Wij eten aardappels met witlof in ham gerold met kaas uit de oven en mega vissticks. Wilde soep met broodjes maken, maar kon het recept vd soep niet meer vinden ... Straks na het eten naar de VK!
@ Bloempje: veel succes en plezier bij de VK over een week mag ik ook eindelijk weer heen Hier eten we gebakken aardappeltjes met witlof en een gehaktbal
wat een lekkere menus mmmm ik morgen zoiezo pizza en een ijsje !!!!! vandaag een omelet met salami, uien,champignon,tomaat, en gemalen kaas hier word een hoooop geklets , maar heb wel een mooie echo voorbij zien komen !
Spannend Bloempje!!! Eten: chicken tonight. Vandaag was k weer een dag vrij, dacht dat k moest werken, kwam k om half 8 vanochtend aan, keek mn collega me aan: Wat doe jij hier?? Had k me miskeken. Hele dag beetje thuis opgeruimd en schoongemaakt. De achtertuin is klaar, nu nog de voortuin en dan is onze tuin helemaal naar ons wens!!!! Hebben jullie ook van die steekjes in de vaginastreek en onderbuik? Het doet geen echte pijn , maar voelt alsof iemand een beetje zit te prikken daar met een naald. Of is dat bandenpijn?
Hier was t ook chicken tonight. Smaakte me niet echt maar heb erna 3mandarijnen op jummmm. We hebben net met zn 3tjes de schoen gezet voor piet, en paardje moest een wortel krijgen (helemaal vergeten te kopen!!!) Had gelukkig nog zakje geraspte worteltjes hihi. Heb voor manlief ook wat lekkers gehaald wat ie niet weet. Ik moet snachts altijd naar wc dus kan ik t er ongezien in zn schoen doen Straks Expeditie Robinson kijke! Spannend!!!!!
Controle VK was goed. Bloeddruk 110/60 was prima zei ze en bm 2 vingers boven schaambod. Hartje gehoord en op de weegschaal gestaan, er zit al 4 kilo bij! Slik...
Mooi dat alles goed is bloem! Die 4kilo is alleen wat minder Ik was bij 1ste vk afspraak 1kilo aangekomen en die is nu weer spoorloos verdwenen
Bij mijn zoontje met 13 weken 3 kilo aangekomen zag ik net, maar toen was het zomer en geen sinterklaastijd met allerlei lekkers... en dan moet kerst nog komen zucht ...
Haha heerlijk al die feestdagen he Oja vraagje aan iedereen die verstand heeft van een ligbad plaatsen!! Heb een ligbad op t oog, maar nu t punt wat er allemaal bij komt kijken. Leidingen, afvoer enz enz. Wat heb ik precies nodig en wat gaat t me kosten?? Mijn man is de grootste krent en wil dus zo weinig mogelijk eraan uitgeven. Dit is een huurhuis dus mag geen vloer of muur open breken voor leidingen... Tips pls!!
als je een ligbad wil plaatsen moet je zien dat de leidingen van je huidige afvoer overeen kan komen met de afvoer van het nieuwe ligbad . kan dit niet ga je de leidingen moeten verleggen
Ehhh.... Onder mn tegels? ik heb er totaaaaaaaaal geen verstand van haha. Enige leidingen die ik ZIE is van mn wasbak en kachel
Tegenover mn douche moet ie komen en tis niet er dat ik met de douche het bad moet vullen en met een stop ofzo laten leeglopen. Scheelt weer leidingen toch? Of denk ik nu te simpel hehe
ik kan je niet volgen . dus je wilt een ligbad tegenover de douche ? lijkt me dat de afvoer van je ligbad dan verbonden moet worden met de afvoer van je douche (de leidingen) je kan toch onmogelijk een ligbad zetten waar geen water uit kan ? of versta ik het nu verkeerd
Onze douche is heel groot hebben halve badkamer aan douche ongeveer, geen aparte douchebak dus, soort inloop douche gedeelte waar t bad ook moet komen. Bad staat tegen ene muur en douch tegen muur er tegenover
roozjuh, dat kan echt niet wat jij wil zonder de vloer of muur open te breken. Een waterleiding kan nog wel langs de wand af maar een afvoer echt niet.