Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    ZO vanmorgen bij de vk geweest, hebben we eht hartje gehoord ze moest wel flink zoeken en duwen, naja dat is niet zo raar dat moest bij de echo ook, en het springt alle kanten op.
    We gaan proberen de vrijdag voor kerts een pretecho te laten maken en tussen kerst en oud&nieuw hebben we weer vk afspraak.
    Mag helaas mn haar niet meer verven, blijkt dat verf met amoniak toch niet echt goed is, dus dat risico ga ik niet lopen, een spoeling mag wel maarja dat is er toch binnen 2x wassen uit dus dat schiet niet op.

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dippertje heb de vorige zwangerschap mijn haar ook altijd geverfd hoor.
    De boel goed luchten waar je staat te verven dan kan het best.
    Moet het binnenkort ook weer doen.

3. Is deze niets voor je: Mijn 9 maanden dagboek @ Babytjesnieuws

Ik had er het kraamboek van en vond het erg leuk.

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Dus de pakjes van l'oreal/kruidvat etc mogen dus wel?

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Leuk zeg al die reacties!

Het zat niet in mijn zij, echt naast mijn navel

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ik laat mijn haar altijd verven, bij me vorige zw ook gewoon gedaan! idd ff goed luchten!

7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Mogen jullie allemaal zelf weten :p heb het bij mn vk nagevraagd die zegt beter niet doen :)
    Dan doe ik het wel paar maanden niet, aangezien mn hele kop toch al onder de puisten zit kan een uitgroei er ook nog wel bij..

8. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ze zei tegen mij zonder amoniak mag wel, dus dan zou je de pakjes na moeten lezen, maar volgens mij zit dat wel in de lóreal die ik altijd gebruik het ene flesje ruikt wel naar paardenstal als je m openschroeft.. haha

9. helma85

helma85 Niet meer actief

Vanavond een drukke avond, met de hond naar DA voor de jaarlijkse controles en spuitjes, kerstkaarten schrijven en de kerstboom optuigen!!!
    Heerlijke tijd Kerst!!!!

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @dippertje, klopt ze raden het aan om het niet te doen. maar als je het 1 a 2 keer tijdens de zwangerschap doet is het niet gevaarlijk.! maar goed ieder zijn ding natuurlijk!
    weet niet waar het overal inzit maar staat idd wel op de verpakking!
    was jij je haren elke dag? anders is die spoeling best een optie hoor! blijft wel redelijk lang zitten als je teminste niet iedere dag je haren wast!

@ helma, ja leuk he! ik heb gister de boom al opgezet! zo gezellie in huis. lekker knusjes!

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @dippertje.heb het ff opgezocht, loreal casting creme is zonder amoniak maar heeft het zelfde effect als de gewone haarverf!
    (zoals het er staat he) spreek niet uit eigenervaring! hahahah dus das uitproberen dan!

12. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zoontje nogmaals opbed gelegd.
    Vanmiddag maar 45 min geslapen. Werd wakker van een hevige hagelbui. Lekker zo'n schuindak boven zijn kamertje.
    Na een kwartier protesteren heeft hij het toch op gegeven en is het nu stil.

Dames wat doen jullie trouwens tegen een vieze smaak in de mond.
    Ligt er echt aan wat ik eet maar lijkt wel of niks helpt.
    Mentos, kauwgom alles al geprobeerd.

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @boefjesm. heb hier alleen last van als ik koffie heb gedronken, en dat is dus 1x per dag, en dan ff tanden poetsen,, ja wel lastig als je daar last van hebt. misschien is aan je tandarts of verloskundige vragen.....!

14. Kylie1986

Hoi dames, ben ik weer.. Even mijn moeder geholpen met boodschappen en mijn zusje uit school gehaald.

Heb geen steken meer gehad trouwens, misschien een drol die dwars zat? Hihi.

@haarverf: ik verf mijn haar al lang niet meer, ben ook niet grijs verder gelukkig.

Vanaf wanneer kan je last krijgen van maagzuur? Ik heb er al een aantal dagen last van, maar dacht dat je dat alleen op het eind kreeg doordat de beeb tegen je maag aan zat. Of kan het ook komen door hormonen?

15. darkempress86

27 okt 2009
    95
    1
    8
    Gezondheidszorg
    Friesland
    Iedereen bedankt voor jullie reactie en het welkom.
    Ik zie inderdaad dat het een gezellige boel is.

@mamavanAmarylli Wat leuk zeg dat jij ook rond dezelfde periode zwanger bent geworden.Val ik dus niet helemaal buiten de boot.
    Was eerst al heel erg bang voor negatieve reacties van mensen uit mijn omgeving enzo,maar dat viel wel mee gelukkig.

Ik denk inderdaad dat het wel erg druk gaat worden in het begin,maar daar red ik me vast wel mee.
    Andere mensen kunnen het ook wel redden,dus dan moet ik dat vast ook wel kunnen.

Leuk dat er zoveel mensen zijn die ook in juni zijn uitgerekend.

De berichten schieten wel heel snel voorbij trouwens.hahaha.
    Loop alweer achter met het antwoord geven zag ik.hahaha.

Hoe voelen jullie je verder deze zwangerschap?
    Ik ben nu hele dagen misselijk met heel af en toe een keer spugen.
    Nu is de zwangerschap ook heel anders dan de vorige,want toen was het alleen maar spugen.Elke dag wel een paar keer.

En hebben jullie ook al een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo?

16. Kylie1986

@DE (zo ga ik je lekker noemen :p ) Nee, nog geen afspraak gemaakt.. Moet vrijdag weer voor een echo (nr 4), dan hoor ik of ik bij de gyn moet blijven of dat ik naar een vlk mag. Ik wil dan meteen een afspraak voor een geslachtsbepaling en de 20w echo maken,..

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik lees iets over wopper IK WIL OOK!!!!

En haar verven: :p de kapster spreekt - kan geen kwaad als je t 1 of 2x in de zwangerschap doet. Goed ventileren en af en toe even goeie frisse neus halen tussendoor tijdens t verven. Is het zelfde als je muur verven(niet waterbasis) dat raden ze ook af maar 1x met goeie ventilatie kan geen kwaad. Voel je je er niet goed bij, moeje t ook niet doen :) Ik doe t dus wel 1x (maybe 2x)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    20weken echo geplanned op 6feb :) manlief wil dan ook t geslacht weten maar ik niet. Wie zou deze battle winnen... ME! :D

19. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Welkom darkempress, wat vervelend dat je je zo naar voelt en gezellig toch 2 kids achter elkaar, komt vast goed! Bij mij zit er straks 4,5 jaar tussen, zo is dat bij iedereen weer anders! Ik ga morgen denk ff bellen voor de 20 wkn echo!

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @Ies, Ik was mn haar niet iedere dag maar wel vrij vaak het word nogal snel vet, en gewone haarverf was ik er al gedeeltelijk uit :S , maar ik zal die je noemt is bekijken in de winkel, dat is die creme variant geloof ik? Naja ik verf het zwart dus in principe is zwart zwart.

@kylie, LOL ik ben ook niet grijs :p maar ik heb van mezelf ene heel simpele armoedige saai donker blond nietszeggend kleurtje, daarom verf ik het dus. Grijs worden is geen ramp maar op mn 26e wel errug vroeg!

De vk moest wel lachen om mn kaneel vraag :p ze zegt elke winter is het weer het zelfde :p ze zegt zolang je niet een paar pakken speculaas op eet of n paar appeltaarten is er niks aan de hand. Pepermunt kon ook geen kwaad, ze zei alleen van ga geen dingen overdrijven.

Deel Deze Pagina