Haha wat zijn jullie toch heerlijk ongeduldig wat betreft het geslacht willen weten Ik heb, in tegenstellign tot vorige zwangerschap, totaal geen behoefte aan die info. Heel gek want kwil altijd alles zo snel mogelijk weten, wat het ook is Hebben jullie dat ook (voor de dames die al kids hebben) Ik kijk zo belachelijk nuchter en relaxt tegen deze zwangerschap aan. Ben zoiezo al niet snel in paniek ofzo. maar tis zelfs zo erg dat t soms lijkt dat ik niks geef om de zwangerschap (wat natuurlijk niet zo is!!) maar bij mijn zoon vond ik t allemaal toch wel erg spannend en zat gewoon af te tellen naar volgende vk/echo afspraak, nu totaal niet.
@ Roozjuh: hier ook zo hoor! ik zie wel hoe het komt, bij Mark was ik heel anders, had altijd een boek erbij hoever ik was en dat soort dingen. Nu helemaal niet. We zien het wel! ik vind de echo van volgende week nog wel wat spannend (termijn) maar niet zoals bij de 1e.
Goedemorgen meiden. @kylie gefeliciteerd,, hoop dat je toch nog een beetje een leuke dag hebt, ondanks de omstandigheden. @ boze mama. sorry weey niet meer wie..... maar erg vervelend, ik zou me kids ook niet mee geven, @ de rest ben super vergeet achtig dus weet alles niet meer. hier lekker rustig dagje, niks bijzonders doen...! lekker chill met me zoontje, ff bakkie doen bij oma en opa, man lief moet voetballen... fijne dag allemaal xxxx
goede morgen mama's Ik ben al 1,5 dag bniet op zp geweest dus ik heb niet veel meegekregen. @Mirri mijn moeder heeft ook geblowd en toen was ik zelf nog een puber en vond dit echt raar. Toen dacht ik altijd dat ze mijn kind nooit alleen bij zich mocht hebben want ik vond het ook echt not done. Want ze deed dit dus ook waar mijn jonge broertje/ zusje bij waren. Nu ze gestopt is vertrouw ik haar ook pas dus ik begrijp je situatie heel goed, Succes want het is erg lastig zeg !!! @kylie, van harte gefeliciteerd !!! dubbel genieten vandaag want je kleine vierd mee feest in de buik ahahha @Lionne, ow wat leuk zeg dat de sint langs komt. Geniet ervan en heel veel plezier tegewenst @ lin, en nog steeds alles binnen kunnne houden? fijn zeg als je kunt minderen/ stoppen met de medcatie @ geslacht, Ik weet nog s ahhaha. Ik hoor het over 8 weekjes want dan hebben we de 20 weken echo ingepland. Woowww.... mijn vriend en ik doen het hartstikke goed, we hebben nog bijna niks gekocht van kleding want we willen eerst de echo afwachten want als we weten wat het word vinden we het toch leuker om voor te gaan shoppen want een meisje word echt een prinsesje en een manneke willen we erg stoer kleden ahahhaha Sorry als ik iemand vergeten ben Fijne dag allemaal !!! Kuss
Dank je Chanelle, jij ook succes ermee, hoop dat je toch weer wat kan opbouwen met haar, nu ze gestopt is Lekkerrr boterkoek, ik kan gelukkig weer wat meer eten.
Boterkoek weer goed gelukt! heerlijk Nu ff eten lekker aan de afbak croissantjes tis zondag dus dan mag het!
Haha, zondag snaai dag Wij hebben nog Waldorf salade van gister voor lunch hmmmm. Zijn nu op de boot aan t knutselen ( Mirriman knutselt) Ik blijf warm binnen koude wind in de jachthaven. Jongens zijn thuis met hun Sint kadootjes bezig gisteravond pakjesavond met surprises en gedichten bij m'n lieve schoonouders gehad. We hebben genoten, was heel gezellig en daar kan ik tenminste normaal mee praten
O, ja voor mij is de derde ook weer heel anders Een wereld van verschil met 1 of 2 Nu druk met pubers en eigen leven, geniet vaak stilletjes van t leven in m'n buik maar zeker ook van de momenten dat een van m'n mannen erbij stilstaan Ook de pubers voelen wel ns m'n buik hoe hun Brusje groeit, lief hè.
hallo dames, @ Mirri, Ja sinds ze niet meer aan de rommel zit krijg ik eens steeds betere bandmet haar. ik zie haar niet vaak maaar dat komt door wat er vroeger allemaal gebeurd is. Maar ze is zichtbaar veranderd en daarom geef ik haar inderdaad een nieuwe kans. ookal heeft dat lang geduurd eer ik haar de kans wou geven Ja koppig zijn is niet altijd goed ahhahah @ Einneh, Mmmm.... boterkoek. Ow dat is zo overheerlijk als die nog een beeje warm is. Ow daar krijg ik nu ook zin in ahhahah. Eens kijken wat voor lekkers ik hier ion de kast hb liggen want nu heb ik ook zin in lekkere dingen ahahh. Joepie ik heb nog m&m's maar die zullen zo op zijn hahahah. Hier net op visite geweest bij mijn ouder en mijn oma. Zo dat heb ik ook weer gehad ahahh van de week maar even langs mijn andere oma en opa. Nou de strijk is weg, de was is weg en ik heb mijn kast een beetje opgeruimd Kuss
Juist goed koppig zijnChanelle, je komt voor jezelf en je kinderen op. Ik heb te lang op m'n kop laten zitten. Als zo'n relatie eenmaal beschadigd is dan is t voorzichtig opbouwen weer. Daar ben ik nog niet aan toe, m'n kindjes gaan voor alles
@chanellen. Nou er kwam vanmiddag wel wat omhoog maar dat is nu weer weg. dus hoplijk gaat t evcht minder worden. gr
Hoi Mirri, ja inderdaad koppig zijn is soms juist ook erg goed En dat je kindjes voor alles en iedereen gaan is alleen maar een goed teken!!! Ik heb nog geen kindjes maar het kindje wat nu in mijn buik groeid is nu al het belangrijkste in mijn leven, samen met mijn vriend dan ahahah.
Ow balen lin. Ja maar dat het weer is weggezakt is wel fijn. Want spugen is echt klote. Ik hoop va harte dat je niet meer hoeft te spugen en dat je nu volop kunt gaan genieten van het schatje in je buik
Vannacht is ons neefje geboren! Delano Jayden heet hij. O wat een scheetje is t!! Zo moest ik ff kwijt wij gaan zo kadotjes van sint open maken
Leuk Tante Roozjuh van harte en veel plezier met uitpakken. Ja met zulke moeders leren we wel voor ons eigen gezinnetje opkomen Chanelle toch nog 1 voordeel
@ Chanelle: M&M's al op? Gefeliciteerd tante Roozjuh! Zo Mark ligt op bed, nu ik ook ff met de beentjes languit op de bank. hebben gistermiddag even gewinkeld maar merk toch wel dat ik dat lichamelijk zwaar vind worden. Ben nu moe en heb toch nog wel wat last van mijn buik.....
Winkelen was t eerste dat de VK mij afraadde toen ik belde over bandenpijn. Ben je wel geslaagd dan was t niet voor niets Dat is inderdaad zwaar Hennie, lekker op de bank blijven