Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Dippertje: oh, ik ging er ook niet vanuit dat je grijs was hoor.
    Ikzelf heb ook een saai kleurtje, noemt men asblond, hihi.
    Merk dat ik snel al meer haaruitval heb, heb normaal een hele dikke bos, maar daar is nu alleen maar een lullig staartje van over.

Wat eten jullie vanavond? Wij worteltjes, aardappelschotel van aviko en koteletto's. En ik heb marsepeinpudding met chocoladelettersaus na, ben benieuwd!

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Witte kadetjes met bitterballen :') hahaha :p we waren beide vrij vandaag en huis even kerstklaar gemaakt. dus geen zin om te koken.

3. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Hoi meiden!
    Even een vraagje.. Lees over de 20 weken echo, maar moet je daar zelf een afspraak voor maken of gaat dat via de verloskundige? Met de intake wel besproken dat we naar het UMCG moeten voor de echo..
    Eten? Mijn vriend is net patat aan het halen, ben benieuwd of ik het op krijg..
    Haar verven, heb het 2 weken geleden nog laten doen, dacht ook niet dat het kwaad kon!

Zijn nu langszaam iedereen het nieuws aan het vertellen, wat een lieve reacties!

Fijne avond allemaal!

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik moet plassen! Maar over drie kwartier echo... Hopen dat ik niet knap... ;)

5. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Veel plezier met je echo! :)

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Toch maar even naar het toilet geweest. Kreeg kramp in mijn buik :)

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Huh? Ik ga nooit speciaal wel of niet naar het toilet toe voor een echo... Dat maakt toch niets meer uit na een paar weken zwangerschap??

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Het is juist heel naar een volle blaas bij echo. Vroeger moest dat geloof ik, nu toch niet meer? Succes!

9. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Joeki, hoe is het nu met je?
    Dikke knuffel voor jou! Vooral deze maand zal niet makkelijk voor je zijn!

10. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ha dames:)

Zieken beterschap!!
    dames met echo veel plezier!! volgens mij hoeft dat ook niet per se hoor een volle blaas.. Ik had het bij mink een x zo lang opgehouden dat mn blaas zo vol zat dat de echoscopist mn baarmoeder niet eens kon zien:$ toen moest ik 2x gaan plassen haha..
    verder weet ik het al niet meer:) zag wel allemaal lekker eten voorbij komen patatjes, biterballen enz, mmmhh!
    Wij lasagne gegeten ook lekker toch?!
    Ik voel me nog steeds goed, wel een enorm opgeblazen buik.
    Mijn oudste zoontje weet nog niet dat ik zwanger ben(hij is 3,5) anders duurt het zoo lang voor hem.. Maar hij zei vandaag dat als hij nog een broertje of zusje krijgt hij dan een zusje wil want een broertje heeft hij al en dan wordt het zoo saai met weer een broertje:D zo schattig.. Alleen zoals de voorspellingen nu zijn wordt het toch echt een jongetje haha ben benieuwd hoe hij dan zal reageren..

Fijne avond! xx

Fijne avond!!

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Grappig wat ze zeggen he! tim zei ineens: ik denk dat de baby een meisje is, jij dan mama? aaaah is toch ook schattig...

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Avondeten: ik krop sla met tomaatje, dressing en uitje erin jummmmmmm. En mn man en zoon shoarma.

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey meiden, wat hebben jullie al weer lekker veel gekletst,

@dippertje, ja klopt het is die creme variant, en zwart is idd zwart! hahahha is misschien wel een goeie optie.

@eten, wij hebben kantonese kip gegeten,
    verder niet veel nieuws. ja aan het aftellen (ja nu al) maandag hebben we de 2de echo! ben zo jaloers op de gene die er al meerdere hebben gehad.! ja ik he b ook al wel 1extra gehad maar dat lijkt al weer zo lang geleden,

fijne avond...!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Damian zei vorige week bij opa en oma: 'opa oma!! Mama baby!' En wees toen naar zn buik hihi

15. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Wij hebben aardappel wortels en worst op.
    Was een varkensworst valt niet zo goed de laatste tijd varkensvlees.

Mijn zoontje is nog te jong maar als ik zeg: mag de baby een kusje en ik wijs op mijn buik. geeft hij wel een kusje.
    Wil het toch zo een beetje proberen of hij het snapt.

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Zo, weer thuis van de echo. Wat een druktemaker zit er in mijn buik. Hij heeft geen moment stil gelegen. De foto's zijn dus ook niet super duidelijk ;)

17. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Jeuh!!! Ben weer helemaal blij :DVandaag uitslag van het bloedonderzoek gehad ivm de toxoplasmose en het blijkt idd toch om een oude infectie te gaan! (er waren blijkbaar wat afwijkingen die de eerste keer niet helemaal duidelijk waren, maar deze keer was het duidelijk negatief!)
    Hèhè kan weer lekker ontspannen!

Vandaag ook het nieuws aan mijn collega's verteld, superleuk! Zo fijn om het allemaal te delen. Kreeg van een collega waar ik veel mee samen werk en het gister al verteld had, vandaag al een kadootje, boekje van Nijntje. Echt heel lief!

Nu aftellen naar de echo van volgende week donderdag... duurt nog wel even.

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Super nieuws Cicillia!

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Les: Dat er een aantal al meerdere echo's gehad hebben heeft veelal een niet zo leuke reden, zou er niet jaloers op zijn ;)
    @Cecilia: wat een goed nieuws!

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    gefeli cecilia, betekend dit nu ook dat je het niet meer kan krijgen?? of dat dan weer niet?

Is hier eigenlijk al iemand die positief is op anti-C??

Ik wel op D maar goed dat wist ik al ivm 0-negatief bloed. Heb bij vroeggeboorte en curretage MA ook beide keren een anti-D prik gekregen.

Donderdagaaf gaan we bij vrienden op bezoek, de vrouw van dat stel is ook zwanger en 1 weekje korter dan dat ik ben :) En hun zoontje heeft de naam die wij ons eerste kindje hadden gegeven als ze een jongetje was geweest. En het is niet echt een veel voorkomende naam :) dus dat is toch ook best leuk :)

Dus maar even babysokjes kopen ofzo voor donderdag :p Ik koop zelf nog helemaal niks voor ons. Dat wil ik pas na de 20 weken doen al kost het me vrij veel moeite :p

Deel Deze Pagina