@ Girly, ja dat klopt. me bloeddruk was al iets laag, en met mijn vorige zwangerschap had ik dit ook heel erg, dus ben er mee bekend,.! maar alsnog bedankt voor je mee denken..! @Roozjuh, ja lastig te zeggen, bij mag was ie ook al niet duidelijk. (zie vorige krabbel) dus toch maar afwachten he,! hahah @lionne, jeetje meis wat vervelend is dat zeg. kan hij niet ff een weekje vrij nemen? mijn man had dit vorig jaar, zijn er toen hals over kop een weekje tussen uitgegaan met het gezinnetje, en daarna ging het geleidelijk aan wat beter....! sterkte er mee!
ik zou van mijn vorige keer ook een meisje krijgen Dus toch een jongen, en nu weer een meisje,.. dus tja ook daar word ik niet wijzer van. zal toch echt moeten wachten tot de 20 weken!
Wachten jullie allemaal tot de 20 weken echo voor geslacht? Ik ga met 16 weken naar een pretechoburo...
Hoi dames, Ik sluit me gezellig aan bij jullie Ben nu bijna 10 weken zwanger en op 28 juni uitgerekend. Tot nu toe weinig klachten, af en toe weeig in m'n maag. Niet echt misselijk, maar ook niet helemaal fijn. Merk wel dat niet vet eten en veel water drinken hier goed tegen helpt. Ook had ik veel last van de davitamon tabletten, iemand ervaring mee? Hier werd ik wel misselijk van. Morgen voor het eerst naar de verloskundige en al echo's gehad met 7 en 9 weken. Wat een verschil zeg! Met 9 weken het hartje voor het eerst gehoord Enne.... Een rodekool test?? Klinkt niet echt lekker
Welkom Marjan! Davitamon tabletten? Ik slik de zwangerschaps pillen van de DA drogist. Geen problemen mee. haha nee die rode kool test lijkt mij ook niet echt wat
Marjan welkom!!! Om je meteen alle info te geven van hier: We hebben een eigen site gemaakt met alle lijsten en gegevens voor en over de juni 2012 mama's. Zou het leuk vinden als ik jou er ook op kan zetten. Kijk even op de site rond welke info we van je nodig hebben en wat jij kwa info prijs wilt geven Site: Juni 2012 mama's echo: ik wil tot geboorte wachten deze keer. maar manlief wilt het zsm weten. dus bij 20weken echo(eind jan.) wil ik het laten opschrijven en in envelop doen en dan met mijn verjaardag (april) de envelop aan bakker geven en hun de vulling roze of blauw laten maken. zodat ik op mijn verjaardag met aansnijden zie of we een knul of een meid krijgen Taart onthult geslacht - zwanger
Wat een grappig idee zeg! Wij willen wel graag weten wat het wordt, we hebben het er alleen nog niet over gehad of we het ook aan de rest gaan vertellen Moet ik die info aan jou sturen of hier plaatsen?
Ahhhh mijn kleine ventje net, wijst naar mijn buik en zegt; mama baby in de buik! Dus ik zeg ja! Zegt ie; knuffel geven? Tilt mijn trui op en geeft een kus op mijn buik whahaha *ahhhhhhhh*
Hallo allemaal, Ik lees wel netjes mee maar reageren gaat slecht, sorry. Welkom nieuwe mama's, leuk dat er nog steeds nieuwe bijkomen. @kylie, heb je stukje gelezen over je oma, wat vervelend dat ze zich zo opdrinkt aan jullie. Ik sluit me aan aan bij roozjuh haar advies en idd als ze toch dichtbij woont kunnen jullie elkaar goed helpen
ja stuur mij maar een pm dan weet ik zeker dat ik het niet ga vergeten haha angel wat sweet!!!! dan smelt je echt he
hallo allemaal ik ben alweer klaar met werken. ppfff.... ik moest met een client naar het zwembad en ik kreeg het zo benauwd want het was daar WARM Op een gegeven moment dacht ik echt van ik moet hioer weg want ik voelde me wat flauw worden. Ik heb gebeld maar de afspraak blijft om 20:30 staan want ze stonden verder helemaal vol, jammer ahhaha. Ik vind het al wel weer spannend worden want ik merk dat ik me bij elke echo stiekem voorbereid op slecht nieuws om mezelf te beschermen denk ik Echt fijn ik kwam net thuis van het werk en mijn vriend had lekker de houtkachel aangedaan. Mmm... heerlijk zo lekker warm !!! We gaan zo weer boodschapjes doen en daarna hebben we nog een lange dag tot de echo vanavond hahahah. Verder alles goed met jullie ? Trouwens welkom nieuwe mama, geniet ervan kuss
welkom nieuwe mama chanelle veel plezier straks bij de echo !! hier; misselijk heb weer moeten spugen maar ach ja het is voor een goed doel !!! en we gaan richting de 12 weken !! tgaat snel ! sneller als bij men meid ! men man vind het ook snel gaan hij vind dat men buikie nu wel mooi word en goed gaat groeien ,
Ik ben lekker vrij vandaag. Straks de stad even in voor een nieuw vest voor mij en cadeautjes "van de Sint" voor mijn nichtjes. Verder nog wat kaartjes schrijven voor postcrossing. (meer info zie hier)