Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    mmmm kylie das minder. ik had na mijn bevalling een schommelende schildklier. wat op een gegeven moment zo erg werd dat ik emotioneel een wrak werd (mede doordat ze eerst niet wisten wat ik had, kanker was 1 van de mogelijkheden, leuk bericht als je net bent bevallen ppffff) en ik zo'n 3 a 4 kilo per week afviel en er uitzag als een annorexiapatient! maar gelukkig heeft mijn lichaam zich zelf helemaal hersteld na een aantal maanden.... maar weet dus hoe vervelend het kan zijn
    succes er mee! het voordeel is wel dat schildklierpatienten er ook vanaf kunnen komen door de zwangerschap! dus wie weet...! hoop het voor je!

pfff moe maar geen zin om me bed in te gaan!

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Les: Helaas ga ik hier niet vanaf komen,..maar ik doe het prima met medicijnen hoor,..moet af en toe opgehoogd worden, maar voel me prima ermee!

Ik zoek een leuk gedichtje/versje om op FB en hyves te plaatsen om de zwangerschap aan te kondigen.. Iemand een idee?
    Ik heb deze al:
    [IYou are a tiny miracle.
    Laying close to my beating heart,
    Each and everyday l feel
    your presence inside
    of my womb.
    We can't wait to meet you.][/I]

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Goedemorgen! Ik kan nog wel 24 uur slapen denk ik, haha..
    Ga zo de mist trotseren, hopen dat ik niet te lang in de file sta

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mogge, en ik ga op zoek naar sint cadeau's.
    Ik wilde eerst een vetbol surprise maken, van piepschuim met vogelzaad, maar die bal koste alleen al 2.40.
    Ik maak nu van dozen een chocoladeletter, en daar stop ik de cadeautjes in.
    Schoonmoeder wil nl GEEN chocoladeletter, nou krijgt ze geen echte, maar een nepper.

5. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    ik heb dit gedichtje:

Met z’n 3en was het fijn,
    Maar met z’n vieren moet het nog mooier zijn.
    Ruim 3 jaar ben ik alleen geweest,
    Maar nu krijg ik een broertje of zusje dus het is groot feest!

Mama is nog mama
    Papa is nog papa
    Maar iedereen is in rep en roer
    Want ik word grote broer!

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen meiden,

wat een leuke gedichtjes allemaal zeg!
    wiij wachten nog even met het op facebook.hyves te zetten!
    maar kan bijna niet wachten.

hier heerlijk geslapen, en me zoontje slaapt nu al 2 dagen tot kwart voor 9! wat een luxe of niet? zo nu ff schoonmaken, douchen aankleden, en dan.....? weet nog niet! lekker daggje vrij vandaag!

werkse voor de dames die moeten werken
    echo dames. heel veel plezier

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo kletskousen!
    Ik had het weekend gewerkt dus geen tijd om even te posten. Vandaag een dagje vrij even lekker uitgeslapen!
    Gisteren 2 uurtjes vakantie opgenomen en met mn vriend even wezen winkelen en uit eten geweest. Wat was het heerlijk om zonder misselijk te zijn te eten. Heb zelfs chocolade taart als toetje op!
    Wat wel irritant is heb een afte op mn gehemelte doet best wel zeer.
    Ga zo even langs de action. Wilde ik vd week al maar was toen niet lekker. Ja verder vandaag, strijken, was doen, boodschappen en vanavond komt een vriendin eten.
    Dan mag ik weer 4 dagen werken.

Oja schoonmaak drang van gisteren. Hahaha. Noiu heb de koelkasten vriezer van het werk gesopt!
    Was meer noodzaak dan hobby maar mn collega's zeiden:"Jij bent echt zwanger!"

Ik ga even lekker douchen! Fijne dag allemaal:)

8. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Pff.. ik lees dat iedereen het hele huishouden kan bijhouden, wassen, strijken, poetsen en dan nog de stad in.. Mij lukt dat echt niet hoor! Ik ga met veel pijn en moeite naar mijn werk en ben daarna gebroken. Ben heel de dag niet lekker, en wanneer ik dan vrij ben kom ik de bank niet af. Ik schaam me nu wel wanneer ik jullie verhalen lees. Misschien moet ik maar wat harder voor mijzelf zijn. Maar ik voel me echt niet op een roze wolk zitten en kan niet wachten tot die hormonen piek wat minder wordt zodat ik weer energie heb om dingen te doen en weer een beetje mijzelf wordt.

9. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Hier ook 1 zonder energIe hoor, ik doe alleen wat echt MOET en ben verder eigenlijk soort van lui en door mn hormonen veel emotioneler, na een goede nacht kan ik weer iets meer! Gelukkig begrijpt mn vriend dat en houd ie er rekening mee dat ik soms een snau kan geben en daarna in huilen uitbarst omdat ik zo moe ben! Pffff (erg eigenlijk he,haha!)

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

nou hier nog iemand waar het huishouden een beetje blijft hangen :) Ik heber geen zin in en helemaal geen fut voor. Wat ik nu doelke keer een beetje ahhaha ik ga van verdieping naar verdieping. de ene dag de zolder, andere dag de bovenverdieing, andere dag badkamer boven de wc en de gang beneden en weer een andere dag poets ik beneden ahhaha z blijft het toch een beetje fris hier.

Nou dames of ik ben gewoon dom of ik heb gelijk ;)

Mijn schoonzus blijft volhouden dat haar oma bijna heel haar leven mee heeft gedaan aan moeders voor moeders. En ik heb gewoon gezegd van dat maak je me niet wijs want ze halen uit onze plas een zwangerschapshormoon en zwangere dames kunnen ook alleen meedoen van week 6 t/m 16. Maar ze bleef gisteren volhouden dus ik werd het gisteren beu en toen ben ik iets uitgevallen tgen haar dat ik dit toch niet ga geloven :$ Ik ben normaal zo rustig en lief tegen iedereen maar nu met mijn hormonen laat ik me niks wijs maken :) Ik had ookal gezegd dat zi misschien voor iets andes haar plas opving maar het was echt moeders voor moeders ???
    Dus ben ik nu dom of heb ik gewoon 100% zeker gelijk want dat denk ik namelijk hahahahh

Zo ik ga zo even de flessen weer wegbrengen en dan kan ik weer opnieuw mijn plasjes opvangen :p Bbrrr.. over 8 dagen heb ik 2de echo. Als die goed is dan zet ik het op mijn hyves ahhahah. Dan mag iedereen het wel weten want dan ben ik 11 weekjes zwanger ongeveer.

Fijne dag iedereen en veel succes en plezie voor de dames die een echo krijgen!!!

Kusss

11. helma85

helma85 Niet meer actief

Ik heb juist energie voor 10!!! Heb me nog nooit zo goed gevoeld! Zo voel k me sinds 2 weken, heerlijk!!!
    Het enigste waar k af en toe last van heb dat zijn bandenpijn.
    K ben tot nu toe super blij met deze zwangerschap. Hopelijk duurt dit zo tot het einde.

Best appart maar ook mooi dat iedere zwangerschap anders loopt.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Energie heb ik ook wel gewoon.
    Ik ben geslaagd voor de sint inkopen.
    Straks even stofzuigen en dweilen, en beginnen met m'n surprise:D

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dames heb de tweede echo gehad zooo fantastisch !!! ukkie was aan het zwaaien en bewegen en aan het stampen zooo lieeef !!!

14. helma85

helma85 Niet meer actief

wouw, mooie echo!!!

15. peekaboo

dank je wel !! ben der echt fier op !!! en manlief ook haha hij zei dat hij nu al weet dat ook dit ukkie op hem zal lijken en een geweldig kindje zal zijn

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Wauw wat een mooie echo!

Hier iedereen nu verteld. Ook op FB gepost. Leuk leuk! Buikje blijft groeien. energie komt iets terug, en ook godzijdank de libido.. ;)
    Het gaat weer de goede kant op hier. Volgende week weer echo.

17. peekaboo

ik heb het ook al lang verteld hoor en libido was nooit weg haha zal ook niet gebeuren denk ik ;) energie heb ik soms meer soms minder hangt van de dag af

18. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Gefeliciteerd met je mooie echo, duidelijk is ie hoor!! Super! Lekker genieten nu!

19. peekaboo

ja nu durf ik op de roze wolk !! nu pas haha

20. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dan moet het haast wel dezelfde site zijn idd.

Deel Deze Pagina