Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Lin, mooie buik en mooi kamertje!! :)

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    we hebben 2 slaapkamers. wij hebben zelf een hele grote en delen die door 2 met een grote roomdivider. baby ligt dus aan andere kant van de kamer. en als die straks groter is en we wonen hier nog (jaar of 1) dan gaan de kids op onze kamer en wij op de kleine kamer die nu van zoonlief is.

We hadden vorig huis onze zoon ook op onze kamer (hadden 1 slaapkamer) en dat vonden we wel ideaal eigenlijk, lekker dichtbij je als er fles gegeven moet worden snachts ofzo.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier 2 van de 5 foto's :D Beeb was flink aant bewegen, dus hebben m van alle kanten gezien ;):D

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mooie echo !!!!!
    lin mooie buik !
    mooie kamertjes

baby krijgt hier geen kamer enkel een bedje , ze krijgen hier ene peuter/kinderkamer
    men meid heeft er al 1 maar die moet ik nog wat opknappen om er een prinsesjes kamer van te maken !

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    boefjesmama, we schelen nu opeens maar 3dagen van elkaar. Maargoed dat we een backup buddy hebben hehe ;)

6. helma85

helma85 Niet meer actief

Misschien een rare vraag, maar k ben nu bijna 13 weken zwanger en nog niet echt aangekomen.
    Ik ging wel van 65 kg naar 63 kg, zonder niet al te veel spugen en al.
    Heb er geen moeite voor gedaan.
    Nu weeg k 64 kg. Vanaf wanneer kom je echt aan?
    T is onze eerste zwangerschap

7. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Lin, wij hebben bij Tim in de commode de hydrofiel luiers, washandjes, borstel en creme, de luiers, voorraadje babydoekjes en zijn speelgoedmandje waar speelgoed in zit als hij ff boven moet spelen omdat ik bijv. aan het poetsen ben nog even.

In de linnekast ligt bij hem op de bovenste plank de kleren die hij nog niet aan kan, of van een ander seizoen.
    2e plank kleren van nu wat hij aankan
    Onderste plank beddengoed, pyama's en nog wat slaapzakken van "vroeger", en zijn zwemspulletjes.

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik ben ook 1 kg afgevallen sinds die keer dat ik woog bij de 5 weken. Eet echt ontzettend veel, en niet gespuugd, en kan bijna niet naar het toilet. Dus geen idee hoe dat kan.
    VK dacht dat ik dan miss in het begin wat vocht had. Terwijl mijn buik met 8 cm is toegenomen!

9. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oh ja, bij Tim begon ik vanaf 15-16 weken aan te komen. Totaal bij Tim 8 kilo. Netjes dus.. Maar lette ik ook goed op. Doe ik nu wat minder.. hihihi

10. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    vanmorgen naar de VK geweest en het hartje gehoord van de kleine! wat een mooie bevestiging! helemaal happy en ook meteen op facebook/hyves gezet! haha zo leuk al die reakties.

ik was bij de 1e zwangerschap rond de 20 kilo aangekomen, hoop nu toch wel wat minder want heb heel lang last van mn gewrichten gehad (woog ervoor maar 57 kilo)

11. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    oja en mn uitgerekende datum is nu 6 juni (ipv 7 juni) en volgende afspraak bij vk is 6 jan. 20 weken echo moet ik nog ff voor bellen, kan toch nu al wel?

12. peekaboo

ik heb ook een groeispurtje gekregen :$
    straks maak ik blote buik foto voor in het buikentopic
    12 weken wave !!!!!!!!

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oooh wauw! Mooi zeg, echt een mega groeispurt..

14. peekaboo

ja het is enorm :$ haha

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik lijk nu ook met de dag te groeien.. heel grappig.. Heb nu een buik van zo'n 5 maanden zwanger. Echt vreemd. Hij zal zo wel slinken denk ik, dan gaat hij wat lager zitten vermoed ik!

16. peekaboo

ja ik heb ook dat gevoel ! al is hij met blote buik wel lager hoor ! zag je op de foto van vorige week maar hij zit nu goed ingepakt he met een positiebroek en een buikband en men wikkelbloesje

17. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @babykamer: Dit doen wij pas in/vanaf februari, dus na de 20 weken echo.
    @aankomen, officieel hoor je nog helemaal niks aangekomen te zijn nu. Aangezien je baby is week 12 ong. 20 gram weegt. Dus als je nu al aangekomen bent heb je of last van vocht vasthouden (gebeurd vaak) of je vreet gewoon te veel :')
    @babybuik: niemand hier kan nog een babybuik hebben ;) aangezien het je darmen zijn, Mag je helemaal trots op zijn als je dat wilt :p Ik ga alleen geen foto's maken van mn vetbuik aangezien ik dat 4 maanden geleden ook niet deed :p ik wacht wel even tot er daadwerkelijk een buik van een babytje zit.

Sorry ik wil niemand kwetsen! Maar ik ben duidelijk te nuchter voor dat gedoe, de vorige keer dat ik zwanger was maakte ik me er enorm druk om dat ik nog geen groter gegroeide buik had, en mn tieten niet uit hun voegen sprongen en ik nog niet aangekomen was etc. Ben blij dat ik nu weet hoe het werkt. :)

Ennuh als ik mn buik uit laat hangen lijk ik wel 9 maanden zwanger :') hahaha

18. peekaboo

ik snap wat je bedoeld :D maar heu kan echt wel een beginnend babybuikje hebben hoor aangezien je baarmoeder al een beetje boven je schaambot uitkomt (in mijn geval toch ) en men tieten bah zijn al een cup groter :$ wat gaat dat nog worden haha

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik ben me ervan bewust dat het geen babybuik is. Ben er echter wel van overtuigd dat je buik direct de vorm aanneemt van het zwangere buikje als je al eens zwanger bent geweest.
    Als ik de hele dag mijn buik moet laten hangen, krijg ik daar pijn van in mijn buik, zoals als ik het in moet houden. ;)

20. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    En mijn tieten springen wel uit hun voegen. Iets wat ik me niet verbeeld. :D

Deel Deze Pagina