Ah bloempje. rot zeg. Heb gisteren ook nog gespuugd. Kan ook nog niet zonder medicijnen. Ben benieuwd wanneer het stopt maar het word wel minder erg dus misschien geleidelijk? Rustig aan!
Heb maar weer een zetpil emasafene gepakt, was er al bijna een week mee gestopt. Maar ben weer begonnen met werken en nu wordt het weer wat erger lijkt wel. Baal hier zo van. Wil fatsoenlijk mijn werk en huishouden kunnen doen.
Waar t badje staat komt het ledikant en naast de commode staat dan nog een stoel. Wil voor een jongen met Woezel en pip aan de gang. Muur stickers enzo. En bij een meisje met paars/lila en vlinders enzo
Ben ik de enige die nog helemaal niet met dat soort dingen bezig is?? Ziet er leuk uit hoor Lin, mooi buikje ook al
wij zijn ook nog niet bezich met de babykamer. We zijn nu met de tuin bezich en in januari gaan we beginnen met de babykamer. ZIet er mooi uit Lin
Kylie: ja bij NOP. Had weer die kerel vandaag. Echo was goed! Hartje zien kloppen, beeb zat geen seconde stil dus was lastig te meten haha. Heb 5 mooie echo's gehad!! Die kerel die echo maakte die vond dat ik mijn roeping had gevonden hij stond stom verbaasd te kijken dat ik alles zag, snapte en wist wat er te zien was. Moest volgens hem een eigen echo-praktijk beginnen haha Ik zal vanmiddag de echo's showen hier, moet zo gaan oppassen
De commode en de kast waren grenen die hadden we bij de 1e zwangerschap al deels geschilderd en daarna maar afgemaakt. Dus dat scheelt nu weer werk. De andere dingen komen in januari en als we het geslacht weten doen we de rest.
@Lin: Nogmaals, mooi buikje! En mooie meubels. @Babykamer: Wij zijn er ook nog niet zo mee bezig, ben wel aan het rondkijken. We hebben 2 lege kamers (lees: vol met troep), daar ga ik volgende week mee beginnen.. @Roozjuh: Ben er nog nooit geweest hoor, had daar met de eerste zwangerschap wel een afspraak staan, maar vlak daarvoor is het misgegaan.
Babykamer; staat er nog van Tim. Miss gaan we muurtje verven. Morgen gaan we slaapkamer voor Tim ophalen in Brabant. Nieuwe, maar voor een mooie prijsje. Was partijverkoop. Heel mooi wordt het hopelijk...Kamer van Tim moeten we nog verven, en zolder moeten we nog opruimen en laminaat leggen. Maar dan zijn wel al wel klaar.
Deze hebben we nu voor Tim, en later voor de Baby. Tim zijn kamer wordt ongeveer hetzelfde, maar zonder het glas in lood.
Lin mooi buikje en kamertje hier totaal nog niet bezig met de babykamer, hebben de meubels nog van me zoontje, en de kamer is nu nog computer en inloopkast kamer,! dus,,, maar komt allemaal wel! eerst nog 1 mooie echo! en dan langzamerhand daar opruimen etc,!
Tks. Ineens begint t te groeien mn buik. Dr zit bij mij nu ook zn 2 kilo bij inmiddels. Mooi dat glas in lood. Wij hebben dus een zelfsamengestelde kamer. Bedje bij prenatal en dan het plankje bij babypark. En de commode met kast waren van mezelf toen, heb ik op gelegen dus wel speciaal. Hoe deel je de commode en kast eigenlijk in? Wil voor dat plankje nog gekleurde mandjes. Maar dat is allemaal aankleding en dat komt echt pas als we weten wat er in mn buik zit. We gaan nog wel voor gordijnen kijken want er zitten nu alleen rolluiken op die slaapkamer. Dat word wel neutraal want ga niet elke zoveel jaar gordijnen kopen. En we willen nog een spiegel tussen de plank en de commode. Baby's schijnen spiegels leuk te vinden en het is handig dat de witte muur niet vies word. N spiegel neem je makkelijk af. En dan nog een leuk kleed voor de vloer. En een staanlamp etc. Zit helemaal vol ideetjes. ik ga werken! Doeidoei
Babykamer: ledikant en commode hebben we nog, is naar onze kamer gegaan toen zoonlief zn nieuwe bed kreeg. Zijn kledingkast past nog makkelijk kleding voor de baby bij in. Baby zal dus bij ons op de kamer slapen, staat eigenlijk allemaal al klaar dus hoef bijna niks te doen.
@lin ja leuk he al die ideeen, ja heb er ook een hele boel, maar ga pas echt aan de gang als we weten wat het word. want de ideen zijn wel speciaal jongen of meisje. @roozjuh, krijgt jullie baby helemaal geen eigen kamer? of doe je dat pas later? pfff nog 3.5 uur werken en dan eindelijk weekend, ben er aan toe hoor!