Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ook ik heb supergoede ervaringen met babydump.

verder vroeg iemand naar steekjes in baarmoedermond. Heb ik ook.. Herkenbaar dus.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja die steekjes heb ik ook !

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Toerist: Ik ben GBS draagster de kans is dus wel aanwezig dat deze ook weer tevroeg komt.

Chanelle: Jij hebt gelijk hoor laat je szusje lekker kletsen.
    Vanmorgen ook de flessen weggebracht maar was de kaartjes vergeten. Moet ik vanmiddag nog maar even heen om de kaartjes er aan te hangen. Had er voor de zekerheid al een briefje bij gedaan. Ze worden toch morgen pas opgehaald.

Babydump: bij ons werd het 2x niet op de afgesproken tijd geleverd. toen het wel kwam was alles gelukkig wel oke.
    Meteen de klachtenservice gebeld met een klacht. Kreg.en een FP. rainforest muziek mobiel twv 80 euro gratis.
    Mijn tip: dien dus altijd een klacht in en ga niet accoord met een sorry

Gistermiddag kregen wij een smsje van mijn neefje: gefelciteerd!. Waarmee smsde mijn vriend terug. Nou met gezinsuitbreiding.
    Ohoh dachten wij als hij het al weer. Via een collega van mijn vriend op een feestje te horen gekregen.
    Dus wij gisteravond om 5uur nog naar mijn opa's en oma's toen. Helaas hadden we niks leuks gemaakt dus moesten we het gewoon vertellen.
    Ze reageerden lekker ouderwets: nu al weer zwanger? Was het wel gepland?
    Maar ze waren wel blij hoor.

4. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Hahaha nu al??? Ook zo leuk ja bij mij vragen mensen al 2 jaar, nou wel tijd voor een 2e toch??? Ppfff sommige mensen!!!!!
    Leuk dat je ouders het wel leuk vonden natuurlijk!

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nou energie is er pas sinds gisteren weer hoor. Dus ik doe ook steeds een verdieping schoonmaken. En iedere keer wat. Probeer t een beetje opgeruimd te houden. Nog niet genoeg energie om te sporten of heel druk te doen hoor.
    Heb net de halve action voor 71,- euro leeggekocht!
    Ah ja! Volgens mij last van mn hormonen want kom thuis liggen dr 4 pakjes billen doekjes en 2 pakjes snoeten doekjes in mn tas...
    Hahaha alsof die al nodig zijn, heb last van hamsteren geloof ik!
    Nu nog de was en de strijk en dan vind ik het weer welletjes, hopelijk nog even een tukkie doen.

Ik heb geen last van mn baarmoeder. Wel droge ogen! Echt vervelend want ik heb lenzen.
    O en als ik nies/hoest dan voel ik een steek laag in mn buik.
    Libido.. uh was 3 weken geleden.. nog nooit zolang niks van gekomen maar was te broerd en te moe steeds. Dit weekend dus ook nog even wat aan gedaan.
    Moet er wel aan wennen dat ik die buik zie groeien en ook zie tijdens de seks. Beetje 'gek' idee ofzo.

Groetjes!

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Amarilly mooie echo!....

Ja irritant is dat mensen die vragen, en wanneer komt de 2e?
    Ik heb pas een keer gezegt dat we er graag 10 jaar tussen willen:D

Nog 4 uurtjes....voor de echo.
    zo eten koken.
    Spinazie,aardappelen en vissticks.

Ik meld me vanavond of morgenvroeg weer.

7. peekaboo

toerist succes en veel plezier bij de echo !!! smakelijk trouwens mmmm vissticks met spinazie mmmm

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @menu. Kip met bamboe en wokmie

9. peekaboo

hier soep met een boterham

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Gedichtje hyves/fb:

Voor sommige een verrassing
    Voor anderen al een feit.

Krijgen we een jongen,
    of een kleine meid?

In Juli '09 kwam ons 1ste wonder
    In Juni '12 komt ons 2de donder.

Ego: Vandaag ff naar Almere geweest. Opzoek naar een zwangerschapsbroek maar helaas niet geslaagd. Hebben sinterklaas kado gehaald voor zoonlief, dus die is ook al binnen.
    Zoonlief is vandaag bij opa en oma dus konden er even lekker opuit. Tja en als je dan toch bij BabyDump en Prenatal bent... móet je natuurlijk gewoon wat leuks halen voor de baby:D:D:D

Hebben dus het 1ste pakje al gekocht :D:D Hijs zó schattig!!! Kan voor jongen én meisje dus kon t al halen vond ik :p

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    menu van vanavond: heb net chinees besteld JUMMY!!!! lekker vroeg eten, dus 17.15 brengen ze t al

12. helma85

helma85 Niet meer actief

Menu: vissticks,spitskool en aardappels

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey toerist have fun met je echo!

zag ook al een mooie echo voorbij komen mamavan.... ;) goed hoor!

hier ff het bed ingedokenl. wat denk je word ik pas om kwart voor 5 wakkerr! pffff en zoontje lief sliep ook nog heerlijk..... niet te geloven
    hier eten we zelf gemaakte spagetti bolognese.. met gerasptekaas! mmmmm bijna klaar en mannetje is zo ook thuis!

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

Hier ook weer overheerlijk geslapen onder een dekentje op de bank. Snoes hahaha die kruipt er altijd lekker bij.
    Mooie echo die ik gezien heb !!!! echt gaaf zeg, geniet ervan meid :D

En Toerist, de tijd komt steeds dichter bij ahahh. Heel veel plezier toegewenst bij de echo !!! Ik ben benieuwd hahaha.

@eten. Hier eten we van maggie braadstomen boeren overschotel met karbonade. Mmmm.. hahahha moet alleen nog 45 min in de oven staan ;).

Daarna ga ik met 2 vriendinnen een filmpje kijken bij 1 van hen. Erg gezellig !!! En ik zal de dvd van de echo maar meenemen want die zullen ze wel willen zien ahaahhah

Kuss

15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

roozjuh, ik heb je een pb gestuurd voor op de juni site. Een voorstel stukje :D Zou je die voor mij op de site willen plaatsen, dank je wel !!!!

Kuss

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hey Ladies, bruin is meer geworden.. Ga zo na het eten de HAP bellen denk ik..vertrouw het niet

17. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    O jeetje, hoop dat je mag langskomen en dat alles gewoon goed is!

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik maak me zo ontiegelijk zorgen,..Met roze afscheiding kan ik leven..En met bruine flubbels ook..
    Maar dit was nu net alsof ik net ongesteld geworden ben..Kan wel janken..

19. peekaboo

kylie ik duim dat allemaal goed is hoor !!!!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie als ze je neit helpen, geef dan een gil. dan kan ik kijken of mn zus wat voor je kan doen. eventueel hartje proberen te vinden ofzo. als is t maar om je gerust te stellen.

pm: kga nu lezen :)

Deel Deze Pagina