Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dat is het hem nu ik heb geen vk woon in belgie en hier is het of de kraamafdeling of de gyn bellen . En is dit niet belachelijk om voor zoiets te bellen

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    edit: nog niet helemaal weg.....
    zouden heel goed je darmen kunnen zijn....
    ik zou het even bij de verloskundige hier op de site aangeven, er is sowieso 1 online zag ik net

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik heb het aan de verloskundige op de site gevraagd ! maak me wel zorgen maar langs de andere kant het is mijn baarmoeder niet want die komt een vinger of twee bove men schaambotje uit . pfff heb dit nog noooit meegemaakt !

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

Ik word dus echt gek ahahahh :D nu zie ik ook 17 juni te staan ;) Mmmm... misschien was ik nog wel harder aan mijn slaapje toe als ik dacht... Net overheerlijk een uurtje op de bank geslapen. Hahah

-MvA ow dat is wel schrikken zeg. Ik hoop dat het je darmen zijn.
    -Roozjuh, balen zeg want het hartje luisteren was wel leuk geweest.

Kuss

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Goedenmorgen allemaal.
    Hier barstende koppijn :(

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Goede morgen.

@Angel, Ow dat is niet lekker:(

@Hier. Super vroeg wakker op mn vrije dag. Eerste knuffel was weer eens met de wc vanmorgen.
    Strakjes een uurtje zwemmen.
    Lukt het jullie om te sporten? Bij mij staat het echt op een laag pitje als het al lukt om in de sportschool te komen ben ik net een bejaarde kwa lucht en uithoudingsvermogen. Ik doe aan spinnen en bodybalance. Was altijd in goede conditie maar het enige wat nu nog lekker is dat is zwemmen.

Fijne dag allemaal!

7. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Lin, jee meteen de wc knuffelen?
    Ik heb dat nog niet gehad, alleen maar kotsmisselijk heel de dag maar spugen nog steeds niet?
    Ennuh sporten...wat is dat??? ;) *schaam*

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja, als ik geen medicijnen neem ben ik ook heel de dag door aan het spugen en misselijk. Ik hoop dat ik binnenkort zonder kan!
    Nou ik weet t ook al bijna niet meer. Zit dr aan te denken om mn sportabonement op pauze te zetten want ben vaak te moe en te bleh om te gaan. Zwemmen gaat wel goed heb dr gewoon zin in. Goed voor mn rug, beetje last van.

ik ga even aankleden en boodschappen halen.

Groetjes!

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen meiden,,,,

hier wel oke geslapen, alleen heel licht,....
    en nu weer op me werk. tja moet ook gebeuren he!
    mmm minder van die pijn mamavana. hoop dat het nu over is...!

@lin, bha bha, das niet fijn, ik heb nu iedere ochtend last van zweet aanvallen, en het idee dat ik van me stokkie ga. maar als ik dan ff 15 min ga zitten met me hoofd tussen me benen dan gaat het weer weg. vandaag maar ff bloedprikken,
    verder nikste melden...
    xxx

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Moguhhh. Zo dat was me een lekker nachtje. Zoonlief werd pas 8.20 wakker en ligt nu naast mama in het grote bed. Papa is er letterlijk uitgepusht door hem en die staat nu beneden de vaatwasser te dooen voor hij naar zn werk gaat. Wij blijven nog even liggen :D

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Sporten totaal geen behoefte aan, wil ff rust.. ;)

@Angel; vervelend zeg!! Herken het wel.. Hoe zit het met je bloeddruk?

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Angel; he bah vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt!

@ Lin: hoop ook voor je dat de misselijkheid snel over gaat!

Ik ga zo ff naar de boer om nog wat spullen voor de wintermarkt te halen. Mark is al met zijn autostoeltje aan het spelen en roept alleen maar broem broem (auto :D). Ik wordt zo opgehaald dus ben er vanmiddag pas weer!

Gezellige dag allemaal, voor diegenen die aant werk zijn werkse!!

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik wil trouwens ook wat anoniem blijven... Vind ik wel prettig.

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Lin; lage bloeddruk idd! hier 110/55, ook wel vrij laag.
    Je wordt er wat duizelig van hé?

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik had iets van 120/70 dacht ik? Maar weet t niet zeker. Mn bloeduitslagen waren er nog niet dus daar moet de vk nu achteraan gaan. Heb wel na 2.5jaar het raport van de bevalling van zoonlief. We hebben nooit tehoren gekregen waarom ik een ks kreeg. Ene keer zei hij 'de baby past er niet door' andere keer 'hij is niet ver genoeg ingedaald' en 'hartslag was te laag van de baby dus moest er snel uit'

Ik ga zo naar beneden (jaja we liggen nog lekker op bed tv te kijken hihi) en dan ga ik t raport is ff lezen!

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Mogge dames! Ik ben net wakker, heerlijk!

Moeten vanmiddag naar Rotterdam, want we hebben huurders! Jeej!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie: eindelijk he! Daar zat je volgens mij al een tijdje op te wachten. Ik ga zondag richting rotterdam (HIA) dan halen we de kleine man weer op van opa en oma. Die komen hem morge halen voor een logeer-weekendje.

Jullie nog plannen vandaag? Ik moet tussen de middag oppassen en vanmiddag half uurtje. Oja en vandaag zijn mn man en ik 4jaar samen :D morgen vieren met heerlijk gourmetten!

18. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Pfff hier een zware dag volgens mij! Ben al aan t werk en mag tot 2200 uur maar voel me nu al zo belabberd! Bleh ogen vallen bijna dicht en ook weer misselijk! Bleh!

19. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Mijn bloeddruk is goed meiden.
    Maar zoontje lief is ziek en die heeft me heel de nacht wakker gehouden, dus zal daar wel van komen denk ik?

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Zo weer terug van de boer. Stoofpeertjes gehaald :D en voor mezelf nog aardappelen uien en wortels :D

Mijn bloeddruk: weet ik niet, volgende week hoor ik die. Bij Mark begon ik met 100/40 maar had hier geen last van gelukkig. Ik denk dat ik nu ook weer laag zit want ik ben nu af en toe wel duizelig ook als ik niets doe :( maar goed dat zien we volgende week donderdag wel!

@ Angel: beterschap voor je zoon!

@ Girly: he bah en dan ook nog zo lang werken! succes meid!

Mark ligt op bed dus ff rustig aan doen. Vanmiddag ff shoppen (nichtje heeft een kleine gekregen gisteren en daar ga ik vanavond ff heen :D) en de pampers zijn bijna op.
    Ook nog ff naar een vriendin voor verlate verjaarsdagsvisite :)

Deel Deze Pagina