is goed hoor bloempje.. ik ben alweer wakker, moet zo weer werken, laatste dagje gelukkig en dan lekker weekend! hebben jullie nog plannen? ik ga zaterdag naar denhaag me schoonzus woond daar, ff de markt op, en er gewoon een leuke dag van maken, fijne dag allemaal iemand nog echo vandaag? have fun!
Ja ik heb straks een echo! om 8.45 al. manlief moest t planne voor hij naar zn werk moest en nu blijkt ie vrij te zijn. En kmoet me toch een potje naar de wc!!! Omg niet leuk meer, maar kmoet t ophouden zodat ze straks beter beeld hebben hoop ik Daarna boodschappen, oppassen, uk naar opa en oma en daarna gourmette!!
Roozjuh: veel plezier! Zit je bij Echo Nop trouwens? Plannen: Vandaag wat dingen regelen voor de huurders en verder huisje doen en boodschappen. Morgen werken en dan heb ik lekker een weekje vrij!
Goedemorgen, Ik ga zo naar de VK toe, wel spannend want zie t echt als een mijlpaal! We gaan als t goed is ook t hartje horen, dus beetje zenuwachtig daarvoor! Als t helemaal goed is mag iedereen t eindelijk weten! Zet ik t ook op facebook en hyves, haha!
Jeetje wat gaan die berichten hier snel zeg!! Iedereen die echo's gaat laten maken of andere leuke dingen gaat doen, veel plezier Ik ga vandaag nog een lekker dagje werken en dan morgen St. Klaas vieren thuis, gezellig. Hebben jullie ook dat je 's nachts zo vaak wakker wordt?
Ik was vannacht slechts drie keer wakker, maar dan kom ik niet meer in slaap. Och, het hoort erbij, zeggen ze.
Ik heb het vannacht 5:00 zien worden, toen viel ik in slaap en toen werd kleine manneke om 5:30 weer wakker....zucht....
Ik slaap nog steeds heel goed, geen last van gelukkig.. Als ik wakker wordt komt het van de pijn in m'n borsten
Veel plezier met de echo's! ik mag morgen voor de combitest! Vraagje, slapen jullie nog op je buik? Begint bij mij minder lekker te voelen. Maar word wel 's nachts daar wakker van. Lig ik toch op mn buik. Gaat dat vanzelf je zij worden? Ik word 1 a 2 keer wakker per nacht om te plassen. Moet zo werken (laat) en dan vrij t weekend Groetjes!
Zeg ik gisteren bij de VK nog, de misselijkheid is nu afgenomen hang ik net weer boven de wc. Wat een ellende zeg. Voel me echt brak vandaag.