelen en natuurlijk ergens wat drinken met een gebakje erbij ahahah. Ze had een cadeautje echt schattig. ik kreeg een zwangerschapsketting met een meisje en een jongentje erop (kei mooi), sokjes met i love papa en nu kocht ze weer een voorleesboekje maar daar wou ze eerst wat ik schrijven ahahah. Zeis nu al echt zo een trotse oma zeg. Dit word ook wel haar 1ste klinkindje Ze zei dat ze a een par keer bijna kleertjes had gekocht maar dat ze dit toch maar deed als ze wist wat het werd. at was wel leuk zei ik tegen haar want ik wil een meisje echt als een prinsesje kleden (veel roze enzo) en een jongentje moet lekker stoer eruit zien ahahha. Verder alles goed hier, laatste dagen wel weer wat meer misselijk maar ja het is voor een goed doel he En slape dan is vanacht goed gelukt, Ik heb vanacht gewoon ongeveer 12 uur lang geslapen Kuss en een fijne dag allemaal !!!
@dippertje. Tegen mij zeiden ze dat het rivm die dat bloed onderzoekt binnen 2 weken de uitslag geeft dus ik ga er wel vanuit dat 13 dagen voldoende is bij jou. Groetjes!
Hey meiden, ben een paar dagen op pad geweest. Heb niet alles bijgelezen, maar hoop dat het met iedereen goed gaat! Wij hebben dit weekend eindelijk het nieuws verteld! Zo leuk om het eindelijk eruit te kunnen gooien! Vrijdag hadden we verjaardag van schoonzus. En haar en later ook aan schoonouders lijstje gegeven met scan van echo en versje. Ze waren superblij. Gister sinterklaas bij mijn ouders en tussen de kadootjes ook een lijstje voor mijn ouders gedaan. Ook daar weer helemaal blij. Mijn moeder begon heel hard te lachen, liep naar de gang en kwam met een pakje met daarop een ?. En ja hoor een tutteldoekje..... Ze had al zomaar het vermoeden, terwijl ik dacht het toch echt zo goed verborgen gehouden te hebben! haha Later ook nog even bij mijn opa en oma's langs geweest, waren ook superblij! Volgende week Nog wat vrienden inlichten en daarna op het werk en dan na 5 dec mag iedereen het weten. @bloedonderzoek: had vrijdag voicemail van gyn, ze hadden uitslag van bloedonderzoek (17 nov.) dit wilde hij toelichten, maar gezien het tijdstip moest ik maandag maar terugbellen. Ik meteen in de stress, want ik wist niet dat ze zouden bellen en dacht dus dat ze dat alleen doen als er wat aan de hand is.... Dus toch maar ziekenhuis gebeld, en ja hoor iedereen was rond 16.00 uur al naar huis. Maar de ass. die ik sprak zei dat ik me niet druk moest maken, want als er echt iets was had hij niet mijn voicemail ingesproken. Das dan misschien ook wel weer zo. Ben er nu ook wel weer nuchter onder, was ff eerste reactie uit onwetendheid denk ik. Morgen maar ff bellen, weet ik meer. (maar de uitslag was er dus iig binnen 2 weken) O ja en van mijn ouders mogen we een kinderwagen uitzoeken! Mooi kado! En van mijn broer krijgen we de box, die wilde ze net weg doen. Dus dat gaat al goed zo ; )
Hoi meiden, Hier druk geweest met sint-inkopen en sintsurprises maken. Maar vandaag ook even foto's genomen van mijn echo van afgelopen donderdag. Plaats er gelijk een:
Nou dan hoop ik dat bloeduitslag er bij mij ook is, als alles dan goed is hoef ik me daar niet meer druk over te maken. En als het slecht nieuws is weet je het ook meteen, al zou ik dat (duh) verschrikkelijk vinden!! Ff wat anders, ik heb af en toe het gevoel alsof mn baarmoeder door mn buik rolt, is een vervelend gevoel , geen kramp achtig gevoel. Hebben meer mensen hier lats van? Ook alleen met veel bewegen dus flink doorlopen oid. Als ik stop is het ook meteen weg. Nu weet ik dat je baarmoeder dat niet doet maar dat idee krijg je erbij. Als ik mn hand tegen mn onderbuik druk is het gevoel ook weg. Vandaag beetje last van mn schaambeen ofzo, had een laag hakje aan en krege toch beetje last.. vreemd. ben pas 12 weken zwanger. Dan kan je toch nog geen last van dat soort dingetjes hebben?
Als ik flink inspan met een stuk lopen ofzo heb ik ook een stekend gevoel en dat trekt dan ook naar mn lies. Ik weet ook niet maar het is niet zn pijn dat ik denk, dit voelt niet okay ofzo. Denk zelf dat het oprekken is. Bij de 10-12 weken gaat de baby wel achter het schaambeen vandaan en komt ie omhoog. Misschien is dat wel wat je voelt.??
Ja echt steken is het bij mij ook niet, LOL het is soms zo moeilijk uit te leggen, het is geen oh god het gaat fout gevoel indd, maar wel een heel irritant vervelend gevoel. Ik heb wele ens steken maar dat zit aan de zijkant ter hoogte van mn navel ong. dus ga dan altijd van darmen uit. naja ik zal het morgen als alles goed is eens vragen, misschien heeft de VK dat eerder gehoord.
Heeft iemand tips hoe ik de nacht weer door kan slapen? Ik moet er nu gemiddeld twee keer uit. En dan val ik weer slecht in slaap.
Lionne: ik zoek de gouden tip ook nog. Slaap heel slecht, vaak wakker, slaap heel licht, word van elke poep en scheet wakker. Gister hielp sex en een warme douche goed haha heb heerlijk geslapen sinds 3maanden en kon vanmorge heel moeilijk wakker worden
de slaaptip zoek ik ook !! al heb ik het wel gevonden in mijn geval een ander bed !! sinds ons bed ontploft is slaap ik met men meid in een 1persoonsbed en manlief op een veldbed naast ons gezellig he haha ! kunnen er gelukkig nog om lachen
haha nee we sliepen dus op een luchtmatras (eentje voor in het stopcontact) aangezien we bij sm logeren (tijdelijk =noodzakelijk) en plots in het midden van de nacht BANG!!!!!!!!! bed kapot zomaar voor niets ! was niet te hard of te zacht opgeblazen lagen alle 3 stil dus snap het nu nog niet !
@Toerist je mag dan op mijn verjaardag @mva: Oei dat klinkt niet erg comfortabel! Al uitzicht op n ander bed?
2D ECHO prijs 50 kan tussen 8 en 35 weken geslachtsbepaling indien gewenst (vanaf 17 weken) opname op dvd met geluid, ongeveer 15 minuten. uitleg over de anatomie en fysiologie van de baby 2 foto's op echt fotopapier CDrom met alle aantal foto's in j-peg totale duur echo ongeveer 30 minuten. En jij?
Heeft niet geholpen les, wat een k*ynacht pff, ben blij dat ik morgen en overmorgen vrij ben kan ik hopelijk normaal slapen.. Heb het bijna elk uur zien worden. Eerst wakker toen manlief naar bed ging, vervolgens werd ik wakker met buikpijn = plassen (zo stom sinds ik zwanger ben krijg ik meestal niet het plasseintje maar gaat mn buik na tijdje zeer doen :S) daarna brak ik bijna mn nek toen ik terug mn bed in wilde *zucht* daarna nog paar keer wakker geworden, ennu ging mn wekker want moet zo werken.. Naja gaat de dag tenminste wat vlotter vandaag
Goedemorgen dames! 10 weken wave! Zal vanavond een nieuwe buikfoto maken, is weer wat gegroeid/veranderd in 2 weken tijd. Moet ma,di,wo en za werken en dan heb ik 1 weekje vakantie! Verder niet echt terug kunnen lezen, ga ik vanavond doen!